Azóta az este óta, mintha az idő fénysebeséggel telt volna és mire feleszméltünk már December végét írtunk. Max sikeresen bezsebelte a 2. világbajnoki címét is amit egy hatalmas ünnepéllyel koronáztunk meg. Ott volt az összes pilóta, csapatfőnök és szerelő is. Mindenki nagyon jól érezte magát kivéve 1 ember, aki nem más, mint Charles Leclerc.
2022. November 20.
-Charles! Nem jössz táncolni?-ültem le a szomorkás hangulatú fiú mellé.
-Most inkább kihagyom.-mondta rám sem nézve.
-Biztos?-kérdeztem tekintetét keresve.
-Biztos!-csattant fel.
-Na ide figyelj Leclerc! Hosszú volt ez a szezon és rengeteg mindent megéltünk ezalatt. Volt, hogy te vezetted a bajnokságot. Volt, hogy Max vezette, de egy dolgot mindig elfelejtetek.-néztem rá kis szünetet tartva.-A pályán ellenségek vagytok, de azon kívül barátok. Próbáld ezt mindig elválasztani. Lehet, hogy idén nem jött össze, de eljön a te időd is, ne add fel és küzdj meg minden egyes pontért és helyezésért. Ne add fel! Gondolj apukádra, keresztapukádra és a legjobb barátodra. Most ott ülnek fent és visszaemlékeznek minden egyes győzelmedre, közös pillanatokra és emlékekre. Ne hagyd cserben őket és minket se. Max barátként nagyon szeret téged és már családtag vagy hiszen van egy gyönyörű keresztfiad és keresztlányod! Ők felnéznek rád és lehet, hogy Jules egyszer azt fogja mondani, hogy szeretne gokartozni. Akkor ott leszel neki te és Max is.-mondtam a szemébe nézve.
-Mindent köszönök Rose!-mondta meghatódva és szoros ölelésbe vont.
-Viszont most irány táncolni!-mutattam a kis társaságunk felé akik a terem másik felében beszélgettek és táncoltak.
Most épp November 30.-a van és a fiúk kitalálták, hogy a kis csoportunk menjen el együtt "telelni" valahova. A kiválasztott hely pedig Ibiza lett. Így értünk el odáig, hogy a kis 15 fős társaságunk az ikrekkel együtt Max magángépén ülve várja, hogy leszállhassunk a gépről. 2 órával később már az apartmanunk nappalijában ültünk és átbeszéltük kié melyik szoba lesz és, hogy milyen programjaink lesznek az elkövetkezendő napokban. Mint kiderült ma csak pakolás és fürdés lesz, majd este egy közös vacsora. Miután kipakoltunk és a kicsikre feladtam a fürdőruhákat Charles és Daniel levitték őket, hogy mi is átöltözhessünk. A holland fiú egy világoskék fürdőnadrágot választott, míg én egy két-részes rózsaszín mellett döntöttem. Mire leértünk már mindenki a medencében úszkált vagy a kicsiket szórakoztatta valamivel.
-Ti meg mit csináltok?-álltam meg a medence szélén.
-George és Lando egymást akarják vízbe fojtani.-mondta Charles nyugodtan.
-Szerintem kicsi Julesnak tetszik.-mutatta felém Daniel az említett fiút aki éppen George bénázásán nevetett.
-Ebben hasonlít rád.-mondta mögülem Max.
-Mégis miért?-néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Azért, mert te is szereted nézni mások szenvedését.-mondta majd megvonta vállait.
Ezután nem mondtam semmit csak elnéztem Daniel irányába aki egy bólintással jelezte, hogy támogatja a tervemet. Biccentettem egyet mire kijött a vízből és egyszerre megragadtuk a holland fiút majd a vízbe dobtuk. Mindenki hangos nevetésben tört ki a fiún kívül. Ezután Daniel engem is bevágott a vízbe azzal a lendülettel. Miután feljöttem a víz alól Mano felém kezdett el kalimpálni ezért átvettem Lily öléből.
-Este mikor megyünk vacsorázni?-kérdezte George.
-Szerintem elég, ha 7 óra körül elindulunk.-mondta Isa.
YOU ARE READING
Eső után szivárvány
FanfictionRose Dubois szerelmének köszönhetően bekerül a Formula 1 világába. Az élete úgy alakul ahogy azt szeretné viszont egy vacsora után minden megváltozik. Vajon Pierre képes megmenti a dolgokat vagy már túl késő ahhoz?