Az esküvőig lévő pár nap, gyorsan eltelt, és már csak azon kaptam magam, hogy tíz perccel a szertartás előtt, a sminkem igazítják.
-Rendben Margaret. Ne izguld túl-nyugtatom magam, miközben Mikasa és Maria a hajam igazítja. A helyszín ma reggelig titkos volt számomra. Két napja visszautaztunk Londonba, ahol megvettük a cipőm. Az angliai palotában volt felállítva az oltár. Levi már régóta vár rám, hisz még fixálni kellett sminkem és hajam is rendbe kellett hozni. Lassan harangoztak, így Mikasaval az oldalamon felkeltem.
-Nagyon köszönöm, hogy segített-öleltem meg Maria-t.-az első sorban foglaltattam magának helyet. A nő hálásan elmosolyodott, és megsimogatva lánya fejét elment.
-Készen állsz, Picúr?-fogja meg Mikasa Mia kezét, és mögém állva, lassan kinyitódik az ajtó. mindenki feláll, és Levi is rám kapja tekintetét. A fejemen lévő kisebb korona, ami a címemet mutatta, egy rövid fátylat tartott tarkómhoz. Levi fején, a királyi korona volt. A szék sorokra pillantottam, ahol mindenki meghajolva várta, hogy vőlegényem mellé érjek. Mögöttem Mia és Mikasa óvatosan fogta ruhám anyagát.
Mikor közelebb értünk Levihoz, és a paphoz, megláttam Levi csillogó szemeit.
-Gyönyörű vagy, Margaret-súgta fülembe, mikor a pap felé fordultunk.
-A mai nap azért gyűltünk össze, hogy két ország vezetői szerelmét összekössük. Levi ismételje utánam e szavakat: Én Levi Ackerman elfogadom, Margaret Fritz-cet feleségemül, és mellette maradok, jóban rosszban.
-Én Levi Ackerman elfogadom, Margaret Fritz-cet feleségemül és mellette maradok, jóban rosszban-ismétli el, és közben megszorítja kezem.
-Most ön jön.-pillant rám.
-Én Margaret Fritz elfogadom, Levi Ackermant férjemül , és mellette maradok jóban rosszban.
-Húzzák fel egymás ujjára, szerelmük jelképét.-Hange lép mellénk, gyűrűinkkel, mire rámosolyogva Levi felé fordulok, ki a kezében tartva ujjaim, felhúzta az ékszert az ujjamra. Most én következtem. A kezembe vettem az arany gyűrűt, és Levi ujjára felhúzva, nedvesedtek szemeim.
-Megcsókolhatja a feleségét.-feleli a pap, mire Levi letörli könnyeim, és elmosolyodva ajkaimra hajol. Hangos tapsvihar, és ujjongás keletkezik. Levi felkarjára teszem tenyerem és szorosan csókolom ajkait. Lassan elhajolunk egymástól, és átkarolva a másikat, nevetve nézzük a tömeget, akik nekünk drukkolva tapsolnak.
-Olyan gyönyörű vagy -súgja fülembe, mire elpirulva lehajtom fejem.-és már csak az enyém vagy-ad csókot arcomra, mire furcsállva felé fordulok.
-Mit akarsz te tőlem?-kuncogok, mire megfogja tarkóm, és egy csókot lehel homlokomra.
-Sok mindent-motyogja homlokomba, mire elmosolyodva összekulcsolom kezeinket. Levi bátran maga után kezd húzni. A kocsihoz érve vigyorogva kinyitja az ajtót, majd becsukva utánam, mellém ül. A sofőr felhúzta az első két ülés között lévő paravánt, így ő nem hallhatta mi miről is beszélgetünk.-Nem tudod mennyire boldog vagyok-teszi fejét hasamra, mire elmosolyodva sóhajtok egyet, és a fejét kezdem el simogatni.-Már csak pár hét, és kipottyansz, és mi anyával mindent megfogunk tenni azért, hogy te biztonságban élhess.-suttogja hasamhoz.-nagyon sok gondon kellett átmennünk azért, hogy boldogan leélhesd az életed.-mondja tovább, s közben lábamat kezdi el simogatni.-Remélem leszel olyan gyönyörű mint az édesanyád. Mert ha igen, bomlani fognak utánad a fiúk, akik legtöbbjét a kertben fogom elásni.-nevetve megütöm kicsit Levi vállát mire kacsintva egyet folytatja monológját.-de ha kisfiú leszel, akkor legyél olyan jóképű mint én, és akkor nem lesz gondod a párválasztással.
-Hé!-rakom karba kezeim, mire a férfi megrázza fejét, és nevetve belenéz a szemembe.
-Anyáddal kicsit nehéz dolgom volt-
-Be tudom adni a válási papírokat. Gyorsan elintézhetjük.-nézek rá sértődötten, mire megrázza fejét és elmosolyodva felém hajol.
-Nem bírnád ki nélkülem-súgja ajkaimra, majd lassan nekitapasztja sajátjait. Tenyerét arcom és nyakam találkozására simítja, és úgy húz közel magához. Kezemet hajába akasztom, és tincseit forgatni kezdem ujjaim közt. Levi eközben nyelvével letolja alsó ajkam, és érzékszervével utat tör magának. kisebb köröket ír le nyelvemre, miközben kezével derekamat fogja. Elmosolyodva rákapok nyelvére, amitől egy halk morgást hallat. Kezemet felvezettem öltönyéhez, és gallérját megfogva húztam magamhoz mégközelebb.
-Levi erre most nincs időnk -sóhajtom, mikor már kulcscsontomat lepi be lágy csókokkal. Nem foglalkozva szavaimmal, Levi folytatja tevékenységét, miközben keze felvándorolt combomhoz.
-Leszarom a lagzit, haza megyünk.-csókolja vadul ajkaimat, mire megfogom arcát és kicsit eltolom magamtól.
-Lagzi után a tiéd vagyok, de ezt most nem hagyhatjuk ki-mondom neki két csók között.
-Olyan szép estéd lesz, hogy reggel inkább fel se kelnél.-súgja fülembe, majd elszakad tőlem.
-Vagy nem fogok tudni felkelni.-húzom össze szemem, mire Levi beharapja ajkát, és visszaülve mellém, kezét a combomra rakta, akármilyen kertelés nélkül. Lassan a sofőr bekanyarodott a birtokra, ami gyönyörűen kidíszítve várt ránk. Fehér terítőkkel lefedett asztalok és ahhoz társuló fehér székek. Fehér rózsával kirakott járda, és kisebb lámpások világítottak. Mivel már estefelé járt az idő, a nap már lemenőben volt. Gyönyörködve figyeltem a kertet, miközben Levi csillogó szemekkel mosolygott rám. A sofőr leállította a kocsit, mire mi kiszállva a járműből, Levi mellém lépett. Átkarolta derekam, mire vállának döntöttem a fejem.-Ez valami csodálatos-néztem Levira, aki csillogó szemekkel, mosolyogva a fülem mögé tűrt egy kósza tincset.-köszönöm.-nem tudtam mit mondani, és úgy éreztem, hogy meg kell köszönnöm.
-Butus. Ne köszönd, ez közös érdekünk volt.-fogta közre arcom, és orromra nyomott egy puszit.-megérdemeljük, hogy ilyen lagzink legyen.-mondja, majd fülemhez hajol.-és este megtarthatjuk a magán partinkat.
-Te perverz-csapom vállon, mire elmosolyodva átkarolja derekam, és megindultunk a kert felé. Mikasa és Eren, akik még előttünk haza jöttek, pakolták ki az étkeket, ezzel segítve a pincéreket. Lobov az ablakpárkányon kuporogva aludt, majd mikor halk lépteket hallott, kinyitva szemét, Levi karjaiba vetette magát.-tudom, hogy féltékennyé akarsz tenni-nézek a macskára, és Levi mellé állok. A macska nyávogva bújik Levihoz. Felnéztem az immároni férjemre, aki szeme sarkából figyelt. Felnyírt tarkójára raktam kezem, és magam felé fordítva, lábujjhegyre álltam. Összetapasztottuk homlokaink, és a másik szemébe néztünk. Acélkék íriszei, csillogtak, miközben letette a macskát az ablakba. Kezeit derekamra rakta, és lenézve ajkaimra, lehajolva hozzám, összetapasztotta ajkait enyémekkel. Nem volt agresszív, sem követelőző, csak egy színtiszta érzelmes csók, amibe minden szerelmünket belevetettük.
YOU ARE READING
A Herceg Bája
FanfictionIgen igen. Levi könyv újra. Sajnálom. Túl nagy fan vagyok ^^. Na de kezdjünk bele. A háború végénél járunk már. Viszont Párizsban nem olyan fényűző a helyzet, mint azt gondolná az ember. Az emberi szükségletek nem elegendők az országban lakók számá...