BAZEN İNSANLARA NE KADAR DEĞER VERİRSENİZ VERİN ONLAR SİZİ TEK HATANIZDA SİZİ SİLER VE İSTEMEDİĞİNİZ ŞEYLER YAPMAYA ZORLAR...
+Zorla mı evleneceksin??
"Gerekirse evet şerefimizi iki paralık etmene izin vermiyecem." dedi ben de son çare olarak yalvarmaya başladım ."Baba yalvarırım kıyma bana yalvarırım evlendirme beni "dedim. Ama babam beni dinlemedi bile kuzenime yani Sibel'in abisine dönerek "Alın götürün şu oruspuyu götürün gözüm görmesin "dedi beni kast ederek. Ben babamın oruspu lafından sonra beynimden vurulmuşa döndüm.Sibel'in abisi yanıma geldi ve kolumu sertçe tutup kaldırdı. Sonra çöp poşeti gibi tutup evin en arka odasına geldiğimizde odanın ortasına fırlattı. Ben dizlerimin üstünde düşerken o ışığı kapatıp çıktı. Gideli daha üç dakikadan az zaman geçmişti ki diğer kuzenimle karanlıkta üzerime doğru gelmeye başladılar.
Kuzenim önümde durdu ve çenemden tutup kafamı kaldırdı. Sonra sert bir tokat yerleştirdi suratıma ben yere doğru savrulurken karnıma tekmeler atmaya başladı.Diğer kuzenimde ona katıldı.Oda belimi tekmelemeye başladı.Canım çok yanıyordu ama sesim çıkarmadım. Onlara bu zevki yaşatmıyacaktım. Biraz sonra onlarda gittiler.
Ben doğrulmadan öylece yerde yatıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ettim ve az önce olanları düşünmeye başladım.Babam beni oruspulukla şuçlamıştı. Hemde ne için bir fotografta biriyle öpüştüğümü gördüğü için.Sonra beni anlamadan dinlemeden yargısız infaz yaptı resmen.Sonra buraya gelmeden babamlara bir şey oldu diye korktuğum aklıma geldi. Ben onlar için endişelenirken onlar evlendirmeye çalışıyorlar . Vay be ne şerefmiş insan kendi kanından,canından insanın sildirebiliyormuş .Odanın ortasında cenin pozisyonu alıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ettim...
Sibel'den
Abim Zeynep'in kolundan tutup kaldırırken öyle sert tutuyordu ki kolunun morardığına emindim.Ama buna rağmen Zeynep'ölü gibiydi. Abimler çıkarken babamlar bana döndü.Sen bu oruspu gibi bir şey yapmadın değil mi? dedi amcam sesinin altında büyük bir tehtit barındırıyordu.Kafamı olumsuz anlamda salladım."Zeynep'te bir şey yapm..."derken babam kalkıp suratıma tokadı yerleştirdi."Sakın o oruspuyu savunma"dedi.Mecburen sustum.Amcama dönüp "Amca en azından akşama hazırlanmasına yardım edebilir miyim?"dedim. Amcam dönüp bana kısa bir bakış attarken Büşra 'da "Amca aynen gidip yardım edelim hem akşam gelirlerse zaten vereceksin bari karşı tarafa kakalıyormuş gibi görünmeyelim."dedi bana yardım etmeye çalışarak.Yengem araya atladı"Zaten öyle "dedi.Bu sefer ben atıldım."Ya işte öyle gözükür ise bırakıp gidebilirler" dedim.Bunun üstüne amcam "Bırakıp gitmezler "dedi kendinden emin bir şekilde "ama madem istiyorsun gidip yardım edin suratını da makyajla falan kapatın"dedi.Neden suratını kapatmamızı istediğini anlamamıştım ama kafamı olumlu anlamda sallayıp hemen Zeynep'in olduğu odaya koştuk.Kapı kolunu indirdim ama açılmadı.Kilitliydi .Anahtar abim deydi galiba amcamların yanına geri döndüğümüzde abimler de ordaydı.Abim beni görünce anahtarları elime bıraktı.Ama ellinde kan vardı. Bu kimin kanıydı.Neyse şu an onla uğraşamazdım.Koşarak Zeynep'in bulunduğu odanın kapısına koşup kapıyı açtım.
Büşra ile içeri daldık. Gördüğüm manzara karşısında çığlık atmamak için zor tutum kendimi Zeynep dudağı ,kaşı patlamış bir şekilde yerde yatıyordu. Hemen yanına koşup dizlerimizin üstüne çöktük bizi görünce ikimize de sıkıca sarıldı. Ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu.Büşra "Ben buz getireyim" deyip koşarak gitti.Biraz sonra Büşra buzu getirip Zeynep'in kaşına tutu.Sonra Büşra'ya gerçekten olanları anlatık.Bir kaç saat daha oturduk.Saat 19.00 olunca artık Zeynep'i istemeye istemeye de olsa hazırlamaya başlamamız gerektiğini söyledim.Zeynep 'te bizim başımız derde girmesin diye kabul etmek zorunda kaldı.Elimizde nişana uygun iki elbise vardı.
1.beyaz sade bir elbiseydi. Zeynep'e gösterir göstermez "Bunu hayata giymem" dedi. Zeynep beyazdan oldum olalı sevmezdi.Daha doğrusu ufak tefek beyaz detayları severdi ama böyle ful beyaz bir elbiseyi sanırım sadece kefen olarak giyerdi.İkincisi siyah etek kısmı bilek kısmında duran sade bir elbiseydi. Zeynep hemen eline alıp "kesinlikle bunu giyiyorum hem konsepte de uygun "dediğinde kafamı salladım."tamam hadi git giyin daha makyaj falan var "dedim .Kafasını salayıp giyinmeye gitti.Zeynep'i beklerken Büşra ile ayakabı seçtik.
Siyah ince bant bir topukluyu seçtik. Tam ayakabıyı seçmiştik ki Zeynep geldi .Çok güzel olmuştu.Şalını ve makyajını yaptık.VE sonunda hazırdı.Çok çok güzel olmuştu.
Hafif bir ve makyaj aylaynrla makyajı tamamlanmıştı.Siyah tül şalı da boynu açık şekilde duzeltince hazırdı.
YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYIN HA BİDE YORUM YAPARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM İYİ AKŞAMLAR ;)
HA BU ARADA ZEYNEP SİZCE DOĞRU KIYAFETİ Mİ GİYDİ SİZ OLSAYDINIZ HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ YORUMLARA YAZIN