{6}

2.4K 290 63
                                    

ɛ Elias ɜ

Celé dva koncerty byl Oliver jako vyměněný. Mluvili spolu sice jen jednou, ale Elias ho téměř nepoznával, jakoby se na něm jeho zkolabování podepsalo.

Když Oliver ukončil jejich konverzaci a odcházel, Elias za ním ještě zvolal: "Nemusíš se bát, nic to nebylo ten minulý týden. Pravděpodobně se to za celé tour ještě párkrát stane, zkrátka jsem byl vyčerpaný."

Oliver přikývl. Na druhý den se už choval úplně jako předtím. To Eliase pobavilo.

Pak přišel den onoho společného rozhovoru. Bylo to poprvé, co se s Oliverem sešel už na hotelu a jedním autem jeli na místo akce. Elias se k němu naklonil. "Víš co můžeš a nemůžeš říkat?" zeptal se.

Oliver nehnul ani brvou. "Jo, Harper to do mě hustila včera celou cestu z koncertu pod hrozbou, že jinak budu do konce turné muset poslouchat Take it Easy."

Elias se uchechtl. Už dávno věděl, že tato jeho písnička je snad Oliverova nejmíň oblíbená. Eliasova vlastně taky, protože to byla jedna z písní, kde udělali nejvíce změn bez jeho souhlasu.

Proto ho taky překvapilo, když právě tohle odpověděl v rozhovoru na otázku, která písnička od Eliase je jeho nejoblíbenější. Oliver byl viditelně nervózní a Elias měl v tu chvíli co dělat, aby se nerozesmál.

Oliver po něm trhl pohledem. Elias doufal, zme to vystřihnou.

"Jsme první z médií, komu poskytuješ rozhovor, je tomu tak?" zeptala se moderátorka Olivera. Ten přikývl. "Jaké jsi měl z výhry pocity?"

"Dobré," vyhrkl. Nic víc už asi neplánoval říct, ale Elias se k němu otočil a čekal, až odpověď trochu rozvine. "B-byl jsem rád, opravdu."

"A ty, Eliasi?" obrátila se na něj moderátorka. "Jak si spokojený s tvým parťákem na turné z řady fanoušků?"

"Je to zábava," odpověděl bez váhání, protože to byla pravda. S Oliverem a jeho lhostejností a nenávistí k němu se rozhodně nenudil. Tento důvod ale rozhodně říct nemohl. "Sice jsem hodně zaneprázdněný, ale když už máme šanci se vidět, není nuda. Oliver má skvělý smysl pro humor."

"Vážně?" zareagovala moderátorka a obrátila se zpátky na Olivera. Ten jen pokrčil rameny.

Elias netušil, jaký smysl pro humor má, převážně kvůli tomu, že s ním Oliver zase tolik nemluvil,když ho neměl rád. Většinou z něj vše tahal jako z chlupaté deky.

V tomto směru rozhovor pak pokračoval. Oliver sotva mluvil a Elias celou věc zachraňoval lživými fakty o tom, jak krásný vztah zpěvák-fanoušek mají. A fungovalo to tak. Fungovalo to tak až do konce, kde se moderátorka Olivera zeptala. "Druhá část spočívá v kvízu, jak moc výherce soutěže Eliase zná. Přesunete se prosím se mnou do druhé části studia?" zeptala se.

Oliver zpanikařil ještě víc, jako by to snad bylo možné.

Elias si odkašlal. "Nevím, jestli na to máme čas-" začal, ale moderátorka ho přerušila.

"Máme ještě dvacet minut," usmála se. 

Elias si nejistě stoupl. Otočil se k Oliverovi a naznačil mu, ať teda jdou. Zavrtěl hlavou. Elias ho pobídl znovu. Oliver si stoupl a natáhl se k jeho uchu. "Vždyť já ani nevím, jaký máš příjmení," zasyčel mu do ucha.

"A já za to můžu?" zašeptal Elias zpátky. 

A v tu chvíli sebou Oliver sekl na zem.

První Eliase vůbec nenapadlo, že by si vzal Oliver inspiraci z jeho nedávného omdlení, aby se rozhovoru vyhnul. Vážně si myslel, že tolik to nezvládal, až omdlel. Když si ale k němu klekl, přičemž opakoval jeho jméno, Oliver mu rukou šťouchl do kolene. V ten moment pochopil.

LovesongKde žijí příběhy. Začni objevovat