✨23.Bölüm

387 29 7
                                    

"Bu nasıl?" Elimde tuttuğum siyah elbiseyi bizimkilere doğru sallarken Özgür, tam bir modacı edasıyla elini çenesine koydu ve, "Fazla siyah." dedi.

Ona gözlerimi devirip, "Sana fikrini soran olmadı canım." diye homurdandım.

"Ama lafı ortaya attın," dedi uyuz uyuz konuşmaya devam ederek.

Annem, "Yeter, başlamayın yine." diye söylenirken "Özgür haklı, fazla siyah." diye ekledi. "Düğüne gidiyoruz kızım, cenazeye gider gibi o ne öyle."

"Ne yapayım anne, ben de Didem gibi beyaz mı giyeyim?" dedim iğneleyici bir tonla. Resmen geline nispet yapar gibi beyaz bir elbise giyeceğini söylemişti, şaka gibiydi. Derya Teyze onu başka bir şey giymesi için ikna etmeye çalışıyordu. Eğer ikna olmazsa, rezil olacağımız aşikardı.

"Ne giyersen giy yakışacağına eminim," diyerek konuşmaya dahil oldu Yiğit. Yüzümde hafif bir tebessüm oluşurken ayaklandı ve kenara dizdiğim elbiselerden kırmızı olanını aldı eline. "Ama bence bu sana daha çok yakışır, o yüzden bunu giy."

"Teşekkür ederim." dedim minnettarca gülümseyip. Hemen sonrasında elbiseyi havaya kaldırıp anneme çevirdim. "Nasıl bu, güzel mi?"

Annem, "Harika!" derken Özgür, "Berbat!" diyerek fikrini belirtti. Sakin olmak istercesine nefesimi dışarı verip Özgür'e çevirdim bakışlarımı. "Sorunlu musun sen? Aklından zorun mu var?"

Özgür bir şey söylemeyip sırıtarak beni iplemediğini açıkça belli etti. Ona öldürücü bakışlar atıp, "Bence de bu çok güzel." dedim bastırarak. "Bunu giyeyim ben ya, sağ ol Yiğit."

"Ne demek, görevimiz." diye tatlı tatlı konuşurken Özgür ağzını yaya yaya, "Ni dimik, girivimiz" dedi Yiğit'in taklidini yapıp. Annem, Özgür'ün kolunu cimdikleyip "Ayıp olmuyor mu oğlum?" diye sordu iğneleyici bir tavırla. "Çok ayıp, hiç yakışıyor mu sana çocuk gibi?"

"Şakalaşıyoruz biz Nihal Teyze ya," dedi sevimli olmaya çalışırken gülerek. "Değil mi Yiğit? O anlıyor beni bilmiyorsunuz siz."

Yiğit zoraki bir gülümsemeyle, "Ya ya.." diye mırıldandı. "Bayılıyoruz biz birbirimize, şakalar komiklikler."

Annem sıkıntılı bir nefes verdi. "Ben sizin işlerinize akıl erdiremiyorum artık." Ayaklandı ve, "Mutfağa gidiyorum ben." diyerek odadan çıktı.

Geriye bir tek Yiğit, ben ve Özgür kaldık.

Ne yapacağımızı bilemezken Yiğit, "Sen de bana kıyafet seçmede yardımcı olur musun Nergis?" diye sordu.

Dudaklarımı büzerek, "Olur." dedim sessizce.

"Gidelim o zaman," Başıyla bana yol gösterirken Özgür girdi araya. "Hop hop," diyerek önümüzü kesti. "Nereye gidiyorsunuz?"

"Sağır mısın sen?" diye sordum kaşlarımı çatarak. "Duymadın mı bizi? Kıyafet seçmeye gidiyoruz işte!"

"Pardon da, nerede seçeceksiniz kıyafeti?" dedi sorarcasına.

Yiğit, "Nerede olacak, odada." dedi afallayarak.

Özgür bir anda çocuklaştı ve elini gözünün altına koyup aşağıya doğru çekiştirdi. Gözünün beyazını gördüğümde ortaya çıkan görüntü, yüzümü buruşturmama sebep oldu. "Pışık, yağlı kaşık." dedi Yiğit'e doğru eğilerek. İçimden gelen kahkaha atma isteğini bastırdım. "Yok öyle bir dünya. Getir kıyafetlerini, burada bakın."

"Özgür ne yapıyorsun?" diye sordu Yiğit korkuyla geriye irkilerek. "Alt tarafı bir kıyafet seçeceğiz, ne var bunda?"

"Yok ya, yemezler." dedi Özgür, saçma sapan konuşmaya devam ederek. "Hem ben de bakacağım kıyafetlerine, buraya getir!"

Tahammülsüzce başımı iki yana sallayıp Özgür'ün omzundan yavaşça ittirdim. "Çekil be önümüzden," diye çemkirdim onu kenara savurup. "Seninle mi uğraşacağız?"

Yürümeye başladığımda Yiğit de bana eşlik ederken Özgür peşimden geliyordu. "Hele bi gir o odaya," dedi tehditkar bir tınıyla. "Hele bi gir bak ne yapıyorum!"

"Hiçbir halt yapamazsııın," diyerek umursuz bir tavırla odaya girdim. Tam kapıyı kapatacaktım ki, "Bu kapıyı kapatırsan eğer seni amcama şikayet ederim!" dedi ve son kozunu oynadı.

"Git et," dedim sakin bir tavırla yüzüne bakarak. "Selamımı da söyle hatta."

Geri cevap vermesine izin vermeden kapıyı suratına kapattım.





°°°°

Özgür ahavajdbsdbsjdjdj salak mısın evladım sen?

Bu bölüm biraz geçiş bölümü gibiydi o yüzden kısa tuttum.

canlarım ciğerlerim.. aklımda bir kurgu olduğunu söylemiştim size. normalde bu kurgu texting değildi ama ben onu texting şeklinde yazmaya başladım. ilk üç bölümünü de yayımladım. Adı, 'İnci Tanem'.

ona da bir şans verirseniz beni çok mutlu edersiniz :)

Aşk Kural Tanımaz / tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin