BENİMSİN

2.1K 53 3
                                    

.Sibel ,Baran 'ın elini tutup "Asıl misafir sensin canım ben Baran'ın nişanlısıyım."dediğinde kadın mosmor oldu.Sanki kırk yılın kocası tarafından aldatıldığını öğrenmiş gibiydi.Bana bakıp hırsla odadan çıktı. Sibel zafer kazanmışcasına gülümserken Baran da ona bakıp gülümsüyordu.Sibel de Baran'ın gülümsediğini fark edince "Neden gülüyorsun?"dedi. Baran da "Beni kıskanınca çok tatlı oluyorsun "dedi. Sibel de ona gülümserken onlara +18 aşk filmi izleyen salaklar gibi baktığımı fark ettim. Hızla gözlerimi onların üzerinden çekip ilk tavana baktım sonra saçmaladığımın farkına varıp kafamı kadının kalktığı tarafa çevirdiğimde Ateş'in bana baktığını gördüm anında kıpkırmızı olduğuma eminim karşımdaki kim olursa olsun yaptığım bu salaklığı görmemeliydi.Utancımdan yerin dibine girmek üzereyken Ateş'in hafif güldüğünü gördüm.Bir yandan utancımdan yerin dibine girmek üzereyken diğer yandan istemsizce onun gülümsemesini seyrettim.Gamzeleri vardı ve ona çok yakışıyorlardı.Bir anda ne yaptığımı fark ettim .Öküz gibi bön bön çocuğun gülümsemesini izliyorum.gözlerimi kaçırıp yere doğru çevirdiğim sırada kapı çaldı.İçeri Furkan girdi."Efendim istediğiniz kremi getirdim."deyip masanın üstüne kremi bıraktı.Ateş ,Furkan'a dönüp "Gelirken herhangi bir sorun oldu mu?"dediğinde Furkan bana bir bakış atıp Ateş'e döndü.Ateş bir şeyler döndüğünü anlamıştı galiba çünkü kaşları çatmıştı.Furkan konuşmaya baladı."Efendim bizimkiler hanımefendileri almaya gittiklerinde onları da diğerleri gibi sanıp bayıltmaya çalışmışlar."dediğinde Ateş sinirle bağırmaya başladı "KİM?SİZİN ÇOCUKLAR KİM?HEMEN GETİR ONLARI BURAYA"dedi.Furkan çıktı.Sibel bana bakarken iyice tedirgin olmuştum.Baran da ne olduğunu anlamazken Sibel 'e döndü.İçimden" şimdi bittim" derken tüm gözler bana döndü.Tek kelime edebilecek durumda değildim.Zaten biraz sonra kapı çaldı ve Furkan ile bugün gördüğümüz adamlar geldi.Ateş gözlerinden alev çıkarken Ahmet konuşmaya başladı."efendim biz kızları almaya gittik.Sonra diğerleri kızları almaya indiler.Kızlar zorluk çıkartınca bayıltıp getirecektik ama..."dedi ve sustu.devam ederse biterdim ben derken beni bayıltmaya çalışan öküz atıldı."Sonra şu küçük oruspu bize saldırdı."dediğinde sinirlendim."Bak hala oruspu diyor yediğin dayak yetmedi galiba sana"dedim.Üstüne atlayıp dövecektim ki Sibel anında tutu beni onu atlatmaya çalışırken pısırık öküz kapıya doğru gidip benden uzaklaştıktan sonra yere bakarak konuşmaya devam etti."Mahmut diğer kızı bayıltmıştı ama bu beni atlatınca Mahmut kızı kaldırıma bırakıp zapt etmeye çalıştı ama onuda dövdü en son diğerinin yanına gidip dizlerinin üzerine çöküp diğerinin başını dizine koydu.Ahmet arabadan inip diğerinin başına silah dayayınca süt dökmüş kediye döndü tabi sonra zaten Furkan bey geldi. "dediğinde bittim dedim içimden Ateş beni öldürürdü. Ateş'e dönünce bana bakıyordu.Gözlerince alaycı bir ifadeyle yakıcı saf bir öfke yer alıyordu.Kesin beni nasıl öldüreceğini düşünüyordu .Valaha bitim ben derken Ateş "Depoya götürün şunu "dedi.Furkan harekete geçince korkudan titrerken gözlerimi sım sıkı kapatım. O adamlardan korkmuyordum çünkü onlarda hem deli kuvveti yoktu.Hem de akıllarını kullanmıyorlar ama Ateş öyle değil.Ateş hulk gibi .Furkan'ın beni çekiştirmeye başlamasını beklerken adım sesleri ve kapı kapanma sesi geldi.Gözlerimi yavaş yavaş açtım.Oda da ben Sibel,Baran,Ateş dışında kimse yoktu. Ateşe döndüm alaycı bir tavırla bana bakıyordu.Baran konuşunca gözlerimi ona çevirdim.O ise Ateş'e bakıyordu."Abi biz nişanlımla çıkıp biraz dolaşalım sonra haberleşiriz"dediğinde Sibel'in koluna yapıştım.Sibel bana bakınca kaşlarımı yukarı doğru kaldırdım. Sibel benim aksime gülerek "ona bir şans ver "deyip sevgilisiyle çıkıp gitti.Arkalarından bakakaldım.Kafamı Ateş'in olduğu tarafa çevirdim.Masadan kalkıp yanıma doğru yaklaştı.Sonra kolumu tutup beni arkamdaki pencerenin önündeki koltuğa doğru çekiştirdi.Sonra badimin kolunu yukarı doğru ittirip koluma baktı .Sonra gözlerime bakmaya başladı.Kafamda binlerce soru vardı hepsinin cevabı bu adamdaydı. İstemsizce dudaklarım aralandı.Bakışları dudaklarıma dönerken bakışları derinleşti."Sorularım var ve cevap istiyorum"dedim.Kolumu çekip bana bakmasını bekledim.Bakışlarını dudaklarımdan çekti. Boğazını temizleyip"Üç soru hakkın var.Dördüncüyü sormak için bir bedel ödemen gerekir"deyip dudaklarıma kısa bir bakış atıktan sonra kolumu tekrar tutup kremin kapağını açarken kolumu çekmeye çalıştım ama başarısız oldum tabi ki kolumu daha sıkı tutunca ."İstemiyorum"dedim ama dinlemedi.Kremi tam sıkacakken"tamam bırak  ben süreyim bari"dedim. "ben kremi sürünceye kadar soruları sorma hakkın var.Sonra benden herhangi bir cevap alamasın"dedi.Öküz işte ne olacak .O kremi koluma döküp yuvarlak hareketlerle yedirmeye başlayınca soru sormaya başladım."O fotografı sen mi çektirip babama verdin?" dediğimde gözlerime kısa bir bakış atıp"Evet "dediğinde kan beynime sıçradı.Bir an çıldırıcam sandım neden böyle bir şey yapmıştı bu manyak ne istiyordu benden birde pişkin pişkin evet diyor ya"O gün beni bilerek öptün yani?"dedim."Evet .Son bir soru hakkın kaldı."Alacağım cevap beliydi ah salak kafam akılıca bir soru sormam gerekiyordu ama ne? bir anda heycanla konuşmaya başladım"Neden peki ? Neden böyle bir şey yaptın?" dediğimde koluma merhem sürmeyi bitirmişti.Kolumu bıraktı. Beklentiyle gözlerinin içine baktım.Gözleri kararırken ayaklandı.Gidecekti gitmemeliydi söylemeliydi.Neden yapmıştı anlatmalıydı.Hiç düşünmeden tam dönerken sol kolundan tutup çektim çekmez olsaydım.Bir anda üstüme doğru geldi.Tek bacağını koltukta yanıma koyup üzerime doğru eğilince geri geri gittim taaki kafam koltuğun koluna  deyinceye kadar.Ben durdum ama o durmadı daha çok yaklaştı.Kulağıma eğilip "Çünkü sen benimsin"dedi...


TAKINTILI PİSKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin