Uzaklaşmak ... Bazen insan sadece bir şeylerden uzaklaşarak iyileşir sorunlarını çözer peki bizim şu anki durumumuz gerçekten uzaklaşarak çözülebilecek bir sorun mu??Bilmiyorum açıkçası şu an Sibel'e otobüs beklerken hiç bir şey bilmiyorum çaresizim ve denemek zorundayım.Kendim için değilse bille Sibel için denemeliyim.Hem kim bilir belki biz biraz ortadan yok olursak her şey efsanevi bir şekilde düzene girer. Sanırım şu an uzay mekiğinin gelip bizi burdan kaçırması kadar imkansız gelecekte belki ama 2023 te imkansız.Sibel bunu ihanet eden sevgilisinden kaçmak için yaparken benim tutunacak tek bir dalım kaldıgı için onun peşinden sürükleniyordum.Sanırım 21 senedir anlaştığım beynim bu ara fazla mesaiye isyan bayrağını çekmiş durumda umarım bedenim bir şekilde onu ikna etmeyi başarır çünkü cidden anladım ki onsuzluk çok zor.
Off gene kendi düşüncelerimden dolayı Sibel'in söylediklerini dinlemeyi unutmuş olmalıyım ki valizini yanıma bırakıp telefonumu elimden çekiştirdi.Bir dakika o telefonumun üstündemi tepiniyor hayır hayır ne yapiyor bu manyak??"Ne yapıyorsun??"diye ciyakladıgımda beni duyamayacak kadar işine odaklanmıştı ahh işi ne mi telefonumun üstünde tepinerek onu parçalamak."All sana all beni aldatmak neymiş gör..."diye bağırarak telefonumun üstünde tepinenen kızı kolundan çekip hurdaya dönen telefonuma buruk gözlerle bakıp bir yandan da yanımda ki delliye söylenmekle meşguldüm."Kafayı mı yedin o Baran değil benim canım yoldaşım telefonum"dedigimde kahkaha atmaya başladı."Evladını kaybetmiş anne gibi ne bakıyorsun şu telefona müstakbel kocandan istesen en yeni modelini alır sana "dediginde sadece ona ters ters bakmakla yettindim. Bu salağa ne desem boş gerçekten acaba valizide burdayken bir akıl hastanesinemi götürsem."Gerçekten sırf meraktan soruyorum Ateş bana yeni bir telefon alsın diyemi canım telefonumu kırdın."dediğimde gülmekten yere yıkılmıştı.Gülerken bille hüzünlü gözlerle bakıp durdu.Sonra ayaklanıp "Peşimize takılmasınlar diye kırdım.Baran ve Ateş telefonlardan takip uygulamalarını yüklediklerinden eminim"dediginde bu kadar ileri gideceklerini hiç düşünmemiştim.Yerdeki param parça telefonuma bakınca Ateş'e bir kez daha lanet ettim.Telefonumu bille bana ihanet etmesi için programlamıştı resmen pislik herif.Bana ihanet eden telefonuma bir tekmede ben attıktan sonra onları alıp agaçların arasına attım.Şimdi arasın dursun bakalım beyfendi bulabilirse tabii...
Sibel'e başka bir otobüs istasyonuna dogru yolla çıktık çünkü eğer Sibel'in dediği gibi sinyali takip ederlerse burdaki kamera kayıtlarına ulaşıp bizi elleriyle koymuş gibi bulurlardı.Sibel otobüs biletlerini alınca yolla koyulmak için önümüzde bir engel kalmamıştı.Yol boyunca ikimizde sessizdik hiç konuşma istegimiz yoktu.Zaten biraz sonra Sibel uyuya kalmıştı. Kafamı cama yasladım beynim yerine gelmişti gelmesine ama yanında milyonlarca soruyuda valizine katıp gelmişti.Milyonlarca soru ve hatırayı...
"Anne daha çok kaldı mı??" bu soruyu bilmem kaç trilyon kez anneme bu yoldayken sormuşumdur.Cidden ne bizi bu halle getirmişti. O çocuk nereye gitti annesine baglı ve babasına aşık kıza kim ne yaptı??Neden yok oldu??Ateş ile bir alakası yoktu bu konunun bu konu bizim konumuzdu Ateş'den önce gitmişti o kız birileri zorlamı göndermişti yoksa kendi istegiyle mi gitti bilinmez ama gitmişti.Artık sadece sözle seviyorum deyen kıza bırakmįştı yerini bu kız gülerdi ama gülüşü bille bir şeyler hissetmek istediği içindi.Kim o masum kızı bu duygulardan yoksun kıza çevirmişti. Yaşananlar mı yoksa yaşatanlar mı??Belkide kendi kendine zarar vemişti bu kız ama kimse kendini duygulardan yoksun bir kıza hiç bir neden yokken dönüştürebilir miydi??Sanmıyorum ama nasıl olduysa olmuştu işte...
O masum kız sahip çıkamamıştı duygularına belki bilmediginden belkide beceriksizliğinden kaybetmişti. Şimdi biri çıksında o duygular düzelsin diye bekliyordu.Onun sahip çıkamadığını birileri bulsun diye bekliyor...Düşüncellere kaybolurken bir karanlık belirdi.Herkezi içinde kaybeden bir karanlık.Kendimi o karanlığın içine rahatça bırakabilmemin tek sebebi Sibel'in uyanık olmasıydı...
YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYIN
Düşüncelerinizi benimle yorumda paylaşırsanız çok sevinirim.İlk kez yazdığım için hatalarım olursa lütfen afedin ve benimle paylaşın ki daha iyiye gidebileyim degil mi??Şimdiden atacağınız yorumlar için teşekürler 😍😘😘