19.

95 12 0
                                    

    Reggel az üres ágyban keltem. Megtapogattam a mellettem lévő helyet, viszont Levi nem feküdt ott. Kérdőn felkeltem, és lesétálva a lépcsőről a konyhában ügyködő törpével találtam szemben magam. Megigazítottam az inget ami rajtam volt, és a mezítláb lábammal a férfi mögé osontam. Kezemmel megsimitottam Levi mellkasát, majd átkaroltam. A póló feszült felsőtestén, így éreztem kidolgozott hasát. Arcomat lapockái közé fúrtam, és mélyen beszívtam illatát. Levi a kezeimre csúsztatta kezét, és megemelve azokat, az ujjamon lévő gyűrűre lehelt egy csókot. Elmosolyodva élveztem az ajkainak érintését, miközben bódító illatába menekültem. A férfi maga felé fordított, és elmosolyodva egy puszit lehelt homlokomra, miközben takargatott valamit mögötte.
    -Mit csinálsz?-néztem kíváncsian a háta mögé, de ő mindig utam állta, így nem láttam mit is rejteget előlem.
    -Ne leskelődj!-mondja, mire felvonom szemöldököm.-menj fel, feküdj vissza az ágyba, mindjárt utánad megyek-kezdett el kitolni a konyhából, mire csak pislogva követtem Levi utasításait. Visszamentem a szobába, és betakarózva leültem az ágyra. Pár perc múlva, Levi megjelent az ajtóban.-csukd be a szemed!-mondja, mire gyanakodva lehunyom szemeim, S egy ajtónyitódást hallva, Levi lépteit hallom. A férfi pakol valamit, majd óvatosan megsimogatja arcom, mire kinyitom szemeim. Levi az ágy szélén ül és a kezében egy hosszúkás doboz volt. Kérdőn néztem a férfire, aki hátratűrt egy tincset a fülem mögé, és egy csókot lehelt arcomra.-Boldog születésnapot!-súgja fülembe, miközben a kezembe nyomja a kis dobozkát. Először fel sem fogtam miről beszél, aztán eszembe jutott milyen nap is van ma. Július negyedike.
    -Istenem, el is felejtettem. D-de honnan?-kérdezem értetlenkedve, mire Levi csak megcsókol. Lassan lehunyva szemem fogom meg arcát, és viszonzom tettét. Lassan mozgatja ajkát enyémeken, miközben nyakamra csúsztatja kezét. A levegő hiány miatt elszakadunk egymástól és lihegve nézünk a másikra.
    -Miért ne tudnám a születésnapod?-simogatja hajtincseim, s közben arcom vizslatja.-kinyitod még ma?-kérdezi a doboz felé biccentve, mire kíváncsian leemelem a doboz fedelét. A dobozban egy ezüst nyaklánc csillogott. A medálon egy pillangó lógott. Könnyes szemekkel Levira néztem, aki kivéve a dobozból kicsatolta a kapcsot. Megfordultam, mire a férfi átfogta nyakam körül, és becsatolta az ékszert. Tenyerem a medálra tettem, és szembe fordultam Levial.
    -Ez annyira gyönyörű. Köszönöm-hangoztattam gondolataim, mire Levi megfogta kezem, és simogatni kezdte.
    -Ez azt jelenti, hogy tetszik?-kérdezi félve, mire arcára helyezem mancsaim.
    -Imádom.-mondom, és megölelem Levit.-nagyon köszönöm.-mondtam, mire Levi elmosolyodva megsimogatta hátam.
    -Úgy intéztem a mai napot, hogy veled lehessek, és ne kelljen dolgoznom.-mondja, miközben elhajolok tőle. Csillogó szemekkel nézek a férfire, aki elmosolyodva figyeli arcom.-ez a te napod. Azt csinálunk amit szeretnél.-mondja, és megsimítja kézfejem.
    -Csak maradj velem.-fúrom mellkasába fejem, és eldőlünk az ágyon. Kinyújtjuk lábaink, így a testrészeink összefonódva helyezkednek el. Levi kezei a hátamon vannak, míg az enyéim a fejem mellett, a férfi mellkasánál. Lehunyva szemeim hallgatom a szívverését. Elmosolyodva egy csókot nyomok szíve helyére, és megtámaszkodva figyelem Levi arcát, miközben a férfi engem néz. Elmosolyodva egy lágy csókot lehelek ajkaira.-nagyon szeretlek.-simogatom állát, miközben Levi lehunyja szemeit.
    -Ezt most az ékszer miatt mondod, mert akkor veszek még-mondja elmosolyodva mire megrázom a fejem.
    -Nem csak ezért-gondolkodom el játékosan, mire Levi sértődötten elfordul.-csak viccelek te törpe-nevetek, és közben egy csókot nyomok a férfi arcára.-nem a pénzed miatt szeretlek-súgom a fülébe.-és nem, nem is a méreteid miatt -kuncogok halkan, majd elhajolok a férfitól, és így az ölében ülök. Levi kajánul mosolyog, mire gyengén megcsapom mellkasát.-hülye-nevetek.
    -Akkor mit szeretnél csinálni ma?-kérdezi, miközben a feje alá teszi alkarját.
    -Veled szeretnék lenni-támaszkodom meg a férfi mellkasa mellett, és elmosolyodva figyelem arcát. Levi beharapja alsó ajkát, majd derekamra helyezi mancsait, és közel húz magához. Lehajolok nyakához, és belecsókolok a bőrébe, majd a jobb oldali felületre is nyomok pár csókot, miközben Levi mellkasát simogatom.
    -Mit csinálsz?-súgja fülembe.
    -Csak lazulj el-súgom bőrére, majd végigsimítok Levi felsőtestén, mire egy halk sóhajt hallat. Levi arcát kezdem el belepni csókokkal, majd ajkához érve, nem csókolom meg, hanem állára, majd orrára nyomok egy csókot.
    -Margaret, ne kínozz-mondja, mire lassan ajkára hajolok, és megharapom az alsó rózsaszín párnácskát. Levi morogva fogadja tettem, majd átveszi a dominanciát, és átdugja nyelvét számba. Lassacskán átváltunk vadból gyengédbe, és Levi csak finoman mozgatja ajkait enyémeken. Kezei a csípőmről, a combjaimra vándoroltak, és finoman megsimítja a fedetlen felületet.-olyan puha a bőröd-súgja ajkaimra, miközben összetapasztja homlokaink. Meleg kezének érintése, heves érzelmeket vált ki belőlem, így levegővételem gyorsabbá válik. Levi ujjbegye siklik bőrömön, miközben arcomat figyeli. Hátrahajtva fejem élvezem érintését. Levi a kezemet az ajkához érinti, és lassan végigcsókol végtagomon. Ajkai a nyakamhoz értek, és mikor a következő csókra vártam, Levi belefújt a bőrömbe, ami nem csak hangos, hanem csikis is volt. Nevetve hullottam a férfira. Levi kissé felmorgott érkezésemre, majd átkarolt nyakamnál, és magához ölelt.-van egy ötletem-mondja, mire kérdőn nézek rá.-menj öltözz fel, én addig előkészülök.-kíváncsian felkeltem a férfi mellkasáról, és a szekrényhez lépve kutatni kezdtem. Mivel Levi nem mondta mire, és hogyan kéne felöltöznöm, ezért egy nadrágot, és egy melegítő pulcsit húztam, ami rövid volt. Amint ezekkel megvoltam, lementem a földszintre, ahol Mikasa a kertbe küldött. A köves úton sétáltam, amint a fejemen éreztem valamit. Kezeimet rárakva, néztem a mellettem álló Levira.
    -Egy lovagló sapka?-kérdezem, mire Levi bólint egyet.-lovagolunk?-újabb bólintást kapok válaszul. Elmosolyodva leveszem a fejemről a sapkát, és a férfi kezébe nyomom a műanyag sisakot.-nem kezdővel van dolgot, kérem.-hencegek, mire Levi az istálló felé kezd el lépkedni. Követve őt, látok meg szebbnél szebb paripákat. Levi egy fekete lóhoz lép, és megsimítja a ló fejét. Elmosolyodva figyelem a párost, miközben megállok egy ló mellett. Míg én Levit nézem, addig az állat meglök orrával. Kérdőn fordultam meg, és találkoztam szemben egy kék szemű, és homok színű lóval. Fújtatott egyet, mire orrához raktam kezem, és vártam, hogy a ló megszagolja kezem. A patás a tenyerembe nyomta orrát, mire elmosolyodva megsimogattam. Levi eközben mögém lépett, és belesúgott fülembe.
    -Jó választás-mondja, mire közelségétől elpirultam.
    -Azt gondolod?-kérdezem, mire rám kapja tekintetét.
    -Nem neked mondtam-mondja, és egy csókot nyom arcomra. Elmosolyodva kinyitja a karám ajtaját, majd belép a lóhoz és felszereli az állatot. Amint ezzel megvolt, a saját, már felnyergelt lovához lépett, és megsimítva szőrét, felült a hátára. Nekem sem kellett kétszer mondani, kivezettem a lovat a karámból, és felültem a hátára.-ügyes.-mondja, és megszólalásom előtt megbizonyosodok róla, hogy hozzám beszél, majd mikor kérdőn néz rám megszólalok.
    -Egy profival van dolgod kérem.-mondom büszkén, mire Levi megfordulva lovával, kisétált.-mutassuk meg nekik-simítottam meg a nyakát, majd lassan Levi után mentem.
    -Mutasd meg mennyire vagy profi-mondta, amint mellé értem. A férfi sétából, vágtára váltott, mire pislogva a férfi után vágtattam. A birtokot elhagyva, a férfi mellett lovagoltam. Levi haja lobogott a menetszéltől, miközben a kantárt markolta kezeivel. Egy szőlő birtok mellett lovagoltunk. A földes utat fák vették körül. Az út végéhez érve, egy kör alakú mezőre értünk, amit fák és bokrok vettek körül. Levi lelassított, mire én is így tettem. A férfi leszállt lováról, és felnézve rám a kezét nyújtotta felém.
Belehelyezve tenyerébe enyém, vetettem át a lábam a ló hátán, mire Levi a derekamra fogott, és leemelt az állatról. Acélkék szemeivel arcom nézte, miközben lassan összekulcsolta ujjaink. Elmosolyodva egy csókot nyomott kézfejemre, majd a nyergen lévő szütyőbe nyúlt, és kivéve belőle egy pokrócot, és maga után kezdett húzni. A rétre kiérve, Levi leterítette a pokrócot, majd leült és az ölébe húzott. Ölében ülve figyeltük a kék égen elszálló fehér felhőket.
   

A Herceg BájaWhere stories live. Discover now