8.

227 19 0
                                    

    A lábamon pár apró lépés ébresztett fel, aminek köszönhetően, szemeimet kinyitottam, s a már sötét udvarba kitekintve, találtam, szembe magam Jeannal, aki a másik foltelből figyelt. Rémülten kaptam észbe, mire a rajtam fekvő Lobov leugrott rólam, és az éppen megérkező Hangehoz futott.
    -Mennyi az idő?-kérdezem furcsállva, mire Hange megszólal.
    -Fél öt-mondja, mire észbe kapva, felugrom a fotelből, és ujjaimmal átfésülve hajam, körbenézek a helységben. A kanapé mögött Hange áll, míg a fotelben Jean ül. A lépcsőn éppen Mikasa jön le, majd engem meglátva meglepődve torpan meg.
    -Épp jókor keltél fel, mindjárt indulnunk kell-mondja, mire kérdően ránézek. Kellett pár másodperc, míg rá is jöttem, és észrevettem, hogy rajtam kívül, már mindenki díszes ruhában van. Mikasára néztem, aki csak felsétált a lépcsőn, intve nekem. Nyelve egyet, utána siettem, s a szobájukba bemenve, a gardróbba érkeztünk. Mikasa egy emelvényre állított, majd széttárta karjaim.
    -Szép ruhát választott neked Levi-mondja, mire meglepődve tekintettem rá.-ért az eleganciához.-mondja, majd levesz az akasztóról, egy bordó színű ruhát.-ezt húzd fel, én addig előkeresem a cipőd-nyomja a kezembe a dresszt, majd kimegy, s rám csukja az ajtót. Lassan elkezdem levenni magamról a pólóm, és a nadrágom, majd a ruhát felhúzva megfordultam, hogy a tükörnek köszönhetően felhúzhassam a cipzárt, de az nem nagyon sikerült. Bármennyire is hosszú a karom, nem értem el a cipzárt. Így megvártam míg Mikasa visszajön, ám ez nem történt meg. Mikor már ténylegesen feladtam a cipzárral való szenvedést, az ajtó kinyílt, s én örömködve fordultam meg, miszerint, végre Mikasa visszajött, de nem. Amint megfordultam, egy fekete öltönyben és fekete nadrágban, álló Levi-al találtam szembe magam. Arcom egyből felvette a vörös árnyalatot, amint Levi végignézett rajtam. Kezében egy bordó magassarkú díszelgett. Amint észre vette, hogy a kezemmel gátolom meg, hogy a ruha leessen rólam, egyből lerakta a cipőt a kezéből, és megszólalt.
    -Fordulj meg, segítek.-mondta, mire megfordulva, pár másodperc múlva megéreztem Levi puha ujjait hátamnál. Ujjai, csak úgy siklottak hátam felületén, amire egy jóleső borzongás hagyta el testem. Levi a cipzárhoz nyúlt, s lassan felhúzta azt, majd kezeit derekamra téve, végighúzta azokat rajta. Elvette kezeit, s pár másodperc leforgása alatt, a cipőt helyezte lábam alá.-támaszkodj meg a vállamon.-mondta, mire elém állt, s észrevettem a füléig pirult arcát. Egyik kezében a cipőt tartva, óvatosan beledugta lábam, majd ezt követően, a másikat is. Amint készen lettem, elengedtem a vállát, és óvatosan leléptem az emelvényről. Még a magassarkúm ellenére is, talán ha kicsivel voltam alacsonyabb Levi-nál. Egymással szemben állva, néztünk egymás szemébe. Levi hirtelen elkapta tekintetét, és megszólalt.
    -Természetesen viselkedj.-mondja, majd megindul az ajtó felé.-jössz?-néz rám a válla felett, mire bólintva egyet, utána lépkedek. Kilépve az ajtón, Mikasa jelenik meg előttem.
    -Bocsáss meg, csak közben Eren nem tudta bekötni a nyakkendőjét.-mondja, mire elmosolyodva, csak bólintottam. A lány a fésűvel a kezében, még kifésülte a tincseim, majd azt bedobva a gardróbba, velünk együtt lesietett a nappaliba. A lépcső előtt álló fiúk, közülük is a lovász, nyáladzva figyelte, ahogy lelépkedek a lépcsőn. Mielőtt megszólalhattam volna, Levi megtette azt helyettem, mivel amint leértünk a lépcsőről, ő elém állt, és megszólalt.
    -Megtennéd, hogy legalább az este folyamán nem falod fel a szemeddel?-kérdezi idegesen, mire Jean, csak kissé meglepődve bólint egyet. Levi felém fordul, és kezét nyújtja felém, de mielőtt belehelyezhetném az enyémbe, Hange megszólal.
    -Levi, beszélhetnénk egy percre?-mondja, s én közben végig mérem Hange öltözetét. Lila koktélruhát visel, és lábán egy fekete, magasszárú cipő ékeskedik. Levi bólint egyet, és Levi dolgozó szobájába menve, becsukják az ajtót. Kíváncsian, az öltönybe burkolt Erwinre nézek, aki csak megrántva a vállát, helyet foglal a fotel karfáján.

*Levi szemszög*

    -Mi volt ez az előbbi?-kérdezi a Négyszemű, amint becsukom az ajtót.-csak nem féltékeny vagy?-néz rám perverzül.
    -Tch-felelem, mire Hange kuncogva megszólal.
    -Ezt egy igennek veszem.-mondja.
    -Annak veszed aminek akarod.-mondom.
    -Gondolom azt se mondtad neki, hogy te nem támogattad, hogy külön aludjatok.-bólogatott büszkén, mire idegesen megfordultam, és kinyitva az ajtót, Margaret mellé léptem.

A Herceg BájaWhere stories live. Discover now