18.

109 13 0
                                    

    Másfél óra fejtörés után, arra jutottunk, hogy még a héten megindulunk az ország felé. Amint mindenki számára ez tisztázva volt, elhagytuk a termet.
    -Nem akarom, hogy te is menj-ölel át hátulról Levi.-mivan, ha valami bajod esik?-kérdezi, miközben arcát a nyakamba fúrja. Tenyerem a hasamon lévő kezére helyezem, és megsimítom bőrét.
    -Levi. Az én országom harcáról van szó. Nem szeretnék tétlen lenni.-döntöm Levi vállának fejem.-tudok magamra vigyázni.
    -De jobban szeretem, ha nekem kell rád vigyázni. Akkor nem aggódom annyira.-szimatolt bele hajamba.-nem akarlak elveszíteni.-mondja, és megszorosabban húz magához.-senki sem volt még olyan fontos számomra, mint te.-a szívem hevesen kezdett el dobogni, és a hasamban pihenő pillangók, is szárnyra kaptak. Levi végigsimított hasamon, és ujjával körözni kezdett köldökömnél. Egy nagy sóhaj hagyta el ajkaim.-És mi lesz, ha már nagyobb felelősség fog rádhárulni? Ha már nem csak a te épségedre kell majd figyelnem.-mondja.
    -Levi, miről-kérdezem.
    -Szeretnék. Szeretnék a gyermeked apja lenni-mondta zavarba jőve, és mégjobban a nyakamba bújt.
    -Ne aggódj emiatt. Ez így lesz-fordulok szembe vele, és arcát az enyém felé fordítottam. Szemei félelmet tükröztek.
    -Nem akarlak elveszíteni-csuklott el hangja, és láttam, hogy szeme csillogni kezd könnyeitől. Simogatni kezdem bőrét, és magamhoz ölelem. Annyi embert veszített már el az életében, megértem, ha aggódik.
    -Veled maradok. Ígérem-suttogom fülébe, miközben egy csókot nyomok arcára. Viszont nem hagyom abba. Egész arcát lassú puszikkal lepem be, majd állát és nyakát veszem célba. Ádámcsutkájára nyomok egy csókot, mire Levi megfogja arcom, és lehunyva szemeit, ajkaimra hajol. Lassan mozgatja meleg ajkait, miközben összekulcsolja ujjait tarkómnál. Feljebb emeli állam, és elhajol tőlem. Mutató ujját, végighúzza orrom vonalánál, majd ajkaimat simítja meg, és állam figyeli.
    -Mit csinálsz?-nevetek, miközben Levi az arcom méri fel ujjával.
    -Olyan gyönyörű vagy-néz a szemembe, mire arcom vörös színbe burkolózik. Arcom a tenyerembe temettem, és nyöszörögni kezdtem.-Tudom annyiszor mondtam már, de tényleg.-mondja a férfi, és hallom a hangján, hogy szája mosolyra húzódik.-csak túl tökéletes vagy.
    -Mit szeretnél?-kérdezem tőle gyanakodva, mire a férfi felvonja a szemöldökét.
    -Téged-mondja, és letérdel.
    -Hát te hülye vagy-csapom meg vállát, miközben zsebében kutat.-mégis mit-kérdezném, viszont Levi ekkor előhúzott egy bársony dobozkát zsebéből. Meglepődve néztem Levira, aki közben kinyitotta a kis dobozt, és így megláttam a kis karikagyűrűt.
    -Nem volt kellően hivatalos, hogy benyögtük, hogy ezt kell tenned, így gondoltam hivatalossá teszem.
    -Az nem volt neked elég hivatalos, hogy már konkrét harmadjára raktad meg a seggem?-kérdezem viccesen, mire unott arccal megszólal.
    -Nem, szerintem kell egy negyedik alkalom is.-mondja, mire kissé megütöm a karját.-na mit mondasz?
    -És ha nemet?-kérdezem, mire Levi felvonja szemöldökét.
    -Akkor lehet megbaszlak negyedjére is, hátha megváltozik a véleményed.-mondja, mire elpirulok. Kíváncsian felvonja szemöldökét, mire megforgatom a szemem.
    -Van más választásom szerinted?-kérdezem humorosan.-persze, hogy hozzád megyek, hisz szeretlek-mondom, és lehajolva hozzá megcsókolom, miközben Levi felhúzza az ujjamra a gyűrűt. Levi haját megsímítom, miközben kissé kinyitva szám, veszek egy kis levegőt. Levi kap az alkalmon, és átdugja nyelvét számba. Derekamra csúsztatja kezét, és közelebb húz magához. A lábára húz, miközben elvál ajkamtól, és nyakamba fúrja fejét.
    -Finom az illatod...-mondja, mire elmosolyodva a fejének döntöm az enyém. Csöndben öleljük egymást. Miközben Levi a nyakamba bújik.
    -Olyan kis bújós lettél, mi van veled?-kérdezem nevetve, mire Levi morog egyet.
    -Miattad van-feleli, és a szemembe néz. Elmosolyodva pásztázom az acélkék szemeket, miközben arrébb tűrök egy tincset.-ma már vissza kell mennünk a birtokra.-mondja, mire bólintok.-összepakolok, és akkor elindulhatunk-mondja, és leemel a lábáról, majd a szekrényhez lép, és egy táskába bepakolja, mind azt a cuccot amit kipakoltunk a minap.-na gyere-nyújtja felém kezét, mire belehelyezem tenyerébe kezem, és összekulcsolom ujjaink. Levi a zsebébe helyezte kezeink, és ott kezdte el simogatni kézfejem. Elmosolyodva sétáltam Levi mellett, miközben kiléptünk a palotából. A kocsihoz lépve, Levi bedobta a táskát a hátsó ülésre, majd beült a volán mögé, míg én mellette foglaltam helyet. Bekötve magam, Levi beindította a motort, és a kormányt forgatva kihajtott a parkolóból. A Nap vakító fénye megvilágította a város házait. Egy földes útra kitérve, már távolról láttam a birtok kapuját. Levi lassan bekanyarodott az utcába, és a kapu felé vezetve, leparkolt a ház elé. A házból Mikasa futott ki, és amint kiszálltam az autóból, szorosan átölelt.
    -Sajnálom ami történt. Mind az ami Hangeval, és mind az ami az országoddal. De tudd, hogy melletted állunk.-hajolt el tőlem, és kezével megsimogatta vállam. Levi mellém lépett, és az éppen megérkező Eren kezébe nyomta a táskánkat. A fiú egy szó nélkül bevitte cuccunk, és őt követte a fekete hajú lány. Mi is besiettünk a házba, mikor is valami a nadrágomnak dörgölőzött. Elmosolyodva lenéztem Lobovra, aki dorombolva bújt végtagomhoz. Elmosolyodva megsimogattam a cica buksiját, majd az elém lépő Mikasára nézek. A lány izgulva áll elém.-beszélhetnénk?-kérdezi mosolyogva, mire bólintok egyet, és a lányt követem a szobájukba. Mikasa egyszer csak megfordult, és a kezében egy műanyag kis teszt volt. Elmosolyodva figyeltem a két csíkot.-Eren még nem tudja. Viszont ma elmondom neki. Észre vette, hogy furcsán viselkedem. Például tegnap nem akartam vele borozni, vagyis erre hivatkoztam.-hajtja le fejét.
    -Minden oké lesz. Megfogja érteni, és örülni fog.-mondom.
    -Honnan tudod?-néz szemembe, mire halványan elmosolyodva megszólalok.
    -Ismerem már annyira.-a lány megtörli szemét, és bólintva egyet, vesz egy mély levegőt.
    -Elmondom neki.-bátran bólintok egyet, majd megölelve a lányt, kilököm az ajtón. Elmosolyodva kilépek a folyosóra, ahol Levial találom szembe magam. Épp a lépcső fele tartott, mikor mögé léptem és menet közben átkaroltam. A férfi a karomra csúsztatta kezét, és lassan szembe fordult velem. Kezeit az arcomra rakta, és elmosolyodott.
    -Dolgoznom kell-hajtja le fejét szomorúan, mire arcára helyezem kezem, és lassan megsímítom a bőrt.
    -Hagy segítsek-mondom, mire elgondolkozik.
    -Nem tudok figyelni. Főleg ha illegeted a feneked-súgta fülembe.
    -Nem szokásom-mondom, mire Levi megrázza a fejét.-tényleg szoktam?
    -Nincs ellenemre, csak néha figyelnem kell másra is a rajtad kívül.-csúsztatja lejjebb kezeit hátsómra, mire felsóhajtok.-Margaret. Ne tedd ezt, mert a végén nem fogok dolgozni-csukja be szemét, miközben beharapja alsó ajkát.
    -Te tapogatsz-mondom vigyorogva, és lábujjhegyre állva, Levi tarkójához nyúlok, és megcsókolom. Levi viszonozza csókom, miközben fenekemnél közelebb húz magához, majd feljebb vezeti kezét csípőmre. Nyöszörögve eltolom magamtól Levit, aki mérgesen nézi továbbra is ajkaim.-menned kell dolgozni.
    -Érdekli a fenét-mondja, és újra megcsókol, miközben ölébe kapva, kinyitja a szobánk ajtaját, majd becsapja azt utánunk.

A Herceg BájaWhere stories live. Discover now