{3}

2.6K 333 40
                                    

ɛ Oliver ɜ

Oliver začal brzy litovat všech svých životních rozhodnutí.

To přesně v moment, kdy se s Eliasem poprvé potkal u něj v šatně a zjistil, že ho snad ani nerozpozná od jeho bratra. A dvojčata to vážně nebyla.

Když se dozvěděl, že v soutěži vyhrál, končil střední školu. Byl přijatý jen na jednu vysokou školu ze čtyř a byla to přímo ta, kterou nechtěl studovat (alias ta záchranná). Když výhra přišla, na vysokou ani nenastoupil protože turné začínalo měsíc po zahájení semestru.

Vážně to mohl více promyslet. Kvůli možnosti cestovat zdarma se zpěvákem, kterého neměl rád, a aby jeho bývala žárlila, nenastoupil na vysokou školu. To už mu přišla jako o něco větší oběť, než kterou si tahle celá šaškárna zasloužila. 

Když měl Elias první zvukovou zkoušku v aréně, kde turné startovalo, Oliver stál na boku u výstupu do arény. Elias si ho téměř nevšímal a zpíval jednu písničku za druhou - a kupodivu zjistil, že jich opravdu docela dost zná. Nevěděl, jestli má Pheobe děkovat nebo ji proklínat.

V jednu chvíli ho oslepil blesk. Oliver několikrát zamrkal, než se vzpamatoval, a všiml si dívky, která se mu dříve představila jako Harper, s foťákem v ruce, jak ho zase fotí. ¨

"Super," zamumlala si spíše pro sebe. Vytáhla z kapsy telefon a Oliver usoudil, že si přeposílá fotky na telefon. Zaraženě stál kousek od ní a čekal, jestli promluví nebo bude po něm něco chtít. Závisel tady jenom na ní, protože netušil kam může a nemůže jít a Harper byla taková jeho průvodkyně. 

Asi po čtyřech minutách (a další Eliasově písničce), mu zavibroval telefon. Vytáhl ho z kapsy a uviděl to. Uživatel Elias vás označil v příspěvku. Jak z Twitteru, tak z Instagramu. Než upozornění rozklikl, vzhlédl k Harper. "Nespravuje si sociální sítě sám?" zeptal se. Možná to byla tajná informace, ale než se sem Oliver vůbec dostal, musel podepsat několika stránkové prohlášení plné věcí, o kterých zkrátka musí mlčet. Eliasovy sociální sítě a soukromý život byly jedněmi z nich. 

"Spravuje. Já se jen starám o ty příspěvky, které jsou takové... spíše oficiální," odpověděla z úsměvem.

Oliver rozkliknul upozornění z Twitteru. Už ale nebylo jediné. Během těch pár sekund už ho začally sledovat desítky účtů. 

Harper přidala dvě fotky. Jedna byla ze šaten, co se sotva poprvé potkali. Druhá byla ta, co vyfotila Harper teď. V popisku bylo něco o tom, jak je Elias rád, že mohl výherce soutěže konečně potkat. V další větě doslova stálo: Oliver si teď užívá zvukovou zkoušku!

Málem příspěvek okomentoval, že je to lež, že si to opravdu neužívá, ale to taky teoreticky podle prohlášení nemohl. 

Nemohl se k Eliasovi ani přiblížit bez svolení jeho samotného nebo jeho týmu.

Nemohl zveřejnit nic, co neprošlo kontrolou jeho týmu.

Nemohl Eliase fotit ani natáčet v čas mimo jeho oficiálního programu (ne, že by o to měl zájem).

A musel se zúčastnit každého koncertu.

To pro něj byla tak trochu čára přes rozpočet, protože očekával, že se objeví tak na dvou koncertech a pak v každém městě, kde bude Elias vystupovat, půjde si prostě hrát na turistu. 

Všechna očekávání, která z turné měl, se mu bortila jako domeček z karet.

"Díky," rezonoval mu Eliasův hlas v uších, jak se rozprostíral po celé vylidněné aréně. Vzhlédl k pódiu. Elias právě podíval mikrofon někomu z personálu, a tak Oliver usoudil, že zvuková zkouška skončila. 

LovesongKde žijí příběhy. Začni objevovat