Pierre
Reggel korán kellett a pályára mennem, ezért hagytam egy kis cetlit a párnámon. A gyönyörű szőke hajú lány még édesen szuszogott a másik oldalon, így gyorsan nyomtam egy puszit a homlokára és már úton is voltam. Még jó, hogy a pálya mellett van a hotel, ahol vagyunk. Mikor oda értem már a szerelők, csapattársam és már csak a főnökünk hiányzott.
-Jó reggelt mindenkinek!-intettem, majd le ültem egy üres székre.
-Jó reggelt Haver!-pacsiztunk le csapattársammal.
-Jó reggelt!-jelent meg a főnökünk.
-Jó reggelt!-köszöntötte mindenki.
-Nos, mint tudjátok Pierre-nek 2023.-ig van érvényes szerződése nálunk. Ami annyit jelent, ha jövőre kitűnő eredményeket produkál vissza kerülhet a Red Bull csapatába.-tért rögtön a lényegre.
-Uram elnézést. Örülök, hogy előre tervez, de legyünk túl ezen a szezonon és utána térjünk rá vissza. Hiszen még van 3 versenyünk.-doboltam ujjaimmal.
-Rendben van, de tudja, hogy Christian számít magára ugye?-nézett rám komoly arccal.
-Tudom és mindent meg fogok tenni a legjobb eredményekért.-bólintottam.
2 óra után végeztünk is mindennel. Szinte már az utolsó szavát vártam, hogy elmondja és ott se vagyok. Nem gondoltam, hogy ennyi ideig tud beszélni, de legalább vége. Mikor kiléptem a boxból régi jó barátomba botlottam.
-Szia Charles.-intettem.
-Csao Haver.-karolta át a vállam.
-Charlotte merre van?-tudtam, hogy itt van csak azt nem, hogy hol.
-Szerintem Rose szobájában készülődnek.-vonta meg vállát.
-Legalább valaki figyel rá, ha már én itt vagyok egész nap.-mosolyodtam el.
-Eddig se volt egyedül.-nevette el magát.
-Igazad van.-nevettem én is.
-Na és milyen érzés?-kérdezte szemüvegét feltéve.
-Gyere menjünk el megnézni a pályát és közben elmondom. Nem akarom, hogy bárki is hallja.-néztem körül.
-5 perc és jövök.-ezzel a piros istállóba sétált.
Addig én is felkaptam egy sapkát és a kulacsomat. Mire vissza értem már Charles is ott várt.
-Mehetünk?-kérdezte, én bólintottam egyet és indultunk is.
-Na mesélj el mindent!-mondtam, mikor már sétáltunk egy jó ideje.
-Őszintén először megijedtem, nem számítottam arra, hogy ilyen hamar apa leszek és egyszerre két gyereknek is. Furcsa érzés most is, de örülök ennek a hírnek és ennél boldogabb nem is lehetnék. Nagyon szeretem Rose-t és tudtam, hogy ő lesz az igazi számomra. Mikor először megláttam a kávézóban, már akkor tudtam. Volt valami varázslatos és érdekes benne.-mosolyodtam el a végére.
-Mindig is mondtam neked, hogy ő az a lány, aki neked kell. Mióta együtt vagytok sokkal boldogabb és kiegyensúlyozottabb vagy és ez igaz rá is. Soha nem volt ennyire mosolygós és kivirult, mint most melletted.-veregette meg hátamat.
YOU ARE READING
Eső után szivárvány
FanfictionRose Dubois szerelmének köszönhetően bekerül a Formula 1 világába. Az élete úgy alakul ahogy azt szeretné viszont egy vacsora után minden megváltozik. Vajon Pierre képes megmenti a dolgokat vagy már túl késő ahhoz?