Part 18

647 26 0
                                    

2021.12.12

Nagy az ünneplés a Red Bull garázsában, hiszen Max Verstappen élete első világbajnoki címét szerezte meg miután macska-egér harcot játszott a hétszeres világbajnokkal. Mindenki nagyon örült ennek a győzelemnek. A Red Bull garázsból szinte az összes ott dolgozó a kerítéshez szaladt, hogy láthassa az új bajnokot. Mi Kellyvel a VIP részről izgultuk végig és amikor megláttuk a kockás zászlót sírva borult a nyakamba. Látszott rajta, hogy örül barátja sikerének. Miután megálltak a kis tábláik előtt karöltve gyorsan leszaladtunk a kordonokhoz és ott vártuk őket. Barátom sikeresen az 5.helyen ért célba. Büszke voltam rá, megcsinálta! Miután kiszállt a kocsiból egyből hozzám sietett és a karjaiba zárt. Szorosan húztam magamhoz és nem akartam, hogy vége legyen ennek a pillanatnak.

-Büszke vagyok rád!-néztem rá mikor elengedett.

-De nem is nyertem.-mosolyodott el.

-Tudom, de akkor is. A szememben olyan, mintha te nyertél volna!-néztem fel rá.

-Szeretlek Rose.-karolt át.

-Én is szeretlek.-nyomtam puszit az arcára.

-Össze szedem a cuccaim és menjünk vissza a hotelbe készülődni.-indult el öltözője fele.

-Miért, hova megyünk?-kérdeztem értetlenül.

-Max meghívott minket egy bulira.-vont vállat.

-Remélem hoztam olyan ruhát amibe mehetek.-húztam el a szám.

-Felőlem akár melegítőbe is jöhetsz.-nevetett fel.

-Haha nagyon vicces vagy.-forgattam meg szemeimet.

-Tudom, de komolyra fordítva a szót. Vettem neked egy gyönyörű ruhát és ameddig nem figyeltél becsempésztem a táskádba.-kacsintott rám.

-Te vettél nekem ruhát?-torpantam meg.

-Kelly segített kiválasztani.-mondta lazán.

-Akkor nem lehet annyira rossz az a ruha.-vontam vállat.

Összepakoltunk és már a hotelben készülődtem, mikor Pierre nyitott be a fürdőbe és a kezében pihent a ruha amit vett. Mikor végig néztem rajta elámultam. Egy gyönyörű sötétkék szatén ruha volt. Meg sem tudtam szólalni, hosszú perceken keresztül csak néztem a földig érő csodát. Majd gyorsan magamra is kaptam, szépen kiemelte az alakomat és a gömbölyödő pocakomat is. Miután végeztem a sminkemmel és a hajammal is kiléptem az ajtón. Barátom nekem háttal állt és próbálta megkötni a sötétkék nyakkendőt kisebb nagyobb sikerrel, de végül sikerült neki. Mikor megfordult az álla szinte a padlót súrolta, mintha most látna életében először olyan volt. Közelebb lépett hozzám és lágy csókot lehelt ajkamra.

-Gyönyörű vagy!-nézett mélyen a szemembe.

-Csak a ruha tehet róla.-incselkedtem vele.

-Na persze.-forgatta meg szemeit.

-Indulhatunk?-kérdeztem táskámat felvéve.

-Igen.-nyitotta ki előttem az ajtót.

Nagyjából 20 perccel később ott is voltunk, mint kiderült ez egy zártkörű parti volt. A legtöbb pilóta, barátnőik, csapatfőnök és a dolgozók is. Összességében mindenki aki számít. Szemünk megakadt a Max, Kelly pároson akik előtt sorba álltak az emberek, hogy gratulálhassanak és mi is így tettünk.

-Gratulálok Max!-öleltem meg a fiút.

-Köszönöm Rose.-mosolygott rám.

-Gratulálok haver!-veregette hátba barátom.

Eső után szivárványWhere stories live. Discover now