"BIRAK KOLUMU"diye bağırdım.Kolumu tutan adam sadece sırıtıp kolumu daha da elindeki bezi ağzıma doğru tutarken özel bölgesine tekme atıp kolunu çevirdim.Adam yerle bir olurken Sibel'i tutan adamın Sibel'i bayıltığını gördüm .Adam Sibel'i kaldırıma bırakıp bana yönelirken beni tutmak için öne doğru gelip beni kucağına aldığında saçlarından tutup tüm gücümle çektim.Adam acıyla inlerken beni yere bıraktı.Onunda bacak arasına tekme atınca bana doğru eğilince yumruk attım. Adam yere doğru yığılırken karnına tekmeler atmaya devam ettim.Arkamdan ilk beni tutan adam "seni sürtük "dediğini duyduğumda benim sinirim on katına çıktı. Bu aralar herkes bana böyle demeye başlamıştı. Ben hiçbir şey yapmamıştım ki ... O an babama, aileme, en çokta Ateş'e olan sinirimin hepsini adama yöneltim onun yanına gidip sert bir kafa atıktan sonra adam burnunu tutarken gözüne yumruk attım. Adam acıyla inlerken saçlarından tutup kaldırıma vurmaya başladım."Bir daha bana sürtük dersen seni gebertirim" dedim sonra ayağa kalktım adamın ağzı yüzü kan içinde kalmış haline baktım.Ama sinirim geçmemişti karnına tekmeler atmaya devam ettim.Arkamda Sibel'i tutan adam gelip arkamdan kollarımı tutup geriye doğru çekti.Bacak arasına tekme atım tekrar adam inlerken elleri gevşedi.Ellerimi kurtardım ve karnına tekme attım. Adam yere yığıldı. O sırada Sibel'i fark ettim.Onu tamamen unutmuştum.Sibel 'in yanına gidip dizilerimi kırıp yere oturdum.Başını kaldırıp bacaklarıma bıraktım. Yanaklarına hafif tokat atıp uyandırmaya çalıştım.O sırada dövdüğüm adamların indiği arabadan bir adam daha indi.Bu adam diğerlerinin aksine sıska bir şeydi.Silahı başıma dayayınca gözlerimi gözlerine diktim.Beni vurması umrumda bile değildi .Ama Sibel burada bu haldeyken olmazdı.Korkuyla adama baktım.Adam yavaşça silahı Sibel'e çevirince korku dolu gözlerine baktım. O sırada bir araba yanımızda durdu. Ama gözlerimi ona çevirmedim.Arabanın kapısının açılma ve kapanma sesi geldi ama ben gözümü kırpmadan Sibel 'le silah doğrultan adama bakıyordum."AHMET NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN?"diye bağıran bir erkek sesi duydum. Sonra bir adam yanımızda belirdi."İNDİR O SİLAHI"diye emir verdi yanımızdaki adam .Adının Ahmet olduğunu öğrendiğim adam silahı indirince yanımızda duran adam konuştu."Efendim ben Furkan arkadaşların kaba davranışları için onlar adına sizden özür dilerim.Bizi sizi almamız için Ateş bey gönderdi."dediğinde içimden Ateş 'e sövmeye başladım. Onun yüzünden düştüğümüz şu hale bak.Ben bunları düşünürken Furkan gelip Sibel'i kucağına aldı.O sırada az önce dövdüğüm adamların ayaklandığını gördüm.Hemen ayağa kalkıp bacaklarımı temizledim.Furkan kucağında Sibel 'e bana dönüp "Efendim isterseniz siz binin hanımefendinin kafasını dizinize yatırayım "dediğinde "Tamam"deyip geçip oturdum. Furkan 'da gelip Sibel'i yatırdı.Arabada sadece ben ve Sibel vardık. Diğerleri kaldırımda yan yana dizilmişti. Furkan inip yanlarına gidip bağırmaya başladı."SİZ NE HALT ETTİĞİNİZİ SANIYORSUNUZ GERİ ZEKALILAR"dediğinde hiçbiri cevap vermedi.Furkan cevap gelmeyince bağırmaya devam etti."KİM BAYILTI KIZI ?"dediğinde Sibel'i bayıltan adam bir adım öne geldi.Furkan "NE HALT YEMEYE BAYILTIN KIZI ?" dediğinde Ahmet atıldı "Efendim siz kızları getirin deyince bizde.."deyip sustu.Furkan "BEN GETİRİN DEDİM BAYILTIN MI DEDİM SALAKLAR?" dedi gene bağırarak. Onlar cevap vermedi. Furkan "Ne hale getirmişsiniz kızları "dediğinde adamlardan biri "Asıl o bizi ne hale getirdi."dediğinde Furkan bu sefer bağırmadan ama tükürürcesine "Ateş bey kızı bayıltığınızı duysun o zaman kim kimi ne hale getirecek görürsünüz.Ahmet sen benimle ve kızlarla geliyorsun sizde benim arabamla bizi takip ediyorsunuz."dediğinde hepsi emrini uygulamak için hareketlendi.Ahmet sürüsü koltuğuna geçince Furkan da geçip yanına oturdu.Bana dönüp "Efendim hanımefendiye biradan uyanır ama siz yinede hastaneye gitmek isterseniz."dediğinde "Uyanacak ise hastaneye gerek yok"dedim kafasını sallayıp önüne döndü.Ahmet arabayı çalıştırdı.On dakika sonra Sibel uyandı.Neler olduğunu sorunca ona olanları kısaca anlatım.Sonra yol boyunca kimse konuşmadı. Sibel kendini düzeltirken bende pencereden dışarıyı izledim.Araba bir plazanın önünde durunca indik . Kafamı kaldırıp binaya baktım.Üstünde büyük harflerle BARUT HOLDİNG yazıyordu.Binaya doğru ilerledik. İçeri girince asansöre yöneldik. Furkan en son kata bastı.Asansör durduğunda biraz ilerledik.Bir odanın önünde durduğumuzda odanın kapısının yanında Ateş Emre Barut yazdığını görünce biraz şaşırmıştım. Ateş 'in bir ismi daha mı vardı? Furkan kapıyı tıklattı. İçeriden "gir"dediklerinde içeri girdik.Ateş ,Baran ve tanımadığımız bir kadın vardı.İstemsizce kadını incelediğimde sarı uzun saçlı,mavi gözlü ah pardon mavi lensli kırmızı kısa ve derin bir göğüs dekolteli elbisesi vardı.Sibel'in de kadını süzdüğünden adım kadar eminim.Kadın bizi görünce ayağa kalkıp "Sizin misafirleriniz var galiba ben size sonra tekrar uğrarım"derken bize öyle bir baktı ki yemin ederim kendimi beyaz elbise ve ful makyajla cenazeye gelmiş gibi hissettim bir insan bu kadar mı ezik hissettirir arkadaş Baran ayağa kalkıp"Tabi tekrar bekleriz"dediğinde kadın ehe diye güldü.Bu nasıl bir gülüştür ya Sibel kulağıma eğilip "Bak ben şimdi ona ne yapacağım?"dedi.
YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYIN!!
SİZCE NELER OLACAK SİBEL NE YAPACAK ??HA BU ARADA SAĞLIK SORUNLARIMDAN DOLAYI 2 GÜNDÜR BÖLÜM ATAMIYORUM ÖZÜR DİLLERİM.