Takıntılar

322 16 3
                                    

Alnı alnımadan çekerek kafasıyla hafifçe vurdu anlıma "Sensin"dedi .Ben dudaklarının büyüsüne kapılmışken söylediği şeyi anlayamamıştım.

"Ben mi?"dedim istemsizce gözleri gözlerimi yakıp geçerken "Sen beni durdurabilecek tek kişi sensin "dedi bu ona acı veriyormuş gibi konuşuyordu.Bana yenik düşmek zoruna gidiyordu.Bu canımı yakmıştı .Neden bilmiyorum ama canım çok yanmıştı.Geri çekilmek için adım attım.Ateş buna izin vermeden sarılıp kafasını boynuma gömdü."Biraz daha"dedi sesi yalvarır gibi çıkmıştı.Ateş bana yalvarıyordu ona acı veren şeyi ellerinden almamam için yalvarıyordu.

"Sana zarar veriyorum Ateş"dedim sesimdeki hüznü saklayamadan ."Bana sen değil sensizlik zarar veriyor güzelim "dediğinde gözümden bir damla yaş firar etti.Olamayız biz Ateş görmüyor musun? neden yakıyorsun ikimizin de canını? her gün sevdiğim adam beni ne zaman öldürecek korkusuyla yaşayamam .Anla beni be zalimin oğlu dedim bunları yüzüne söyleyecek cesaretim yoktu.Ama yaşayacaklarımız ortadaydı.Ateş de biliyordu sonu gene böyle olacaktı.

İki yanmış ölü beden, katilleri birbirleri ve ayrılamıyorlar birbirlerinden ,nedeni bilinmez.
Ateşten ayrılmak istemeyen kalbime isyan ettim .Bu kadar acı veren bir aşka tutulmak yakmıştı canımı. Boşuna imkansız demiyorum ki hep imkansızlar yakar canımızı zaten imkansızı sevmek ise bizim aptalığımızdır.

Ateş ile birbirimizden uzaklaşmak istemiyorduk.Onun kokusunda kollarında ölmek isterken onun beni öldürme fikri her şeyi silip atıyordu.
Kapı tıklanınca Ateş ile istemeye istemeye ayrıldık .Kapıdaki kişiye Ateş gir komutunu verince kadın kapıyı açıp geldi sahi kimdi bu daha önce görmemiştim.Hizmetli miydi yoksa Ateş'in arkadaşı ya da akrabası mı?İçeri adımlayıp "Ateş bey istediğiniz tasarımları getirdik efendim"dediğinde Ateş kafasıyla onayladı gözleri halla bendeydi.Ona baktığımı görünce gözlerimizi birleştirdi şimdiden özlemiş gibi bakıyordu. Gözlerime öyle bir özlemle bakıyordu ki sanki az önce sarılan biz değilmişiz gibi sanki yıllardır hiç görmemiş gibi ...Gözlerindeki ifade beni yerle bir ederken gözlerine daha fazla bakamadım.Bakışlarımı yere çevirdikten bir süre sonra Ateş kendini toparlamış olacak ki "Akşam için geldiler hazırlanmana yardım edecekler"dedi.İtiraz istemeden hızla çıktı odadan .Kadınla odada tek kalınca "Getirin"dedi. Ve oda göz açıp kapayıncaya kadar bir mağazaya döndü.
Kadın bana modelleri gösterirken hepsi sade elbiselerde ancak fazla kadınsı duruyordu.
Gene de içinden birini seçmem gerekiyordu.
Kadın kıyafetlere bakışımı görmüş olacak ki iki tane daha az kadınsı kıyafetlerden bulup yatağın üstüne koydu."Bu ikisine ne dersiniz?"dedi.Yatağın üstüne bir elbise birde tulum bırakmıştı.İkiside siyahtı sanırım siyah elbiselerde fazla göz gezdirmiş olmalıyım ki kadın bille siyah istediğimi anlamıştı.Elbise fırfırlıydı ve fazla dikkat çekiciydi.Tulum ise bol ve sadeceydi belindeki kemer ile çok güzeldi.Hemen tulumu elime aldım hiç bir zaman gösterişi sevmemiştim zaten."Bu olsun"dedim kadın bana bakıp gülümsedi ve odadaki kızlara işaret verdi.Kızlar rafları bir yere çekerken makyaj malzemeleriyle masayı doldurdu.Şaşkın şaşkın onlara bakarken kadın "Lütfen oturun "dedi makyajı fazla sevmezdim ama göz altı morluklarım kapanmalıydı.
Yarım saat sonra tamamen hazırdım hafif ve kendini belli etmeyen bir makyaj yapmıştılar cildim parlarken kirpiklerim oldukça hacimli görünüyordu.Üst dudağımı azıcık şişirmiştiler ve nude kırmızı bir rujla patlatmıştılar.

Aynadan kendime bakarken saatin beş oluğunu görünce şaşırmıştım.Gerçi neye şaşırıyorsam Ateş ile saat 15.30 da uyanmıştık.Kızlar odadan çıkarken gene tek başıma kalmıştım acaba çıksam Ateş kızar mıydı? Kapıya bakıp tereddütte kalsam da en sonunda çıkmak için kapının kolunu indirdim.Kapıyı açınca kapıdaki kadını görmemle korkuyla geriye sıçradım.Kadın muhtemelen kapıyı çalmak için kaldırdığı ellini indirdi.

"Afedersiniz korkutmak istememiştim.Acıkmışsınızdır diye yemeğe çağırmak için gelmiştim."dediğinde hafif şaşkınlıkla "Yani çıkabilir miyim cidden?"diye sordum kadın hafif gülümesyip "Tabi efendim akşam için hazırsanız aşağıda vakit geçirmek sizin için daha uygun olacaktır.Siz aşağı da zaman geçirirken oda temizlenecek Ateş beyin talimatı " kafamla onaylayıp aşağı indim .Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu şimdi özgür müydüm yani ben ??Tamam bu ev ile sınırlı olsaca alanım genişlemişti.Hızla aşağı inip salona baktım. Kimse yoktu mutfağa geçtiğimde bir kaç çalışan dışında kimse yoktu.Kızlardan birinin iğneleyici bakışları altında ezilmemde oraya çok bakmadan az önce yukarıda gelen kadına baktım."Evdekiler nerede?" diye sarınca kadın gülümseyerek cevap verecekken gözlerini üzerimden ayırmayan kız "Ne o azdın mı ?"diye sordu Bir anlık boşluğuma gelmişti şok olmuş bi vaziyette ona bakarken sesinin bana ulaşmaması için koşuk sesle konuşmuştu ama duymam da umrunda değilmiş gibi kafasını çevirip mutfaktan çıktı.Yanımdaki kadın "Oturun lütfen "deyince şaşkınlığımı gizleyip masaya oturdum.
Benim dışımda kimse yoktu kadın ise ayakta bir şeye ihtiyacım olursa diye bekliyordu.Sonra on kişilik sofraydı ama tek servis vardı."Neden oturmuyorsunuz?"dedim.Kadın kafasını kaldırmadan "Geldiniz mi efendim ? İstediğiniz gibi oda temizleniyor ve akşama kadar aç kalmasın diye yemek hazırladık"deyip arkasını döndü.Bu yaptığına ve kimseyi göremeyince verdiği tepkiye ben kahkahalarla gülerken mutfaktaki iki kız da kıkırdıyordu."Efendim dalga geçmeniz hiç hoş değil"dediğinde şaşkınlıkla gözlerim açıldı kozlar benim bu hallimi görünce gülmemek için kendini tutup bir yerlere kaçtılar."Ben bir şey yapmadım ki "dedim.Kadın ile birbirimizi anlamamıştık. "Sadece benimle beraber yemenizi istemiştim.Kurdıysam özür dilerim"deyip suratımı düşürdüm kadın anne şefkati ile çenemden tutup kaldırdı suratımı "Asıl ben özür dilerim sadece bir an şaşırdım."dediğinde avucunun içini öptüm."Ee oturun o zaman hatta kozları da çağırın beraber yiyelim"dedim kadın ilk baş gülümsemede sonradan reddedeceğim belli eden bir ifade takınınca "Benden önceyi bilmiyorum ama ben bu evde oldukça helleki yalnızsam beni tek başıma yemek zorunda bırakmayacaksınız yoksa yemem Ateş ile siz uğraşırsınız "dedim bir çırpıda. Kadın şok içinde bana bakarken kıkırdadım .Böyle çok tatlı gözüküyordu."Ama efendim olmaz ki "deyince kollarımı birleştirip sandalyemi masadan uzaklaştırdım.Kadın inatçılığımı fark etmiş olacak ki "Tamam ama Ateş bey bir şey söylerse.."demişti ki sözünü kestim."Ben söyledim dersiniz"dedim ve çocuk gibi ellerimi birbirine vurudum.Kadın gidip kızları çağırdı.bana pis pis bakan dışında hepsi gelmişti. Hepsinin gözü bendeyken yavaş yavaş kuruldular sandalyelere .Özellikle o kızı merak etmiştim bana neden öyle demişti? Bana mı demişti ? Kadın sanımdayken ona yaklaşıp" bir eksik var galiba o kız nerede ?" dedim kadın ilk baş yutkunsa da sonradan kendini toparlayıp "Efendim bence onunla konuşmamanız daha iyi olacaktır"dedi Tek kaşım havaya kalkarken kızlardan sarışın olanı "Esin aslında iyi kızdır ama ablasının kovulmasını hazmedemedi Ateş beye ..."dediğinde yanımdaki kadın çatalla onu susturdu.Ateş ne alaka? Bu kız da mı Ateş'e aşıktı? Gerçi yalan yok Ateş çok yakışıklı bir o kadarda zengindi.İlgi duysa şaşırmazdım ama gene de merak etmiştim. Kızların hepsi bana bakarken kadın araya girdi."Efendim üslubu için özür dilerim sizden sofranıza çağırınca arkadaşı sandı biraz patavatsızdır"dediğinde güldüm aynı benim gibiydi."Desene iki patavatsızca bir araya geldi diye "dedim ve gülmeye devam ettim kadın bir şey anlamazken sarışın kız ne demek istediğimi anlamış gibi kahkahayı bastı."Sorun yok abla rahatla Ateş size fazla katı davranmış ama ben Ateş değilim ve benden büyük birinin bana efendim demesinden de pek hoşlandığım söylenemez"dedim kadın gülümsedi ancak tedirgindi etrafına baktı korktuğu şeyi görememiş olmalı ki rahatlayarak samimi bir gülüş attı ortaya "Ee ne olmuş o kıza anlat bakalım ?"dedim dedikoduya aç gibi kız bu hallime gülerken "Ablası burada bizimle çalışıyordu.Ablası Ateş beye takıntılıydı.Kızda Ateş beyin ona bağırıp kovmasını sizden dolayı olduğunu düşündü."dediğinde yüzümde anlamaz bir ifade oluştu ben ne alakaydım ki ??Hem Ateş kıza niye bağırmıştı?"Ne oldu ki Ateş neden kovdu Kızı?"dedim. Öbür kız mutfağa gelince hepimiz sus pus olup yemeklere döndük."Yemekten sonra havuzun içeride kahve içerken devamını bekliyorum"dediğimde kadın bir an celallendi."Ama efendim Ateş bey sizi öyle görürse"deyip sustu.Bir şey söyleyemiyordum çünkü anladığım kadarıyla Ateş bu konuda katı kurallara sahipti.

TAKINTILI PİSKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin