✨24.Bölüm

342 26 13
                                    



"Geliyorum, hazır mısınız?"

"Hazırız!" dedi Nefes ve Enes ağız birliğiyle.

"Son kararınız mı?" diye sordum, kapının ardından. "Bak geliyorum."

"Ay hadi Nergis Abla," dedi Nefes sabırsızlıkla. "Gel artık, çok merak ediyorum!"

"Geliyorum bak.." diyerek iyice onları merakta bırakırken Özgür'ün sesi tüm büyüyü bozdu.

"Gören de kraliyet ailesinden birileri geliyor sanacak," dedi. "Alt tarafı bir elbise giydin anasını satayım, ne bu dram? Gel işte."

Öfkeyle nefesimi dışarı verip kapıyı bir hışımla açtım ve dışarı çıktım. "Ne diyorsun sen be?!" diye çemkirdim, doğrudan suratına bakarak. "Sanane benim giydiğim elbiseden? Kendi işine bak sen!"

Özgür yerine yanıt veren kişi, Nefes olmuştu. "Nergis Ablaaaa," dedi heyecanla bana bakıp. "Çok güzel olmuşsun!" Gözlerimi ona çevirdiğimde, hayranlıkla bakmaya devam edip yanıma geldi ve elbisemin etek kısmına dokundu. "Prenses gibi olmuşsun! Çok güzel bu!"

Kendimi tutamayıp güldüm. "Abartma ayol," dedim saçlarını okşayarak. "O kadar da güzel olmadım, çok da şey etme şimdi."

"Katılıyorum," dedi Özgür beni onaylayarak. "Bir de bayıl istersen, Nefes. Abartmayı çok seviyorsun."

"Madem abartıyorum niye Nergis Abla'ya dibin düşmüş gibi bakıyorsun abi?" dedi Nefes, kaşlarını çatarak. "Utanmasan ağzının suyu akacak resmen, niye yalan söylüyorsun?"

Kendimi tutamayıp tok bir kahkaha attım. Kollarımı keyifle Nefes'e dolayıp, "Bayılıyorum bu kıza ya," dedim gülerek. "Bizim sülalenin tüm özelliklerini almış resmen."

"Abinle nasıl konuşuyorsun sen?" dedi Özgür, çatık kaşlarla Nefes'e adımlayıp. "Ayağımın altına alırım kızım seni! Beni savunacağına bu yaban çiçeğini mi savunuyorsun?"

"Kuduz köpek gibi saldırıp durma kıza," dedim araya girerek.

"Geri bas Özgür Abi, o kadar da değil." dedi Enes, bana destek çıkıp. "Bir şey yapamazsın sen Nefes'e, öyle bir şansın yok."

Kimin kardeşiydi be!

"Ablasına bak, kardeşini alma." dedi Özgür, huzursuzlukla. "El kadar çocuğun ettiği laflara bak!" Derin bir nefes verdi ve sakin kalmak istercesine gözlerini yumdu. "Bana bak bücür, uzak dur kardeşimden! Valla Allah yarattı demem, öldürürüm seni!"

"Hop hop, kimin kardeşini öldürüyorsun sen?" diye sordum kaş göz yaparak. "Adamı bayarım, bayar! Kuş mu boğazlıyorsun sen?"

"Sabah sabah sizinle hiç uğraşamam." dedi pes ederek omuzlarını düşürüp. "Gidip düğün için hazırlanacağım, ne haliniz varsa görün."

Odasına doğru adımlayacaktı ki, duraksadı. "Bu arada bence o elbiseyi değiştir," dedi omzunun üzerinden yüzüme bakıp. "Rezalet olmuş çünkü. Eğer değiştirmezsen de düğünde yanıma yanaşma. Seninle bir akrabalık bağımın olduğunu öğrenmesinler de rezil olmayayım."

Gözlerimi devirip arkasından gidişini izlerken Enes yanıma yanaştı. "Bakma sen ona, çok güzel olmuşsun." dedi koluma dokunarak. "Düğünde Nefes'ten sonra en güzel kız sen olacaksın." Belli belirsiz gülümseyip yüzüne baktığımda devam etti. "Ablam olmasaydın ve Nefes'i sevmeseydim eğer, kesinlikle sana yavşardım."

Nefes onun bu şapşallığına kıkırdarken gülerek Enes'in ensesine vurdum. "Hadi oradan, sıpa!" dedim keyifle.

Bir şey söylemedi, gülmekle yetindi.


°°°

Buraya bölüm atmak aslında planda yoktu, öyle bi içimden geldi jabzbanxnsndd

onları baya özlemişim yalnız ha, yazınca farkettim..

Aşk Kural Tanımaz / tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin