BIASAKAN DIRI VOTE DULU SEBELUM BACA, THANK YOU <3
SATU tubuh masuk ke kelab malam yang sangat ramai pengunjungnya. Dia mendekati seseorang yang sedang bermain casino. Dia tersenyum dan mengusap bahu lelaki itu. Lelaki itu menoleh kearah gadis itu. Dia tersenyum.
"Like I said... You will come to find me, princess." ujar Rayden. Laura tersenyum dan mengucup pipi Rayden. Dia memberikan secawan wine anggur kepada Rayden. Rayden menyambut wine itu dan meminumnya bersama Laura.
Laura tersenyum sinis. Harimau dah masuk perangkap. Rayden memegang kepalanya yang terasa amat sakit. Laura berbisik ditelinga Rayden.
"You okay tak? Nak I bawa you balik?" tanya Laura. Rayden mengangguk. Laura memapah Rayden dan memasukkan Rayden di dalam keretanya. Dia tersenyum sinis kearah Rayden yang sudah tertidur itu.
Sesampainya di rumah Rayden, dia meletakkan tubuh Rayden di atas katil. Dia melihat seorang gadis dipintu bilik Rayden.
"great job, Sofia. Now, kejap lagi dia akan rasa panas tu. Time tu lah paling bagus untuk kau goda dia. Aku dah letak ubat perangsang. Kerja aku dah settle. Aku nak balik. Nak tidur penat." ujar Laura.
Sofia tersenyum kemenangan melihat Rayden yang terbaring. Dia mengangguk. Laura keluar dari bilik Rayden sambil melihat Sofia yang sudah membuka butang baju Rayden dan menanggalkan pakaiannya. Laura menggeleng-geleng dan tersenyum sinis.
"Easy to catch." ujar Laura dan memandu keretanya menuju ke rumahnya. Dia mengunci kereta dan mengunci rumahnya. Dia menaiki tangga satu persatu dan memasuki biliknya. Dia menghempas tubuhnya diatas katil. Kerana terlalu kepenatan memapah Rayden, dia mudah tertidur.
Mata dicelikkan dan menggosok-gosok matanya. Dia menutup mulutnya apabila menguap. Dia turun dari katil dan membuka pintunya. Dia menuju ke bilik Sofia dan membukanya.
"Kau dah balik? Macam mana semalam?" tanya Laura. Sofia yang sedang menonton kdrama itu menoleh kearah Laura.
"Dah. Aku betul-betul puas dengan dia. Betul-betul full package lah dia tu." ucap Sofia dengan gembira. Laura tersenyum puas.
"Baguslah. Pastikan kau mengandung. Kau nak Rayden kan?" tanya Laura. Sofia mengangguk.
"Dengan cara tu jelah nak ikat dia. Aku tahu, dia takkan berani nak bunuh anak dia sendiri." ujar Laura. Sofia mengangguk percaya akan kata-kata Laura.
"Aku nak pergi kelas dah ni. Apa-apa kau call aku." ujar Laura.
"Ok." jawab Sofia. Laura memasuki biliknya semula dan membersihkan diri. Setelah siap, Laura menuruni tangga satu persatu dan masuk ke dalam keretanya. Keretanya laju meluncur ke college.
SEMENTARA itu, Rayden mencelikkan matanya. Kepalanya terasa amat berat. Dia melihat sekeliling. Dia di dalam biliknya. Dia cuba mengingati apa yang terjadi. Oh Laura yang menghantarnya pulang. Senyuman terukir dibibirnya.
"Baik pulak dia tetiba nak hantar aku balik." ujar Rayden.
"Dia yang tanggalkan baju aku ke?" tanya Rayden sambil melihat tubuhnya tanpa seurat benang. Dia mengangkat bahu. Matanya tertancap pada sehelai kertas kecil yang ada diatas meja.
Kertas itu dicapai.
"Thanks for the night. You're really good at bed, Rayden." —Your Beloved Laura.
YOU ARE READING
GADIS IGAUAN KING
Romance𝐃𝐄 𝐂𝐋𝐄𝐑𝐐 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒 𝐕𝐎𝐋 1 Tidak semua orang mempunyai keluarga yang sempurna. Ada yang penuh keharmonian dan ada juga yang penuh kedukaan dan penderitaan. Terlahir di keluarga yang mewah, tidak menjanjikan kita untuk selamanya bahagia da...