✨20.Bölüm

413 29 10
                                    


Uykusuzluktan ölsem de inatla uykuya karşı koyuyordu gözlerim. Saat 12'ye geliyordu. Evdeki herkes çoktan yatmıştı fakat ben hâlâ bir sağa, bir sola kıvranıp duruyordum. Biraz daha böyle devam edersem, başını alıp giden göz altlarım hepten şişecekti ve tinercilerden farksız bir görüntüye sahip olacaktım.

Aklımı istila eden düşünceleri kovalayıp derin bir nefes verdim ve gözlerimi yumdum. Bu kez uyuyacaktım. Kararlıydım, ta ki telefonuma gelen bildirim sesini işitine kadar.

Meraklı yanıma engel olamayıp söylene söylene yattığım yerden doğruldum. Ekrana baktığımda, Özgür'ün adını görmemle birlikte gözlerimi kırpıştırdım. Bu saatte bana niye mesaj atmıştı?

Tereddütle Özgürle olan sohbete girdim.

Yaban Domuzu :
Uyudun mu?

Dudaklarımı ıslatıp sırtımı yatak başlığına yasladım ve cevap verdim mesajına.

Siz :
Sanane?

Mesajımı anında gördü.

Yaban Domuzu :
Güzel, uyumamışsın.

Yaban Domuzu :
Dışarı çıksana az.

Kaşlarım hiddetle çatılırken yorgana iyice sarındım.

Siz :
Ne münasebet?

Siz :
Niye dışarı çıkacakmışım?

Ben, Özgür'ün cevap vermesini beklerken hemen yanıbaşımda uyuyan Didem, bacağını, bacağımın üzerine attı. Yanaklarımı şişirerek kendimi sessizce geri çektim ve onu uyandırmamaya gayret gösterip bacağını yavaşça ona doğru ittirdim.

Yaban Domuzu :
Seninle konuşmak istiyorum, Nergis.

Yaban Domuzu :
Bir kere de inat etme, gel diyince gel be kızım.

Bana kızım demesi sinir katsayımı tavan yaparken öfkeyle nefesimi dışarı verdim.

Siz :
Benim seninle konuşacak bir şeyim yok.

Siz :
Ayrıca, bana kızım demeyi kes artık!

Yaban Domuzu :
Ne diyeyim? Emmi kızı mı diyeyim, ne diyeyim?

"Allah'ım sen bana peygamber sabrı ver," diye mırıldandım sessizce.

Siz :
Deme Özgür, bana hiçbir şey deme!

Yaban Domuzu :
Tamam ya tamam, demiyorum bir şey. Gel hadi.

Siz :
Gecenin bir yarısı, bu soğukta sırf biriyle konuşmak için dışarı çıkacaksam o kişiyi canımdan çok sevmem lazım.

Siz :
Ama malum, söz konusu sensin. Ve konu sensen eğer, bırak dışarı çıkmayı kılımı kıpırdatmam senin için :)


Yaban Domuzu :
Aynen aynen, hatta benden nefret ediyorsun falan filan.

Yaban Domuzu :
Benim için kılını kıpırdatmazsın ama çok sevdiğim için bana kurabiye ve ıslak kek yollarsın mesela. Sendeki de böyle bir nefret işte, ne yaparsın?

Aşk Kural Tanımaz / tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin