33. Kapitola

845 53 12
                                    

Moje milé čtenářky, asi jste si všimly, že poslední dobou skoro vůbec nepřídavám nové kapitoly svých povídek, ale nedá se nic dělat. Příští týden mám první část maturit a nedělám nic jiného, než že se učím a na psaní něčeho nového nemám vůbec čas a ani náladu.

Takže bych byla ráda, kdybyste se mnou měly trpělivost a vydržely do doby, než tohle šílený období skončí a já zase budu mít na psaní klid. Tahle kapitola je hoooodně dlouhá, abych vám to čekání trochu vynahradila. Díky za podporu a užíjte si ji :)

 - - - - - -

Flashback

Můj pane, pořád chcete zapomenout na dnešní den?" ozval se vedle jeho ucha, provokativní hlas ženy, kterou celou dobu sledoval, a která ho zaujala natolik, že přestal myslet na svoji ženu. Líně se usmál, naklonil pohár piva ke svým rtům a pravou rukou ji vyzval k tomu, aby si sedla na vedlejší židli.

Jsem Eleanor," zašeptala, jakmile mu naschvál dosedla do klína. Thomas tím byl tak překvapen, že se mu lok zasekl v hrdle a on se hlasitě rozkašlal, což přitáhlo nevítanou pozornost ostatních hostů.

Mé jméno tě nemusí zajímat," odpověděl ochraptěle, když konečně nabral dech a zblízka se podíval na její tvář. Byla velmi pěkná a udržovaná, a to i přes fakt, že patřila mezi chudinu. Měla tmavě hnědé oči, černé vlasy, které ji v kudrlinkách neposedně létaly kolem hlavy a pěkně vykrojené rty, které byly stočené do spokojeného úsměvu.

Pročpak takového tajnosti?" zeptala se a pohladila ho hřbetem ruky po tváři.

Protože nepocházím z takových poměrů jako ty a nepotřebuji, aby se o mně poté roznášely podivné drby," odpověděl a zadíval se na její rty.

Když si toho Eleanor všimla, úsměv se ji ještě víc rozšířil a jejich tvářích se objevily drobné ďolíčky, které měla i Caitlin. Thomas se zprudka nadechl, zavrčel a nečekaně si stoupl na nohy, což způsobilo, že Eleanor málem spadla, kdyby ji, jeho velká ruka nepřitáhla k sobě a nedodala ji potřebnou stabilitu.

Kde je tvůj pokoj?" zeptal se a z očí mu sršely blesky. Nechtěl na Caitlin myslet, ale když si uvědomil, že žena se kterou se chtěl dnes vyspat, má podobný úsměv, jako ona, rozzuřil se.

Hned v prvním patře," zašeptala bázlivě a nechápavě sledovala jeho obličej, který se během pár vteřin změnil. Nevěděla, co provedla, ale i přes jeho náhlou změnu nálady tušila, že by ji neublížil tak, jako někteří hosté. Vzala ho zlehka za ruku a vyšla po dřevěných, rozvrzaných schodech nahoru do druhého pokoje, který se nacházel na levé straně.

Kdyby se Thomas obtěžoval rozhlédnout, než ji přirazil ke dveřím, všiml by si, že je pokoj zařízený velmi jednoduše, ale na její poměry, celkem útulně. Dřevěná truhla, která měla nejlepší léta už dávno za sebou, byla umístěná pod nevelkým oknem, které vedlo do ulice. Zrcadlo, jehož povrch byl plný šmouh, které nešly vyčistit bylo napravo od nich a postel s bílým povlečením byla hned naproti dveřím, kde se líbající dvojice nacházela. Eleanor si užívala každý jeho dotek, protože ve své posteli dlouho neměla muže, který by byl přitažlivý a hezky voněl. Jeho rty drsně dopadaly na ty její a ona zasténala, když ji vykasal sukni, vyhoupl její nohy kolem svých boků a rozkrokem přirazil proti tomu jejímu.

Mezitím, co ji Thomas zbavoval jednotlivých kousků oblečení, vřítil se dovnitř lokálu muž, který do zdejších poměrů nezapadal stejně, jako jeho pán. Dlouhými kroky přešel k výčepu, kde se krčila mladá dívka, jenž mohlo být nanejvýš 15 let, a která zrovna čepovala pivo. Zvedla k němu oči v okamžiku, kdy položil ruce na pult a ona pohárem ucukla tak, že se část jeho obsahu vylila na podlahu.

Trust My RageKde žijí příběhy. Začni objevovat