BIASAKAN DIRI VOTE DULU SEBELUM BACA, THANK YOU <3
"Sedihnya cerita tu. Isk, isk..." Rain menyeka air mata Laura. Dari tadi wanitanya itu tidak berhenti menangis. Laura memeluk suaminya erat.
"Abang... Saya sayangkan awak sangat-sangat. Jangan tinggalkan sayang tau." ujar Laura.
"Ya, princess. Abang takkan tinggalkan sayang. Abang janji." ujar Rain. Laura mengangguk.
"Dah-dah, jangan nangis. Nak pergi mana pula?" soal Rain.
"Kita baliklah. Dah nak maghrib. Sayang nak solat maghrib dan isyak dulu baru kita bersiap gerak ke France." ujar Laura. Rain mengangguk dan mereka kembali ke keretanya.
Setelah menunaikan solat isyak, Laura bersiap. Dia memasukkan beberapa helai baju gaun labuhnya dan tudung ke dalam luggage. Dia menzipkan bagasinya dan menarik bagasinya.
"Meh sini abang angkat." tawar Rain. Laura memberikan bagasinya kepada Rain. Rain mengangkatnya dan mereka menuruni tangga. Bagasinya diletakkan dibonet kereta milik Rain.
Mereka masuk ke dalam private jet milik Rain. Laura tersenyum melihat makanan malam untuk mereka yang sudah terhidang. Steak medium size itu dipotong dan dikunyah oleh Laura.
"Sayang kalau penat, tidurlah dulu. Nanti dah sampai abang kejutkan." ujar Rain. Laura mengangguk. Rain mengucup dahi Laura.
"Goodnight, sayang." Laura tersenyum bahagia.
"Goodnight, abang." balas Laura. Laura berbaring diatas katil dan memejamkan matanya. Dalam beberapa minit, dia sudah berada di alam mimpi.
LAURA mencelikkan matanya, dia merasakan pinggangnya dipeluk erat oleh suaminya. Laura tersenyum dan mengucup bibir Rain. Laura menilik seluruh wajah Rain. Jarinya naik bermain dengan bulu mata panjang dan lentik milik suaminya itu.
"Princess... Enjoy the view?" soal Rain yang matanya masih terpejam. Laura tersenyum.
"Of course. My husband look so handsome." ujar Laura. Rain merapatkan tubuhnya dengan tubuh Laura. Dia mengucup dahi isterinya.
"Dah pukul berapa ni abang?" soal Laura.
"3 petang, i guess." ujar Rain.
"Jom kita jalan-jalan, abang." pinta Laura.
"Pergi siap cantik-cantik. Kita jalan-jalan satu bandar France ni." ujar Rain.
"Yeah! Sayang abang." Laura mengucup pipi suaminya.
"Tu je? Tak nak bagi kiss dekat sini?" soal Rain sambil menunjukkan bibir seksinya. Laura mengucup bibir Rain. Rain terus menarik Laura dan mendalamkan lagi ciuman itu. Laura hanya membalasnya. Setelah lama begitu, Rain melepaskan ciumannya.
"Thank you for the morning french kiss, princess. Dah pergi siap. Abang tak nak sayang jadi makanan breakfast abang nanti." ujar Rain dengan senyuman nakal.
"Ish, miang ulat bulu!" Laura turun dari katil dan berlari anak. Dia sempat menjelir lidah kepada suaminya. Rain hanya tertawa melihat telatah isterinya yang tidak kurang seperti kanak-kanak ribena.
"Abang... Berhenti situ. Sayang nak ambil gambar dekat situ. Untuk buat kenangan." ujar Laura. Rain hanya menuruti permintaan isterinya. Laura mengambil gambar tempat yang cantik itu. Dia meminta tourist yang lain untuk mengambil gambarnya bersama Rain.
"Thank you." ucap Laura. Laura melihat gambarnya bersama Rain.
"Cantik." ucap Rain.
"Apa yang cantik?" soal Laura.
YOU ARE READING
GADIS IGAUAN KING
Romance𝐃𝐄 𝐂𝐋𝐄𝐑𝐐 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒 𝐕𝐎𝐋 1 Tidak semua orang mempunyai keluarga yang sempurna. Ada yang penuh keharmonian dan ada juga yang penuh kedukaan dan penderitaan. Terlahir di keluarga yang mewah, tidak menjanjikan kita untuk selamanya bahagia da...