Üzerimdeki şaşkınlığı ancak eliyle yanını gösterip "Gel "dediginde başka bir şoka girerek ona baktım sonra kendimi toplayıp tekli koltuklardan birine oturdum sıkılmıştım bu saçmalıktan ne sorularıma dogru dürüst cevap veriyordu ne de iki dakikası birbirini tutuyordu.Evet ofisine gittigim gün elime krem sürerken birazda olsa cevap verimişti ama onlarda hiç açıklayıcı değildi.Bunları düşünürken istemsizce elime baktım. Morluk geçmişti çünkü Ateş o kremi ben ofisten çıkmadan çantama iki paket krem koymuştu ve bende kulanmıştım.Can tatlıydı sonuçta ilaç ilaçtır kimden gelirse gelsin.Ateş'i gözlerim bulunca halla bana baktığını fark ettim.Bakışlarında yogun bir özlem duygusu vardı. İnsan sevmediği birini özler miydi?? Ya daha önce hiç dokunmadıgı bir kişiye dokunuşu özler miydi??Bu adam özlüyordu işte nedenini anlamasamda özlüyordu.Şimdi ise normal sevgililer gibi onunla uyumamı mı istiyordu?? Cidden bu adamın bir terapiste görünmesi lazım etrafımda benden daha manyak birini görmeye alışık degildim.Terapisti bilmem ama Ateş bana bu gün cevap vermeliydi aklımdaki sorulara bir cevap vermeliydi çünkü artık beynimi kemirmeye başlamışlardı. "İlk kez nerde gördün beni??Neden peşime düşüp evlenmek için tuzaga düşürdün ailemi??Neden ..."demiştimki komutu susmamı sagladı."Gel "sesi itiraz istemeyen bir tonda çıkarken gözleriyle yanını işaret ediyordu. İla onun dediği olacaktı. Normal de olsa inat ederdim gerekirse bu koltukta yatardım ama bu akşam uslu kızı oynamalıydım.İstedigi yanına gitmem miydi gidebilirdim. Aşırı ileri gitmediği sürece uslu kızı oyniyacak ve sorularımın cevabını alacaktım.Bunu bir hafta içinde çok düşünmüştüm.Ben ittat eden uysal bir kız olunca oda sinirlerine daha fazla hakim olabiliyordu.Yanına dogru ilerlerken sadece uyayacaksınız sakin ol her hangi ter bir hareket yapıp kızdırma onu diye kendimi uyarıyordum. 'Off allahım afet valla bu kulununda suçu yok kendince cevaplar için çabalıyor hem zaten evlenmeyi düşünüyor ordan biraz günah indirimi yapsak 'diye içimden allah la konuşurken de bir gün bu dualarım yüzünden cehenemme gidecem dedim kendi kendime karşımdaki adam sabırla yanına gitmemi beklerken el mahkum omuzlarımı indirip Ateş'in yanına oturdum.Ama bu onun istedigi degildi.Ateş belimeden tutup yatağa çekti ve üzerime battaniyeyi örtü. "Ateş Sibel gelecek"deyip elini gevşetmeye çalıştım. Ateş inadıma diger elinide karnıma koyup hızla kedine dogru çekti.Sırtım göysüyle birleşince sessizlik odayı sardı.Ben yaşağım şoktan çıkarken nefesimi ne zamandır tutugumun farkında bile degildim.Derin bir nefes alırken Ateş'in bu hareketini gelmiyecek demeye yorumladım.Kesin Baran ile beraber gelmişlerdi."Ateş sorularıma cavap ver lütfen artık "dedim bıkkın bir sesle beni duymuyordu sanki kafamın üstündeku kafasını boynuma götürüp derin bir nefes aldı. Ben konuşmasını beklerken o sadece burnunu boynuma sürtüp kokumu içine çekiyordu."Cevap ver be adam artık"dedim sıkılmış bir sesle "Kendin hatırla"dediginde hızla vücudumu tamamen ondan tarafa çevirdim.Keşke yapmasaydım. Çok yakındık ve bu yakınlık beni korkutuyordu. Dikkatimi toplamaya çalışırken sessizlik hakimdi bulunduğumuz odaya."Be ben daha önce gördüm mü seni konuştuk mu hiç??"dedim.O ise bana cevap vermek yerine belimden tutup yukarıya çekti ve göğsüme uzandı.Rahatsızlıkla yerimden kıpırdanıp kalkmaya çalıştım.Ama buna izin vermedi.Ben dah çok çırpınınca kafasını göğsümden kaldırıp tekrar yastığa koyup benlime sarılıp beni sağa dogru yani duvara dogru döndürüp belimi göysüyle birleştirdi.Bacaklarınıda kırınca benim bacaklarımda otomatikmen aynı şekilde kırıldı. Şu an ikimizde cenin pozisoyununu almıştık.Şok olmuştum çünkü yatış şeklime kadar bilen adamı ben nasıl unutmuş olabilirdim.Kafasını boynuma bırakıp derin bir nefes aldıktan sonra oraya bir öpücük bırakıp çenesini kafama yasladı. Bedenim tamamen kontrolden çıkarken o an sadece uyumak istedim. Gereksiz yere duydugum bu güven duygusuda neydi böyle?? Cidden uzun zaman olmuştu bu duygu beni terk edelli. Arkamdaki adam nasîl olurda bende bu duyguyu uyandırabilirdi."Daha önce kimseyle yattın mı ?"diye sorarken kafamdaki çenesini sıktığını hissetim. Bu sorunun cevabı onu germişti.Gerçekten ben kimseyle yatmış mıydım??diye ciddi ciddi düşününce bir anda beynime oluşan hatıralar kanımı dondurmaya yetmişti. Onun beni nerden tanıdığını şimdi anlamıştım.Hareketsiz durmamdan geçmişi hatırladığımı ve o güne kadar gitigime gore kimseyle yatmadıgı mı anladıgında gevşeyip "Uyu güzelim yarın yolumuz uzun"demesiyle bedenim ittat edip gözlerimi yumdum ve kendimi uykunun ve Ateşin kolarına bıraktım.