Mükemmel Anlar

457 19 3
                                    

Ateş'in bedeninin altında ezilirken itmeye çalışsamda kalmadı."Sana bir süprizim var "dediğinde itmeyi bırakıp suratına baktım."Neymiş o süpriz??Şimdide köpek balıklarının yanına mı atacaksın beni??"dedim iğneleyici ses tonumla ne kadar korkuyorsam o kadar da merak ediyordum.Ateş yapma der gibi bakıp "Onlar cezaydı güzelim ve hak etmediğin sürece ceza vermem "dediğinde kahkaha attım."Hak etmişmişim hahaha Ateş ben senin çoçuğun değilim bir psikolog ile randevu alsan iyi edersin hahahha hak etmişmişim hahah cidden hiç güleceğim yoktu.Allah iyiliğini versin senin"dedim.Evet iç sesim ile beraber sizde delirdiğimi düşünüyor olabilirsiniz ama bir manyakla ancak onun gibi olarak baş edebilirsiniz.Ateş biraz daha üstümde kalırsa organlarım ağzımdan çıkacaktı."Hem bunu söylemek için böyle bir pozisyona gelmemize gerek yoktu.Ayaktaykende söyleyebilirdin."dedim.Bu sefer Ateş gülmeye başladı."Kendine gelmene sevindim bu ruh halin değişmesin hiç "dedi.Gerçekten memnun olmuş gibi bakan ifadesi beni şaşırtmamıştı.Egoist piç ne olacak ?? "Üzerimden kalkacak mısın artık sen ?Ezildim ya "dediğimde Ateş'in kahkahası büyürken üzerimden kalktı.Bacaklarına dolanan zincirden tek hamlede kurtulmasına şaşırsam da kendimi toparlayıp ayağı kalkıp banyoya gidiyordum ki Ateş gene kolumdan tutunca bıkkın bir şekilde yüzüne baktım.Yatağa geri ilerletip yatağın başına ayak bileklerindeki kelepçeleri ayrı bir aparatla bağlayıp hareket alanımı kıstı."Gene ne oluyor ya "dediğimde Ateş yatağın baş ucunda takılı olan siyah perdeyi açarken "Sürpriz için uslu bir gibi oturman gerekiyor"dediğinde hiç bir şey anlamadım. "Ateş ne anlatıyorsun gene ya bırak ben ne süprizi süprizi bu hem nereden çıktı bu ??"dediğimde Ateş perdeyi çekip yatağı ve ayaklarımın bağlı olduğu zinciri kapatmıştı.Odadan bağımsız bir oda gibi duruyordu şu an .Ateş yanıma gelip elini yanağıma koyup baş parmağı ile yanağımı okşarken "Uslu bir kız ol sadece işleri bitinceye kadar sakın sesini çıkarma"dedi .Ellini yanağımdan indirip uzaklaşırken ellini yakaladım."Ateş kimin işi bittinceye kadar ne oluyor anlatır mısın??Lütfen korkutma beni"dedim .Bir çocukla konuşuyormuş gibi eğilip ellimi avucunun içine alıp küçük bir buse kondurup gözlerimin içine baktı."Korkma güzelim sana zarar gelmesine izin vermem .Odada işleri var halledip gidecekler sen sadece ses çıkarma hatta gel yat biraz sen uyanıncaya kadar gittmiş olurlar "dedikten sonra yorganı açıp içine girmemi bekledi .Yorganın içine girdim.Çocuğunu yatırır gibi üzerimi örttükten sonra aklıma bir öpücük kondurup geri çekilince "Uyandığımda gitmiş olacaklar"dedim sayıklar gibi .Nedenini bilmiyorum ama Ateş'in bu tarafı çok hoşuma gittmişti."Evet güzelim olmayacaklar hadi uyu şimdi "dediğinde gözlerime çöken hafif ağırlıkla kaparım gözlerimi .Ateş'e güvenmiyordum ama seven bir adam zarar veremezdi bana yani umarım...Karanlık bedenimi esir alınca karşı koymadan teslim oldum....
Gözlerimi açınca gerçekten Ateş 'in dediği gibi gitmişlerdi.Perdeyi de çekmişti Ateş baş ucumda otururken yatağa tutunup oturdum.Yatağının başlığına bellimi yasladım.Ateş 'in sesi kulaklarıma değerken istemsizce yerimden sıçradım orada olduğunu biliyordum ama irkilmiştim işte.

"Günaydın güzelim"gözlerim ondan tarafa çevirdim."Gitmişler "dedim istemsizce çıkmıştı."Evet güzelim gittiler bana güvendiğin için teşekkür ederim "dediğinde Ateş 'in içimdeki masum çocuk gibi yara aldığını düşünmüştüm.Gözlerindeki ifade garibime gitsede sorma fırsatım olmadan "Şimdi ödülünü alma vakti."dedikten sonra yanağıma bir Buse kondurup yatağın ayak ucundaki duvara ne zaman geldiğini bilmediğim televizyonu açıp kumandayla yanıma geldi.Yatakta yanıma oturdu.Telefonunu alıp birini arayınca her hareketini sadece izlemekle yetiniyordum."Getirin"dedikten sonra telefonu kapattı.Bana bakınca bir anda onu getirtecek diye korkup"Ateş bak bir şey yapmadım ama özür dilerim lütfen bak ne istersen yaparım lütfen getirmesinler onu"dediğimde ellini tutmuş yalvarır halde buldum kendimi .Ateş neyden bahsettiğimi anlamış olacak ki "Sakin ol güzelim getirecekleri şeyin onunla alakası yok "dediğinde o canavarın gelmeyeceğini öğrenmek bir yandan rahatlarsa da içime de kuşku düşürmüştü.O sırada kapı çalınca Ateş bana bakıp "Gel "dediğinde kapı açıldı.Ellerinde patlamış mısır meyve cips abur cubur olan 4 kız içeri girince film gecesi yapacağımızı anladım.Mutlulukla Ateş'e bakınca oda gülümsedi .Elini kalçamın yanına ve belime koyup daha çok kendine yapıştırdı ve kızlarda elindekileri yatağın içinde yetişebilecegimiz yerlere özenle yerleştirip kapının önünde Yanyana dizilince "Başka bir isteğiniz var mı efendim?"dedi esmer kız Ateş bana bakınca kafamı olumsuz anlamda salladım.Ateş kızlara dönüp "Işığı kapatın ve çıkın "dediğinde cidden Ateş'in nezaketle yaklaştığı tek kişi ben olduğumu fark etmek bir yandan değerli bir yandan böyle bir adamın çalışanı olan insanlar için üzülmeme neden olmuştu.Ateş'e bakarken bir anda filmin başlama sesini duyunca kafamı oraya çevirdim.

