Pár egymás karjaiba pihenő perc után, Levi halkan megszólalt.
-Vannak már név ötleteid?-kérdezi, a hasamra nézve, mire megrázom a fejem, és elvörösödve elkapom a tekintetem.
-Veled szerettem volna keresgélni.-mondom zavartan, mire elmosolyodva egy puszit ad arcomra.-te gondoltál valamire?-kérdezem, mire bólint egy aprót. Kíváncsian simogatom haját, miközben szemébe nézek.
-Mia-mondja, mire elmosolyodva összetapasztom homlokunk.
-És ha fiú?-kérdezem, mire nemlegesen megrázza a fejét.
-Biztos, hogy lány. Bízok benne-feleli, mire halványan bólintok.
-Én is-súgom, mire egy gyors csókot lehel ajkaimra, majd kiemel az öléből. Felkel, majd a kezemre kulcsolja ép ujjait, és húzni kezd maga után. Kíváncsian követem, s közben meleg tenyerének érintését élvezem. A férfi az üres konyhába vezetett, és leültetett a székre.
-Most pedig enni fogunk.-jelenti ki, miközben valami étel után kutat.
-A tejtermékek szagától hányhatnékom van, de ha ideadsz nekem egy szelet kenyeret, és paradicsomszószt, az elég.-Levi undorodva nézett rám, mire megvontam a vállam.-nem próbáltad még, honnan tudod milyen?-kérdezem, mire unottan néz rám.
-Az utóbbi időkben ilyen moslékokat evett.-kiáltja a lépcső felől Hange, mire felháborodottan karba teszem kezeim.
-Ezek nem moslékok.-mondom durcásan, miközben Levi elém rakja a kívánt termékeket. Csillogó szemekkel a férfi arcára nyomtam egy csókot, majd egy kanál segítségével megkentem a kenyeret, és jóízűen beleharaptam. Levi összehúzott szemöldökkel figyelt, mire kérdőn néztem rá.-kérsz?-kérdezem, mire ijedten megrázza a fejét. Megrántva a vállam jólesően eszegetem továbbra is, miközben Levi leül velem szemben, a kezében egy zacskó szalámival, és egy doboz vajjal. Megkente a kenyeret, majd egy szalámit rárakva, beleharapott. Csöndben ettünk, miközben időnként Levi ránézett a már fogyó kenyeremre. Az időközben megkapott vízbe kortyoltam, majd magabiztosan Levira néztem. A férfi lenézett számra, majd áthajolt az asztal felett, és ujját a bőrömhöz érintette, végigsimítva rajta, lenyalta az ujján lévő paradicsom szószt.
-Komolyan mintha egy gyerekkel élnék.-mondja, és megtámaszkodik könyökén.-egy nagyra méretezett, dagadt gyerekkel-mosolyodik el gúnyosan, mire felvonom a szemöldököm.
-Ugye tudod, hogy azért vagyok "dagadt" mert te tetted ezt velem?-kérdezem cinikusan, mire elismerően bólint.-egy jó nagy gyökér vagy ugye tudod?-kérdezem, majd választ nem várva, durcásan felszegem orrom, és elfordulok. Feltápászkodik székéből, és mögém lépve átölel.
-Csak viccelek. Gyönyörű vagy-támasztja fejét enyémnek, míg én ugyanúgy, karbatett kézzel fordítom el a fejem.-ne haragudj.-mondja, miközben ráhelyezi kezét enyémre.-nem vagy dagadt.-nyom egy csókot arcomra, mire ellazítom fejem, és elmosolyodok. Levi nyerően nézi mosolyom, miközben arcomat puszilgatta.-amúgy is. Nagyon szexi vagy terhesen-súgja fülembe, mire elpirulok. Bal kezemmel eltakartam vöröslő arcom, de Levi vigyorogva a nyakamba hajtotta fejét.-gyere, menjünk el fürdeni-mondja, majd elenged, és megindul a lépcső felé. Válla felett visszanéz rám, és ravaszul elmosolyodva, felsétál. Arcom egyre jobban vöröslött, majd lassan felkeltem, és Levi után mentem. A fürdőbe érve, a kád már félig megtelt vízzel, s közben Levi nézett vissza rám, a falnak támaszkodva. Becsukva az ajtót, lehajtom a fejem, mire Levi elém lép, és felemeli tekintetem, az államnál fogva.-vetkőzz-leheli ajkamra, miközben azt nézi. Az íriszei, az enyémekre tévednek, és lassan elmosolyodva leveszi pólóját. Próbálom tartani vele a szemkontaktust, bár alig megy, hisz közben fedetlen mellkasa gondolatától, a pillangóim utat engednek maguknak. Levi lassan a pólóm aljához vezeti ujjait, és kissé megemeli azt. Olvasva gondolataiba, leveszem pólóm, így a férfi rálátást nyer, a felsőtestemre, amit még szerencsére fed a melltartóm. Végignéz, enyhén nagy hasamra, majd újra a szemembe nézve, leveszi nadrágjait. Kiegyenesedik, és még mindig tartja a szemkontaktust. Arcom pírba borul, miközben leveszem nadrágom, majd a melltartóm kapcsához nyúlva, kicsatolom a ruhadarabot. Már csak egy alsónemű fedi testem, mire Levi elállította a vizet, ezzel levette tekintetét rólam. Gyorsan levettem fehérneműm, s mire Levi megfordult, már meztelenül álltam előtte. Végignézett rajtam, mire elkaptam tekintetem. Lassan elém lépett, és derekamra simítva, a kád felé kezdett lépkedni. Lassan beült a meleg vízzel megtelt kádba, és a lábai közé emelve, átkarolt. Fejét, a vállamra helyezte, miközben a jobb, sérült kezét kiemelte, és a kád szélére rakta. Hátam a mellkasát érte, és ütemesen emelkedtek testeink, amint Levi levegőt vett. A meleg vízben ülve, Levi lehunyta szemeit, és kezeit a combomra rakta. Óvatosan oda-vissza huzogatta ujjbegyét bőrömön, mire hátrahajtottam fejem, és megremegtem. A férfi lehelletét a vállamon éreztem, majd forró ajkait ahogy bőrömre nyomta, és egy gyengéd puszit nyomott rá. Bal keze végigsiklott gerincvonalomon. Finoman simogatta hátam, miközben arcomat figyelte.
-Az oroszlán bajszával játszol Levi-sóhajtottam, mire kajánul elmosolyodott.
-És ha ez a tervem?-kérdezi költöien, mire halkan lihegve Levira nézek. Nagyon élvezi amit csinál. Ingerel. De ha így játszunk, így játszunk. A férfi homlokának nyomtam enyém, míg csak pár miliméter nem választotta el ajkaink. Viszont nem csókoltam meg, csak kihívóan figyeltem, a számat figyelő íriszeit. Beharapom ajkaim, mire Levi nemességét, érzem meg hátamnál.
-Mi történt Rómeó, csak nem kanosak vagyunk?-kérdezem játékosan, mire Levi egy rövid csókot nyom ajkamra, és a tusfürdőért elnyúlva, elmosolyodva rám néz.
-Gyere megmozsdatlak.-mondja, és a kezébe nyom egy kevés szappant.
-Már tudod korrigálni magad?-kérdezem, mire unottan megszólal.
-Terhes vagy, most megkegyelmezek.-mondja, és hátam kezdi el megmosni. Előre fordulok, és élvezem ahogy keze érinti bőröm. Mikor elég tiszta volt hátam, a hasam és mellem kezdte el megmosni. Finoman dörzsölte a szert a bőrömre. Majd combom, és az intim részeim is megmosta, akármi szexuális lépés nélkül. Ezek után én jöttem. Megfordultam, és Levi mellkasát kezdtem el megtisztítani. Majd hátát, és a déli tájékát. Levi eközben végig arcomat figyelte, és egy-két kellemetlen pillanatnál, vörös arcom pásztázta. Amint kész voltunk, csak egymásnak dőlve pihentünk. A kád szélén lévő kezét figyeltem, és a kis pihés szőrőket piszkáltam, míg Levi a vizes tincseimmel játszott. Nem szólaltunk meg, csak élveztük egymás társaságát. Ujjai közt forgatta egy hajszálam, miközben neki döntötte a fejét a csempének. Hátrahajtottam fejem, ezzel arcát figyeltem, mire kérdőn nézett rám.
-Álmos vagy?-kérdezem, mire kissé kómásan megrázza a fejét.-pihenésre van szükséged.-mondom, mire megforgatja a szemét.
-Igenis anya.-mondja, de egy tapottat sem mozdul. Felvonom szemöldököm, mire megtámasztja fejét. Szemei csillognak, miközben engem néz.
-Most mit nézel?-kérdezem kissé elpirulva.
-2 hete nem láttalak, és nem nézhetek rád?-kérdezi, mire elmosolyodom.
-Szeretlek-suttogom, mire aprókat bólint. Semmit sem reagál, csak ugyanúgy figyel.-te nem?-kérdezem, mire látszólag elgondolkozik.-ezen nem kellene gondolkodnod.-vonom fel szemöldököm, mire elmosolyodva átölel, és egy gyors csókot nyom ajkamra.
-Én jobban.-súgja kacsintva, mire játékosan összehúzom a szemem. Levi arrébb tűr egy kósza tincset, ami a szemembe lógott, és újra ajkaimra hajolt. Lassan és finoman falta ajkaim, miközben kezét a tarkómra vezette. Átdobta hajzuhatagom a vállamra, és tarkómnál fogva, közelebb húzott magához. Mivel a feje merőleges (?) volt az enyémmel, ezért csak az arcát tudtam megfogni. Levi romantikus oldalát, először vettem észre komolyabban. Levegő hiány miatt elszakadtunk egymástól, és lihegve néztük a másik szemét.
-Na és akkor most lefekszel pihenni, ugye?-kérdezem, mire sóhajtva egyet bólint.
-Addig nem tudok felkelni, míg előttem ülsz-mondja, mire fejen csaptam magam, és kimászva a kádból, kihúztam a dugót, majd a törölközőért nyúltam, és magam köré csavartam. Levi ugyanígy tett, és mikor áttöröltük magunkat, felöltöztünk, lefeküdtünk az ágyra. Levi kérésére, mellette maradtam.
A férfi szorosan ölelte derekam, miközben nyakamba fúrta fejét. Lábaink összekulcsolta, és kezem a hajába rakta. A hasamban felgyülemlő pillangók, egyszerre akartak kitörni gyomromból. A tincseivel játszottam, miközben a lélegzete egyenletessé vált, s elaludt.
YOU ARE READING
A Herceg Bája
FanfictionIgen igen. Levi könyv újra. Sajnálom. Túl nagy fan vagyok ^^. Na de kezdjünk bele. A háború végénél járunk már. Viszont Párizsban nem olyan fényűző a helyzet, mint azt gondolná az ember. Az emberi szükségletek nem elegendők az országban lakók számá...