1k!!!

60 4 0
                                    

Fél éve, hogy a történet első részét publikussá tettem, és azóta mennyi minden történt...

Kijött a második a tizedik, és a huszonnegyedik rész is. Az első fejezeten gyorsan meglett a tíz megtekintés, hisz mind ti (követőim, és olvasóim), mind az újjonnan érkező, anime és romantika imádó fiúk és lányok egyaránt kezdtetek érdeklődni ez, és a többi könyvem után is. 2 éve vagyok fent ezen a platformon, és ahhoz képest, hogy hol kezdtem és hol tartok most, rengeteg fejlődést mutattam.

Először elődrukkoltam egy magyarországi könyvvel, amire nem tudom mennyien emlékezhettek, hisz az a könyvem lassan betölti az első élet évét. Ez a könyvem volt a 'Fiúba szeretve' című novellám, amit egy fél évre rá törlésre kárhoztattam, hisz már nem voltam megelégedve a fogalmazással, és esemény sorozattal. 

Ezt azután újra posztoltam, és ki is jött a második kötete, ami befejezetlenül szerepelt a fiókomon. Ezt a két könyvet rá pár hónapra újra töröltem, és azóta csak a vázlataimba van.

Ennek nem tervezek folytatást.


A második könyvem volt az első fanfictionom, Channal a straykidsből. Ez a kisebb regény egy teljes és egy fél részt élt meg. És több nem is kapott és nem is fog kapni több részt. 

A harmadik egy már az előzőknél kidolgozottabb könyv volt 10 résszel. Ki is nyomtattam, hogy esetleg a későbbiekben beadom egy pályázatra aztán kiadatom stb... Sajnos ennek sem volt jövője.

Aztán elődrukkoltam az izgalmasabbnál izgalmasabb anime ff-ekkel amik még mindig megtalálhatóak itt. Meglett az 500 majd az 1000 megtekintés, amit még akkor egyszer sem kaptam meg. Ekkora figyelem nem volt még az oldalamon, mint az utóbbi 1-másfél évben...

És igen, eljutottunk idáig, ehhez a könyvhöz ami jelenleg nagyon gyorsan kapott rengeteg figyelmet. Levi-ról kettő fanfictiont írtam és ez, vagyis a második könyv, most elérte az 1000 megtekintést. Nagyon hálás vagyok, hogy ennyire felkapott lett, és nagyon örülök, hogy tetszik, és mindig új emberek látogatják meg a fejezeteim. 

Nagyon köszönöm, és remélem, hogy a további időben ugyanannyira fogjátok várni a fejezeteket, és hogy új könyvvel álljak elő<3

puszi mindenkinek; Sára 

A Herceg BájaOnde histórias criam vida. Descubra agora