NİŞAN

2.1K 81 4
                                    

Herkes kahvelerini içmişti.En son Ateş 'in ve Baran'ın ki kahveleri kaldı. Tüm gözler onlara döndü. Ateş tek dikişte kahveyi bitirince şok olmuştum.Su da içmemişti. Ama bana kötü bakan bakışları sakinleşirken yüzüne çarpık bir gülüş yerleşti.Baran da iki dikişte kahvesini bitirdi. Sonrada suyu tek dikişte bitirdi.Hala şok içindeydim. Fincanları toplayıp mutfağa bırakıp geldim.Büşra ortalıklarda yoktu.Muhammed'in yaşındaki çocuk kapının önünde beni görünce "Tuvalet ne tarafta?"diye sordu."Kolidor da sağdan ilk kapı." dedim.İçeri geçip oturdum. Biraz sonra herkes ayaklanınca ilk baş ne olduğunu anlamadım. Sonra kapının ağzında Büşra'yı elinde yüzüklerin olduğu tepsiyle görünce anladım.Büşra salonun ortasında ayakta duran amcama doğru ilerlerken mecburen bende ortaya doğru ilerledim . Amcam elimize yüzükleri tutuşturdu.Suratında güler açıyordu kurtuluyorlardı benden. Baran'a baktığımda Sibel'in elini kibarca tutup yüzüğü taktı.Sibel'de aynısını yaptı.Onları izlerken biri elimi tutunca kafamı çevirdim.Ateş yüzüğü parmağıma nazikçe taktı.Bana bunları yaşatan adamın bu kadar nazik olması garibime gitmişti.Ateş benimde aynısını yapmam için beklentiyle gözlerime bakarken elini tutup yüzüğü parmağına taktım.Ateş bakışlarını amcama çevirdi.Amcam keyifle kurdeleyi kesti."Allah ayırmasın "dedi sonra Sibel'e döndü onlarında kurdelelerini kesip "Allah mutluluğunuzu daim etsin "dedi.Hepimiz alkışlarken Ateş tekrar elimi tutunca bıkın bir şekilde bakarken cebinden bir beş taş çıkartıp parmağıma diğer yüzüğün yanına taktı. Baran'nın da Sibel'e beş taş taktığını görünce yengelerin gözlerini parladı.Ateş beni yanaklarımdan tutup kendine çekti ve alnıma bir buse kondurdu. Kendimi çekip Ateş 'in ellerini ittim.Buna sinirlendiğinin farkındaydım ama ona bakmadım . Herkes geçip kendi yerlerine otururken Büşra tepsiyi geri götürdü.Ben de yerime geçerken Muhammed'in yaşıtı çocukta kalkıp odadan çıktı.On dakika falan oturduktan sonra Ateş babama hitaben"Biz biraz Zeynep'le konuşalım "dedi Babam "Tabi hadi kızım "dedi. Ne olduğunu anlamıyordum.Babam neden şu an beni çok seven bir baba gibi davranmaya başlamıştı?Ben babama şaşkın gözlerle bakarken Ateş iki adımda yanımda belirdi.Elini uzatınca eline baktım ama tutmadım önden yürümeye başladım. Mutfağa giderken peşimden geliyordu.Balkona yöneldim çünkü burada ne söylerse her şeyi içeridekilerde duyacaktı. Balkon kapısının önüne gelince durdum.Çünkü balkonda Büşra ve Muhammed'in yaşındaki çocuk sarılıyorlardı."Büşra "dedim.Ateş "Özgür"dediğini duydum. Büşra sesimi duyunca anında ayrıldılar.Büşra kıpkırmızı olurken içeri kaçtı.Yanımdan giderken Ateş beni kolundan tutup balkona çıkartıp balkonun duvarına yapıştırdı.Dibime kadar gelip "Kolunu kim o hale getirdi?" deyince ona şaşkın bir şekilde bakakaldım.Kolumu tutup elbisenin kolunu yukarı çekti.Kolumun moraran kısmını gösterdi ."Kim yaptı bunu ?"dedi az önceki sorusunu yenileyerek .Kolumu kurtarıp "Sana ne" dedim. İyice sinirlenmişti.Gözleri koyu maviye döndü.Bağırarak "KİM YAPTI BUNU?"dedi.Korkmuştum."Düştüm" dedim yalan söyleyerek.Bana inanması için içimden bildiğim tüm duaları okudum.Ama inanmamıştı."Madem sen doğruları söylemiyorsun ben öğrenmesini bilirim."dedi öfkeli ama bir o kadar da sessiz bir şekilde.Bu ödümü kopartmaya yetmişti.Sonra kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.Hızlı hızlı yürürken neredeyse içeri dalarak girdik.Ateş babama kolumu gösterip"Kim yaptı bunu?"dedi.Babam bir şey söylemeyince kolumu bırakıp babamın yakasına yapıştı.Ateş'in koluna yapıştım. Bırakması için ama nafile .Sibel'in abisi "Ben yaptım"dediğinde Ateş babamın yakasını bırakıp ona döndü.İki adımda önüne geçti."Benim olana dokunmaya kalktın ha"dedi ve Sibel'in abisinin suratına yumruğu indirdi.Ben anın şokuyla ufa çaplı bir çığlık attım.Ateş durmadı yumruklamaya devam etti.Onların bana yaptığını şimdi ona yapıyordu ama benim yüzümden bir insanın zarar görmesine dayanamıyordum.Ateş ,Sibel'in abisini perişan hale getirdi.Sonra yanıma gelip oradakilere hitaben "Benim olana bir daha ellini süren olursa ...."dedi.O sırada babam "Olmayacak"dedi.Ateş'in dedesi olduğunu öğrendiğim adam "Ee o zaman bize müsade" deyip ayaklandı.Onunla beraber herkes ayaklandı.Kapıya yöneldiler.Bende kapıyı açtım.Onlar kapıya gelince annem belimi çimdikledi.Ona bakınca ellerini gösterdi.Ne demek istediğini anlayıp ellerini öptüm.Diğerlerine de sarıldım.En sona Ateş kalmıştı.Bana doğru yaklaşıp dudaklarıma yapışınca şok oldum.Hemen kendimi geri çektim babam bana kötü kötü baktığını gördüm. Onların gidişinin 15 dakika falan sonra herkes kapıya yöneldi.O sırada bizde kalktık. Sitenin kapısına  varınca bir araba önümüzde durdu. Bu babaannem ve dedem idi.

YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYINIZ !!

TAKINTILI PİSKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin