{28}

2.8K 283 30
                                    

ɛ Elias ɜ

Elias nemohl říct, že Oliver je jeho přítel, protože ani Oliver ho takto nenazýval.

"Co vůbec jsme?" zeptal se ho Elias v noci c hotelovém pokoji v Bratislavě.

Oliver vzhlédl od fotek, které třídil pro Harper. "No... nevím jak ty, ale nenazval bych to oficiálním vztahem."

Elias nakrčil obočí. "Protože o tom nikdo neví?"

"To taky. Ale protože turné skončí a kdo ví, jestli se vůbec ještě uvidíme."

Elias naprázdno otevřel pusu, ale Oliver měl pravdu. Nemohl ani zůstat jeho fotografem, protože když se nekonalo žádné turné, na Harpino místo nastoupila plně její máma a Harper opět byla zase jen jeho fotografkou. Teď vlastně Oliver jen ulehčoval Harper práci.

Navíc bydleli tři hodiny cesty od sebe. Nebylo to moc, ale pro Eliasův vytížený život ano.

Poraženecky sklopil hlavu. "Pravda," zamumlal.

A tak pro něj Oliver byl jen kluk, který se mu líbil. Kluk, který ho držel při zemi, i když by ho Elias nejraději nazýval svým přítelem a ignoroval všechny ty překážky. Oliver byl ale realista - ten je rozhodně neignoroval.

Elias tedy pokračoval s turné nejlépe, jak mohl. Přežíval zvukové zkoušky, na koncertech ze sebe vydával vše a co se týkalo Olivera... Zkrátka by se rád pochválil za to, že vždy, když potřeboval Olivera, zatáhl ho alespoň někam, kde je nikdo neviděl a políbil jej pro další motivaci do života. Až pak pro sebe měli noc v hotelovém pokoji.

Bylo to těžké. Ale Elias byl na tohle zvyklý a Oliver vypadal, že mu to taky nevadí. Ale ruku do ohně by za to nedal, Oliver uměl dobře skrývat emoce, jak už Elias stihl zjistit.

"Až se vrátíme z turné, Olivere," promluvila Harper a Oliver zvedl pohled, "zaplatila jsem ti ještě hotel na dva dny." Přemístila pohled na Eliase. "A pokud ti to nevadí, ráda bych, kdybyste i s Oliverem natočili nějaké scény od vašich."

Elias překvapeně vykulil oči. "To jsem nečekal."

"Já mám natáčet?" podivil se Oliver. Doteď jen fotil.

"To je jedna možnost. Říkala jsem si, že když jste si bližší, bylo by to pro tebe příjemnější," řekla Eliasovi. "Dali bychom Oliverovi takovou menší kameru s připnutým mikrofonem. V tom dokumentu by to ve výsledku byly scény na tři minuty. Druhá možnost je poslat s tebou profesionální tým plný neznámých lidí."

"Oh," vydal ze sebe Elias. "Tak to bude Oliver příjemnější." Mnohem příjemnější.

Harper svou pozornost přesměrovala zpátky na Olivera. "Nemusíš se bát, dám ti veškeré instrukce a ty záběry také nemusí být profesionální. Čím víc autentické, tím líp."

Seděli v restauraci s celým jeho týmem a jedli večeři. Evropské turné totiž mělo za tři dny skončit a za čtyři už měli letět zpátky domů. Pouze po týdenní pauze se pak měli vydat do Jižní Ameriky a po dvou týdnech tam měli ukončit turné pár koncerty zpátky v USA.

Zkrátka měli spolu s Oliverem už jen necelé dva měsíce.

"V pohodě," odpověděl Oliver s plnou pusou. "Udělám cokoliv, dokud to nebude Eliasovi vadit."

Vadit? pomyslel si Elias. Dva dny strávené s Oliverem navíc a ještě doma. Už teď věděl, že Harper hotel platit nemusela, protože ať už u něj doma nebo u jeho rodičů, volná postel pro Olivera se najde v obou domech.

LovesongKde žijí příběhy. Začni objevovat