26.

86 16 0
                                    

    Lassan kinyitottam szemeim, és egy nyugodtan alvó Levial találtam szembe magam. Tehát nem csak álom volt. Elmosolyodva, megsimítottam arcát, mire megfogta kezem, és magához ölelte. Látszólag nem ébredt fel, hisz szuszogása ugyanolyan egyenletes volt. Végtagom a mellkasához szorította, és sóhajtva egyet, hozzá bújt. Meleg lehellete a bőröm érte, mire szívem hevesebben kezdett el verni. Ujjbegyemmel a kézfejét kezdtem el simogatni, mire kissé erősebben, meghúzta karom, ezzel közelebb rántva magához. Sérült kezét, a tarkómra tette, míg másik karjával, derekam ölelte. Arcom egyvonalban volt övével, és arcvonalait figyeltem, mikor is kinyitotta szemét. Szeme fáradtságot tükrözött. Megfogta kezem, és a kócos hajába vezette. Elmosolyodva helyrefésültem tincseit, miközben éreztem ahogy a férfi az arcomat vizslatja. Az arcán lévő kötés kissé szétjött, így a kötszert kezdtem el figyelni, miközben a kezem a hajában volt.
    -Emlékszel, mikor megszúrtak?-kérdezte, mire aprót bólintottam.-az egyik katonám volt. Ezt is ő okozta.-mondja, és a mutató ujjam, végigvezeti az orrán. A kötés anyaga eléggé puha, így nem aggódok amiatt, hogy Levi arca kisebesedik.-egy szép heg lesz belőle-mondja, mire idegesen nézek rá.
    -A nélkül is elég jó voltál-mondom, mire felvonja szemöldökét. Elvörösödve, a mellkasába rejtem arcom, miközben ő halkan felnevetve átölel.-nagyon fáj?-kérdezem, mikor megszeppenve arcára nézek. Megrázza a fejét, és hüvelykujjával megsimítja arcom. Halványan elmosolyodva sasolom arcát, majd kezére vezetve enyém, belebújok érintésébe.
    -Annyira örülök, hogy jól vagy-mondom, miközben megsimítja hajam. Acélkék szemeibe nézve, hálásan letörlöm az éppen lecsöppenni készülő könnyeim, és elmosolyodva Levi arcára nézek. A férfi álmosan pislog.-pihenj még én addig beszélek Hangeékkal és csinálok neked valami reggelit.-mondom, és egy puszit nyomok arcára.
    -Maradj itt-nyöszörgi, mire halkan kuncogok.
    -És szerinted, ha Hangeék benyitnak, úgy hogy nem tudják, hogy élsz. Szerinted mi történne?-kérdezem cinikusan, mire megforgatja szemét, és a szokásos "tch"-t hallatja.-pihenj, ha tudsz aludj még, ha kész vagyok visszajövök.
    -Ajánlom is.-mondja, mire elmosolyodom. Lassan visszafekszik a párnára és lehunyja szemeit. Egy mosollyal az arcomon, elhagyom a szobát.
    A lépcsőn lesétálva, Mikasa és Hange beszélgettek a nappaliban. Érkezésemre felkapták fejüket, és elmosolyodva köszöntöttek.
    -Levi túlélte.-mondom, mire eléggé furán néznek rám.
    -Álmodtad, vagy láttad is?-kérdezi Mikasa, mire megrázom a fejem.
    -Fent fekszik az ágyamban.-felelem, mire Hange felvonja szemöldökét.-esküszöm. Hajnalban lejöttem, és itt pihent. Az arca kötéses, és kettő ujja hiányzik.-A már nem rám figyelő párosra néztem. Mögém néztek, ahonnan gondolom Levi gyalogolt le. Tarkóját vakarta, miközben nagyokat ásított. A legalsó lépcsőfokon megállt, és meglepetten figyelte az előttem állókat.
    Úgy éreztem magamat, mintha valami rajtakapáson lettünk volna. Mindketten lefagyva álltunk, miközben Hange és Mikasa meglepődve nézték a mögöttem álló, élőhalottat. Meglepetésemre, Levi mögém lépett és fülembe súgott.
    -Szerinted, mikor fognak pislogni?-kérdezi, mire megrántom a vállam.
    -Miért nem aludtál vissza?-kérdezem, vele szembe fordulva, hisz tudtam, hogy Mikasáék, nem most fognak észhez térni.
    -Elmentél mellőlem.-mondta sértődötten, mire karbateszem kezeim.-jólvan na, kb 2 hetet nélküled aludtam.-mondja, és közben két keze közé fogta arcom. Elpirulva lenéztem meztelen talpamra, miközben halk szipogást hallottam. Mindketten felkaptuk fejünket, és Hange könnyes szemeivel találtuk szembe magunkat. A nő a férfi karjaiba futott, miközben én egy lépéssel hátrébb mentem. Levi a lépcsőn állva is alacsonyabb volt a nőnél, így a vállaba fúrta fejét.-oké Pápaszem. Add ki magadból.-ütögette hátát, miközben a szemüveges szorosan ölelte magához.-Jóh. Hangeh. Széthnyomsz-makogja, mire a nő elengedi.
    -Halhatatlan vagy.-mondja, mire felnevetek, Mikasával együtt.
    -Te se haltál meg-mondja, miközben Hange a férfi kötésére rakja kezét. Levi a mögöttem álló Mikasára néz, aki elmosolyodva bólint. A férfi viszonozza a gesztust majd az arcát piszkaló nőre néz.
    -Újrakötöm, gyere-mondja, és maga után húzza (az ép kezénél fogva) az irodába. Levi kérlelően rám néz mire megfogom hiányos végtagját, és mellette menve, követtük a őrült nőt. És egyedül hagytuk szegény Mikasát. Bár nem hinném, hogy élvezné az első segély nyújtást.
    A dolgozó szobába érve, Levi leült a székbe, Hange pedig elé állt. Lassan elkezdték lehántani a kötést az arcáról, és ezzel megláttuk a varratokat bőrén.
    -Mikor szerezted?-kérdezi Hange, miközben Levi engem néz.
    -4 napja körül belül.-mondja és kezemért nyúl, amivel összekulcsolja ujjait. Jobb szeme halványabb színű, mire megszólalok.
    -Mi van a szemével?-kérdezem, mire Levi simogatni kezdi bőröm.
    -Nem látok vele.-mondja, mire sajnálóan lehajtom a fejem. Levi egyik kezével megsimítja arcom. Szomorúan elmosolyodva megszólal.-legalább látlak. Nem érdekes, hogy egy szemmel vagy kettővel.-mondja, miközben lassan simogatja arcom. Kézfejére rakom tenyerem, miközben Hange előkeresi a kötést. Rossz volt így Levira nézni. Az arca varratokkal van tele, és keze hiányos. Jobb, mint ha halott lenne, viszont annyira sokat szenvedhetett emiatt. Hange lassan Levi elé állt, és a szemét, és bal oldalon egy kis felületet bekötött. Görcsösen fogtam a férfi kezét, miközben ő Hangera koncentrált. Amint Hange rögzítette a fáslit, Levi kérlelően a nőre nézett. Hange bólintott egyet, majd kiegyenesedett, és elhagyta a szobát, ezzel magunkra hagyva. Levi feljebb csúszott a fotelben, és lassan az ölébe ültem. Levi átkarolta a derekam, és összekulcsolta ujjait, miközben felnézett rám. Ajkai elnyíltak egymástól, míg szemeivel a számat nézte. A varratot figyeltem, majd lassan lehunytam szemem, és egy csókot adtam a férfi ajkára. A hasamban lakozó pillangó csorda repdesni kezdett, az ajkai érintésekor. Óvatosan csókoltam, miközben felvezette kezét hátamon. Elhajoltam ajkától, viszont közelről figyeltem arcát. Levi levegővételét, az arcomon éreztem, miközben fent tartottuk a szemkontaktust. Levi keze által, kissé felgyűrődött pólóm, így a férfi kapott az alkalmon, és meleg tenyerét a gerincemre tette. Nagyot sóhajtva figyeltem még mindig a férfit. Hátrasimítottam hajam, így mikor az előre omlott, elfalazta tekinteteink. Csillogtak a szemei, miközben arcomat figyelte. 
    -Csókolj meg, újra-súgta, mire kissé félve az ajkaira hajoltam. Levi magához préselt, miközben összekulcsoltam kezeim vállán. Lassan falni kezdtük egymás ajkát. Levi finoman simogatta hátam, miközben egyre közelebb húzott magához. Kivette pólóm alól a kezét, és arcomra rakta, miközben hátratűrt egy tincset, a fülem mögé. Levi lassan végignyalt alsó ajkamon, ezzel bejutásért könyörögve. Elmosolyodva, kissé széttártam számat, így Levi könnyedén átdugta érzékszervét számba. Sajátom után kutatott, majd miután megtalálta, lassan maszírozni kezdte nyelvem. A pillangóim újra repdesni kezdtek, mikor Levi végighúzta kezét felsőtestemen, majd megállapodott hasamon. Elvált ajkamtól, és állam vonalát lepte be nedves puszikkal. Elmosolyodva, túrtam a férfi hajába. Levi hirtelen a nyakamba hajtotta fejét, és szorosan magához ölelt.-annyira szeretem mikor ezt csinálod-morogja fülembe, a hajára utalva.-hiányzott már- folytatja, majd egy csókot nyom nyakamra, és felnéz rám, az állát a mellkasomon megtámasztva. Ujjbegye a hasamon körözik, miközben a szemembe néz. Megfogom fejét, és a mellkasomba nyomom. Átölelem nyakánál, miközben Levi megfogja derekam. Mélyen beszívta illatom, míg én a hajába hajtottam fejem.                                                                  

A Herceg BájaWhere stories live. Discover now