14.

211 18 0
                                    

    Reggel előbb felkeltem, mint Levi így úgy döntöttem, hogy csinálok magunknak reggelit. Az először kezem ügyébe kerülő felsőt magamra vettem, ami véletlenül Levi ingje lett. Amint begomboltam a térdemig érő ruhadarabot, felhúztam egy alsóneműt, és Levi arcára nyomtam egy csókot, majd lesétálva a konyhába, neki láttam a híres neves rántottának. A hűtőből kivéve a tojást, a már sercegő serpenyőbe törtem. A konyhát olaj, és tojás illat töltötte be. A lapáttal megforgattam a tojást, és mikor már eléggé megpirult, leállítottam a tűzhelyet, és a sült tojást, kiraktam egy tányérra. Mellé szeleteltem zöldséget, és egy zsemlét helyezve mellé, felsétáltam az emeletre. Levi a párnát ölelve aludt. Elmosolyodva mellé mentem, és karját simogatva, kezdtem el halkan szólni hozzá.
    -Jó reggelt. Csináltam neked reggelit.-mondom, mire lassan megfordul és kinyitja szemét. Elmosolyodva megpuszilom arcát, mire halványan elmosolyodva felül az ágyban.
    -Jól áll az ingem-szólal meg reggeli érdes hangján. Testem beleremegett mély hangjába.-miért van ilyen olaj szag?-kérdezi, mire haját kezdem el helyre fésülni.
    -Főztem neked-mondom, mire elmosolyodik, és kikelve az ágyból, lágy csókot nyom ajkamra. Levi meztelen testével állt előttem.
    -Hol a nadrágom?-kérdezi körbe fordulva, mire egy pontra mutatok. Levi lehajol, s felhúzva az alsónadrágját, újra kiegyenesedik, majd mögöttem lépkedve, elindulunk a konyhába. Leérve, Levi mögöttem megállva nyakamba puszil, s átkarol hasamnál.-köszönöm.-mondja és leülve enni kezd.-te nem eszel?-kérdezi, mire megrázom a fejem.
    -Ittam kávét, elég annyi-mondom, s közben Levit nézem.-Ízlik?-kérdezem, mire bólint egyet. Elmosolyodva figyelem továbbra is a férfit.
    -Ma nem kell dolgoznom. Elmehetnénk valahova.-mondja, mire kérdőn nézek rá.-van fürdőruhád ugye?-kérdezi, mire bólintok.-ha nincs az sem baj-feleli, mire arcom vörös színbe borul.-van a közelben egy tó, van kedved elmenni?-kérdezi, mire hevesen bólogatni kezdek.-helyes. Ebédet pakolunk, és elindulunk.
    Amint Levi befejezte az evést, elkezdtem elmosni a tányért, viszont az idill, kis csöndes pillanatot megzavarta a bejárati ajtó nyitódása. Megfordultam, és a konyha bejáratánál ácsorgó Jeannal találtam magam szemben. Levi egyből felkapta a tekintetét. Jean végig mért, s szemei megállapodtak lábamon.
    -Oi, ne bámuld már-ugrott elém Levi, hogy eltakarjon.-Lovász. Hé. Ne nézd vagy nem lesz mivel nézned többet.-mondja, mire Jean lenéz a nála 20 centivel alacsonyabb Levira. Nyel egyet, majd bólintva arrébb áll.-menj öltözz fel mielőtt megerőszakol a szemével-mondja Levi, és egy csókot ad arcomra. Elmosolyodva felszaladok az emeletre, és öltözködni kezdek. Egy melltartót felkapva, egy fekete farmert húzok fel lábaimra, majd felsőtestemet, egy kék blúzzal takarom el. Átfésülöm hajam, és visszasétálok a konyhába. Levi éppen Jeannal vitatkozik.
    -Értem én, hogy magányos vagy, de ne pont másnak a barátnőjét akard.-mondja Levi, mire Jean kérdően néz rá.
    -Mi az, hogy barátnőjét? Kötelességük összeházasodni. Nincs más választásuk.-felesel a fiú, mire közéjük lépek, hisz látom, hogy Levi bármelyik másodpercben leütheti a fiút.
    -Oké, elég legyen.-teszem mellkasukra kezem, és Jean szemébe nézek.-bármennyit próbálkozol, sem fogsz vele elérni semmit. Nem kedvellek.-mondom a fiú szemébe nézve.-kérlek fogd fel, hogy nekünk nem lesz közös jövőnk.-mondom, és Levi felé fordulok, aki még mindig idegesen néz a lovászra. Nem foglalkozva a következményekkel, Levi ajkára nyomtam egy csókot, ezzel lenyugtatva a férfit. Fedetlen mellkasán, felvezettem kezem, és a tarkójára fogtam, ezzel közelebb húzva magamhoz. Levi viszonozta csókom, miközben hajam arrébb tűrte. Elváltam ajkaitól, és a meglepődött Jeanra néztem. A fiú féltékenyen csillogó szemeivel nézett kettőnkre.
    -Sajnálom.-hajol meg.-remélem nem neheztelnek rám emiatt, és megtarthatom a munkám-nézett a mögöttem álló Levira, aki bólintott egyet. Jean kiegyenesedve, mégegyszer meghajol egy aprót, majd elhagyja a helységet.
    -Örülök, hogy nem neheztelsz rá-fordulok Levial szembe, és állát kezdem el ujjaimmal simogatni.
    -Az nem kifejezés, hogy mennyire ideges vagyok rá, de nem fogom emiatt kirúgni. Jó gyerek ő.-mondja miközben átkarolja derekam.-és bízom benned.-mondja, és egy rövidke csókot nyom ajkaimra, majd elhajolva átölel.-na jó, én elmegyek felöltözök. Elég volt a műsorból.-mondja mosolyogva, és elenged, majd felsétál a lépcsőn. Elmosolyodva az éppen megérkező Mikasára nézek, aki selytelmesen lépked felém.
    -Margaret. Mi volt ez a törpével?-kérdezi, mire megvakarva tarkóm, suttogni kezdek.
    -Egy hete, mikor Levi megsérült, elcsattant köztünk pár csók-mondom, mire Mikasa izgatottan a szája elé tartja kezét.-és hát tegnap meg...-tartok hatásszünetet, hogy hátha leesik a lánynak, mire is célzok.
    -Ne szórakozz!-mondja, és a nyakamba ugrik.-annyira örülök nektek.-mondja vigyorogva.
    -Van egy fürdő ruhád kölcsön?-kérdezem, mire meglepődve néz rám.-délután elmegyünk valahova Levial, és kéne, mivel nem szeretnék mesztelenül lenni.-mondom nevetve, mire Mikasa megfogja a kezem, és felrángatva a szobájukba, elkezd kutakodni a szekrényében. Pár perc múlva, elő is bújik a gardrób mélyéről, egy narancssárga bikinivel a kezében. Az alsó része, emelt derekú volt, míg a felső részénél, a melleimet egy téglalap alakú anyag tartaná. Az arcom vörös színbe borult, amint belegondoltam abba, hogy Levi ebben fog látni.
    -Levi elfogja dobni az állát, ha meglát ebben-mondja és belök a fürdőbe, majd utánam dobja a fürdőruhát is. Lassan átcseréltem a bikinit, és kinyitva az ajtót, Mikasa elé léptem.-Uram atyám. Ez a szín, pont illik a kreol bőrödhöz-mondja, mire végignézek magamon, a tükrön keresztül. Megfordulva, szinte az egész fenekem kilógott belőle.
    -Biztos jó ötlet ez?-kérdezem, mire Mikasa hevesen bólogatni kezd.
    -Vesd le, és öltözz vissza az eredeti ruhádba. Addig én lemegyek, és segítek Sashának az ebédben-mondja, és kacsintva egyet, kilép a szobából. Ugyanolyan lassúsággal leveszem a ruhát, és felvéve a kb negyed órája felvett ruhákat, lementem az emeletről. Levi a kanapén ülve olvasott, és orrán egy szemüveg ékeskedett.
    -Jól áll a szemüveg-mondom, és megpuszilom arcát, mire rám nézve bólint egyet. A karfán fekvő, macskához mentem, aki Levitól nem messze feküdt.-vigyázz rá helyettem is-súgom Lobovnak, miközben megsimogatom fejét.
    -Rám nem kell vigyázni, nem te vagyok-mondja Levi gúnyosan mire karba teszem a kezeim.-nem mintha nem szívesen tenném.-mondja elmosolyodva, mire nevetve megrázom a fejem.
    -Beszéltél Hangeval?-kérdezem, miközben leülök mellé.
    -Írtam neki este, de még nem válaszolt-mondja, miközben átkarol. Aggódó tekintetem észre véve, egyből megszólal.-biztos elfoglalt-mondja, mire vállára hajtom fejem.
    -Legyen úgy.-felelem, és Levi ujjaival kezdek el játszani. A férfi tenyeréhez mérem enyém, ami látszólag, félszer akkora mint az övé. Levi nevetve összekulcsolta ujjaink, és fejemen megtámasztva övét megszólalt.
    -Pici-mondja, mire felháborodottan szembe nézek vele.
    -Mondja az aki férfi létére alacsonyabb, mint egy nő.-felelem, mire Levi megrántva vállát, nem foglalkozik beszólásommal. Duzzogva megfordulok, de ekkor Levi az ölébe húz, úgy hogy hátam a mellkasának dőljön. Elmosolyodva megcsókolom Ádámcsutkáját, és a kezében lévő könyvet kezdem el figyelni. A könyv lapjainak lapozását ujjaival gátolta meg. Hosszú, vékony ujjait kezdtem el stírölni. Végig húzva kézfején ujjam, kezdtem el karján lévő szőrökkel játszani. Levi a fejem búbjára támasztotta állát, és olvasott. Minden egyes lélegzet vételénél, megemelkedett mellkasa, amitől szívem hevesen kezdett el dobogni.
    -El ne aludj-mondja, mire hátra döntöm fejem.
    -Miért ne?-kérdezem cinikusan, mire homlokomra nyom egy puszit, és becsukja a könyvet.
    -Inkább készülődj. Addig csináltatok Sashával szendvicseket.-mondja, és kiszállok az öléből. Felmegyek az emeletre, és felhúzom a Mikasától kapott bikinit, majd rá felhúzva egy fehér egyberuhát, előveszem a szekrényből a szandálom, és lemenve a nappaliba Levi elé állok.-Gyors vagy. Sasha csinálja a szendvicset, én meg átöltözöm. Mindjárt jövök.-mondta halványan elmosolyodva, és az emeletre sietett. Hátrafésülve ujjaimmal hajam, a konyhába mentem, ahol a copfos lány, a kosárba pakolta a szenvicseket, és mellé zöldséget.
    -Bort is pakoltam mellé-mondja felnézve a kosárból. Bólintva egyet, a lány elém rakja a kosarat, és mosolyogva egyet, újra a lábosnak szenteli figyelmét.

   

A Herceg BájaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang