Rose
Lassan oda sétáltam az ott váró fiúhoz. Mondhatni kicsit ideges voltam, mert nem tudtam mi fog történni, de visszagondolva nem kellett volna kételkednem a francia pilótában.
-Szia.-mosolyogva néztem fel rá, mert legalább 1 fejjel magasabb volt nálam.
-Szia Rose.-köszönt és ölelésbe zárt amin kicsit meglepődtem, de gyorsan kapcsoltam és vissza öleltem.
Ezután előre engedett az ajtóban és oda léptünk a pulthoz, ahol már a jól ismert barátnőm várt mosolyogva.
-Jó reggelt fiatalok! Mivel szolgálhatok ma?-kérdezte és közben intézett felém egy ravasz pillantást.
-Én a szokásos karamellás lattémat kérném.-mondtam és közben felnéztem a fiúra.
-Én is egy karamellás lattét szeretnék.-mosolygott rám, majd barátnőm felé fordult.
-Rendben! Addig üljetek le, mindjárt viszem.-mondta és eltűnt a konyhában.
Helyetfoglaltunk az ablak melletti helyen, ahol tegnap ültem. Ezután kínos csend telepedett ránk. Én a gyűrűmet forgattam az ujjamon, míg a fiú a kint sétáló embereket nézte. Haja most is kócosan állt, de borostája mint mindig tökéletes volt. Hirtelen rám emelte tekintetét és kicsit kínos volt, hogy bámulom így lesütöttem szemeim és elpirultam.
-Aranyos vagy, mikor elpirulsz.-jelentette ki kuncogva.
-Hát nem sokszor hívnak el kávézni. Az a fajta vagyok aki fog egy könyvet és azt olvassa, ameddig issza a kávéját.-mondtam íriszeibe nézve.
-Hogy hogy nem hívnak el kávézni?-kérdezte és láttam, hogy érdekli.
-Az esetek nagy részében inkább visszahúzódó vagyok, lehet emiatt.-mondtam, de nem néztem rá.
-Rose, ez nem baj. Ettől leszel titokzatos.-mondta miközben az állam alá nyúlt, hogy szemébe nézzek.
Ezután barátnőm megjelent a rendelt kávékkal és egy biccentés után magunkra hagyott.
-Miért kértél karamellásat, ha tegnap nem ilyet ittál?-szaladt ki számon a kérdés.
-Nem tudom, lehet én is titokzatos vagyok.-kacsintott rám és bele kortyolt az említett italba.-Ez isteni! Nem is tudom eddig miért nem ittam ilyet.-jelentette ki csillogó szemekkel.
-Hát Pierre ez egy jó kérdés, lehet én kellettem hozzá.-mondtam már-már nevetve.
-Ebben igazad van. Ha mutatsz még új dolgokat lehet a végén megkérem a kezed.-mondta laza kijelentéssel és félmosolyra húzta ajkait.
Erre a torkomon akadt a kávé és köhögni kezdtem. Fél perccel később már nem akartam megfulladni és a fiú felém nyújtott egy szalvétát, amiben megtöröltem a szám.
-Köszönöm.-mondtam krákogva.
-Ugyan. Miért ilyen hihetetlen, hogy valaki megkérné a kezed?-belevágott a közepébe.
-Nem hihetetlen, de eddig senki olyan se volt az életemben akinek igent mondtam volna.-mondtam és farkasszemet néztünk egymással.
YOU ARE READING
Eső után szivárvány
FanfictionRose Dubois szerelmének köszönhetően bekerül a Formula 1 világába. Az élete úgy alakul ahogy azt szeretné viszont egy vacsora után minden megváltozik. Vajon Pierre képes megmenti a dolgokat vagy már túl késő ahhoz?