3 AY SONRA
ZEYNEP; Bu 3 ay içinde Sibel'e bol bol zaman geçirip gezdik. İkimizde aynı restoranta yarı zamanlı garsonluk yapıyorduk.Biriyle tanıştım.Adı Murat .Nazik biri bana kendimi değerli hissetiriyor .İlk başta arkadaştık ama sonra birimizden hoşlandığımızı anladığımızda sevgili olduk.2 aydır sevgiliyiz.
SİBEL; 3 ayım çok güzel geçmişti. Hayallerimiz gerçek olmuştu.Zeynep'le aynı evde yaşıyorduk.Üniversite okuyorduk. İkimizinde bizi seven sevgililerimiz vardı.Benim sevgilimin ismi Baran .Onu çok seviyorum. Ben restoranta garsonluk yaparken tanıştık sonra instadan yazıştık falan 2 ay sonra sevgili olduk.Baran çok yakışıklı ,bana değer veren biriydi. Benim lanet olası gözlerim sinirlenince anında dolduğu için kavga etmeye başlasak 5 dk son bana kıyamaz sarılır.
ZEYNEP 'TEN : Bu gün Diyarbakır ' a dönecektik.Sınavlar bitmişti ve ikimizde ailelerimizi çok özlemiştik.Sevgililerimiz bizi hava alanına bırakacaktı. Hazırlandık .
Ben siyah bahçıvan bir tulum, içine beyaz bir badi, siyah şal,siyah sırt çanta ve beyaz sporlarla kombinimi tamamlamıştım.
Sibel ise siyah dar paça bir pantolon ,beyaz kısa kol bir krop , siyah bol bir hırka ,beyaz çantası ve beyaz balensiagalarıyla kombinimi biraz takıylada tamamlamıştı.
Heyecanla salonda oturmuş bizimkileri beklerken annem aradı.Açtım. Gideceğimizi zaten biliyordular.
+ Alo
-Alo anne
+ Ne yapıyorsunuz ,neredesiniz?
-Evdeyiz anne birazdan çıkacağız .
+Tamam sakın uçağı kaçırmayın gelince de direkt eve gelin hiç bir yere gitmeyin.
- Sibel'de mi bize gelsin ?
+ Evet babası burada
-Niye ki ne oldu ?
+ Gelince konuşuruz
-Tamam bay bay seni seviyorum anne
KAPATTI
Annem Sibel İstanbul' a geldikten bir kaç gün sonra böyle davranmaya başladı. Ona ulaşamıyordum tam tamam eskisi gibi olduk diye düşünüyorum .Sonra annem kendini çekiyor konuşurken sanki düşmanıyla konuşur gibi ilk başlarda bunu kızsal bir durumdan dolayı olduğunu sandım ama sonra devam edince kendimi avutacak bir neden bulamadım.Babamla durum daha kötüydü. Telefonlarımı hiç açmıyordu. Aslında birazda bunun için gidiyordum.Neden böyle davrandığını öğrenmek için çünkü ben ne kadar kafa yorsamda bulamadım. Düşüncelerimi telefonumun sessimin odada yankılanması böldü.Ekranda AŞKIM yazısını görünce hemen açtım.
+ Alo aşkım hadi gelin aşağıdayım ben
-Tamam iniyorum hemen
Kapattım. Sibel'e döndüğümde telefonuyla uğraşıyordu."Sibel hadi aşağı inelim "dedim.Kakıp sırt çantalarımızı aldık. Valiz almayacaktık yanımıza zaten 1 hafta için gidiyorduk.Evden çıktık kapıyı kilitledim. Sibel' de asansörü çağırdı. Asansör bindiğimizde ben ayakkabımı giyerken Sibel'e annemle olan konuşmamdan bahsettim. Sonra asansörden indik ve apartmandan çıktık.Murat beyaz spor arabasına yaslanmış telefonuyla konuşuyordu.Bizi gördüğünde telefonu kapatıp bize doğru birkaç adım atım.Yanına vardığımızda beni çekip sarıldı.Bende ona sarıldım 2 gündür yurt dışındaydı.Bu gün gelmişti. "Seni özledim aşkım" dediğinde ona kocaman gülümsedim. Sonra "Çok şıksınız ama ben yanızda sönük kaldım" deyip dudaklarını büzdüğünde Sibel'e kahkaha atık .Kahkaha sesimize arabanın ani fren sesi karışınca kahkaha atmayı kesip gelen arabaya baktık.Bu Baran 'ın arabasıydı.Siyah bir range rover di. - evet arkadaşlar ana karakterlerden tek fakir biziz- Baran arabasından inip yanımıza geldi.Ve Sibel'le sıkıca sarıldı. "Ben seni çok özledim."dediğinde Sibel şen bir kahkaha attı."Daha akşam beraberdik "dedi. Baran omuz silkip bana döndü. "Günaydın şimdi mi gidiyorsunuz?"dediğinde onlaylarcasına kafasını salladım."Murat bizi bırakacak "dedim. Baran Murat'a soğuk bir bakış atıp bana döndü."Ben bırakırım sizi "dedi. Ben daha bir şey söylemeden Murat "Ben bırakırım hem sevgilimle biraz zaman geçirmek istiyorum"dedi.İkisi birbirine öfkeyle bakarken Sibel araya girdi. İyiki de girdi. Yoksa birazdan kavga edecekleri ap açık ortadaydı. "Tamam ben Baran'la giderim. Zeynep'te Murat' la "dedi ortaya atılarak.Sonra bana destek beklercesine baktı."Aynen Sibel çok doğru söylüyor." dedim ve kolumdaki saate bakıp "Hem biraz daha beklersek gitmemizi gerektirecek bir uçak olmayacak"dedim. Sonra ikisininde aklına yatmış olacak ki birbirlerine bakmayı bırakıp bizim ellerimden tutup kendi arabasına doğru ilerlemeye başladılar.Murat kapımı açıp oturmamı bekledi.Sonra kapımı kapatı kendi yerine geçti.Ve arabayı çalıştırdı. Hava alanına varıncaya kadar neşeli bir sohbet başlattım.
ARKADAŞLAR BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDE DE SÖYLEDİĞİM GİBİ WATPAD KENDİ KENDİNE DEĞİŞTİRİYOR KUSURA BAKMAYIN O YÜZDEN BİDE OKUNMA SAYISINA GÖRE YORUM VE BEĞENİ SAYISI ÇOK AZ HATALARIM VARSA YORUMLARDA BELİRTİN LÜTFEN