Ekranda HARRY POTTER ATEŞ KADEHİ yazısını görünce şok oldum gerçekten Ateş benimle oturup HARRY POTTER mi izleyecekti? Ateş'e şaşkın şaşkın bakarken Ateş bir anda kendine doğru çekince göğsüne yapıştım.Ateş 'in de amacı bu olmalı ki sırıtıyordu.Bu anı bozmak istemediğim için ne ellimi ne de kendimi geri çekmedim.Ateş şalın üstünden başıma bir Buse kondururken onunla bir elli halla belimdeydi.Ateş 'in yağmur kokusu eşliğinde izlediğim Harry Potter ap ayrı bir keyif vermişti bana.Ateş ise belimdeki elli dışında art niyetli bir hareket sergilememişti.Etrafımızdaki atıştırmalıkların halla yarısı dururken film bitmişti.Ateş ile şu ana kadar geçirebileceğim en güzel anları geçirmiştik.Belkide hayal bile edemeyeceğim anlardan biriydi.Düşünmesi bile garipti ben ve Ateş Harry Potter izledik hemde Ateş açmıştı filmi sonuna kadar dikkatle izlemişti ilk izleyişi olduğu belli olsa da bune şimdi çocuk muyuz falan dememişti yada film ayağına benden yararlanmaya çalışmamıştı göğsüne koyduğum kafamı çekmemi istememişti.Bu tarif edilemeyecek şekilde güzeldi .Ateş benim zevklerime önem veriyordu.Ateş benim sevdiğim şeyleri yadırgamadan bana unutamayacağım bir an yaşatmıştı.Saate baktığım da 3'e geliyordu benim uykum gelmese de Ateş 'in uykusunun geldiğinden eminim.Yavaşça Ateş'ten ayrılınca bu hareketimin hoşuna gitmediğini belirterek belimi daha çok sıkıp kendine doğru çekti."Uyu"dediğinde bu Ateş'in dilinde beraber uyuyalım bu gece demek oluyordu.Şu an Ateş'e itiraz edebilecek halde değildim.Geçirdiğimiz saatelerden sonra pekala onun için bunu yapabilirdim ama etrafımızdakı tarabaklar hepsi camdı birde."Ateş tamam yatacaz ama bu etrafımızdakileri toplayalım en azından "dediğimde bellimi isteksizce bırakıp doğruldu.Ben sağ taraftakileri toplarken arkamı döndüğümde Ateş 'in sol taraftakileri topladığını görmüştüm ve bu çok hoşuma gitmişti.'Ben kızların bulunduğu yerde erkekler iş yapmaz kızlar hizmet eder 'düşüncesine sahip bir ailede büyümüştüm ve Ateş'in yadırgamadan bana yardım etmesi hoşuma gitmişti.Umarım beni etkilemek için yapmıyordur.Umarım gerçek karakteri budur.Diye düşünürken Ateş ona baktığımı hissetmiş gibi bana dönünce anında kafamı diğer tarafa çevirdim bir suçlu gibi Ateş'in yorgun kahkahasını duyunca utanmıştım.Etrafımızdaki herşeyi toplayıp komidinlerin üzerinde dikkatlice dizdikten sonra Yatağa uzanan Ateş 'in bana güzlere baktığını görünce "Ateş cidden mi ya yeter "diye mızmızlandığımda Ateş şen bir kahkaha daha attı.Gülüşü çok güzeldi.Korkusuz bir gülüştü onunkisi kimseden korkmadan hissettiği şekilde atıyordu kahkahasını tüm dişleri isyankar bir şekilde gözler önüne serilirken gece saçlarına inat parıldayan beyaz dişleri kıskanılacak derecede güzeldi.Ateş onu seyrettiğimi fark edince "Müstakbel eşine bakarken utanman garip ama sende garip olan her şey çok güzel"dediğinde "müstakbel eşine "kelimesindeki takılmadan büyülenmiş gibi baktım ona .Ya kızları etkilemesini iyi biliyordu ya da gerçekten çok seviyordu beni .İkincisi imkansız gelse de onun olmasını çok istiyordum.Ateş yorganı açınca yanına sokulup başımı göğsüne koyamadan bu şekil uyuyamıyacağımı biliyordum.Ateş 'te bunu fark etmiş olacak ki bir anda üstümden sag tarafa geçti.Ben daha ne olduğunu anlamadan başımı göğsüne bir bacağımı ise dizimden kırıp dizim erkekliğine gelecek şekilde bacağının üstüne koyunca bacağımı çekmek istesem de Ateş dizimden tutup kafamın üstünden bir öpücük bırakıp"Uyu hadi güzelim "dedi.Bacağımın bulunduğu konumdan rahatsız olsamda ses etmeden gözlerimi kapattım....

VOTE ATMAYI UNUTMAYIN!!

TAKINTILI PİSKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin