Negyedóra utazás után, megérkeztünk. A földes út végén jártunk már, mikor megláttam a magasra nyilaló házat. A nosztalgia hatására halványan elmosolyodtam. Levi kíváncsian hajolt elém, hogy szemügyre vegye az épületet. A házat sasolta, mire egy puszit nyomtam arcára. Szeme sarkából nézett rám, majd visszavezette tekintetét az ablakon kívülre. Haja kóctalanul pihent fején. Míg én őt figyeltem, addig ő felvezette kezét az ülésen, és megtámaszkodva, felém fordította fejét, és nekem dőlt. Mellkasaink összeértek, szintúgy mint az ajkaink. Levi másik kezével feljebb tolta magát, így közelebb préselődött hozzám. Jobb kezem a nyakára helyeztem, és lehunyva szemeimet, viszonoztam csókját.
-Jó, mi addig bepakolunk-mondta Hange sóhajtva és kiszálltak az autóból. Levi hajába túrtam, mire morogva arcomra tette kezét. Hirtelen lecsapódott a csomagtartó fedele, de mi nem foglalkoztunk ezzel. Levi ugyanúgy falta ajkaim, sőt mégjobban rákapcsolt. Kezét levezette derekamra, és elszakadt tőlem. Elmosolyodva haraptam be ajkaim, és lenéztem szájára. Levi a könyökén megtámaszkodva figyelte arcom. Ujjaimmal tincseit simogattam, s közben lehajoltam hozzá. Egy rövid csókot nyomtam ajkára, viszont nem hagyta, hogy elhajoljak tőle. Elmosolyodva csókoltam, s közben másodpercekre elhajoltam tőle.
-Gyere megmutatom a házat-mondom, és egy utolsó csókot nyomok ajkára. Nyöszörögve felkel, és megvárja míg kiszállok az autóból, majd utánam jőve, újra felnéz a házra. Megfogom kezét, és lassan az ajtó felé húzom. A nyitott ajtón keresztül belépek, és elém tárul a nappali fénye. Hange elhúzta a függönyt, mire a nap sugarai bevilágítottak a helységbe. Lassan végigsimítottam a kanapé karfáját, majd elmosolyodva a konyhára néztem. Annyi jó élmény fűz ide. A konyhába beérve, végigvezettem a tekintetem a márvány pulton, és a faasztalon. Levi eközben csillogó szemekkel követte végig útmutatásom. Amint az emlékek gondolatából felébredtem, újra magam után kezdtem húzni. Az emeletre mentünk, és a folyosón lépkedve mondogattam neki a szobák tulajdonosát.
-És ez itt az én szobám.-mondtam, mire elmosolyodva felhúzta a szemöldökét.-most miaz?-kérdezem, mire a fülemhez hajol.
-Kiváncsi vagyok a szobádra-mondja, mire elpirulva kinyitom az ajtót. Levi egyből behúz, és becsukva maga mögött az ajtót, elmosolyodva leül az ágyra és az ölébe ránt. Átkarol derekamnál, és arcomat nézi. Kezeim összekulcsolom vállánál, és haját kezdem el birizgálni. Tekinteteink összeakadtak, s csak néztünk egymás szemeibe. Levi lassakat pislogott, s melleimnek dőlve lehunyta szemeit. Melleimet párnának használta, és közben karjaival finoman tartott. Nagy tenyerei belepték hátam. Lehellete mellkasom melengette. Mosolyogva simogattam haját, mire morogva felemelte fejét, és álmosan pislogva nézett rám.
-Menj el fürdeni, addig csinálok egy teát-súgom, és homlokára nyomok egy csókot. Lassan bólint egyet, majd kiszállok öléből, és felsegítem.-a folyosó végén jobbra.-mondom, és felnézek rá, mire kómásan egy puszit adott fejbúbomra, és a kezébe vett egy pizsama nadrágot, és alsónadrágot, majd rám nézett.-törölközőt találsz a csap feletti szekrénybe-mosolygok, mire egy likeot mutat, és mostmár véglegesen kivonul a szobából. Felkötöttem a hajam, és a konyhába csoszogtam. Levettem egy fehér bögrét, és a forralóba öntöttem vizet, majd bekapcsolva azt, a folyadék halkan sercegni kezdett. Eközben a spájzhoz léptem, ahol a filterek között keresgéltem. Amint a fekete tea a kezeim közé került, beleraktam a bögrébe, és a már felforrt vizet ráöntöttem. Eközben Hange jelent meg mögöttem, és a hajába túrva kinyitotta a hűtőt.
-Főzök valamit, addig pihenjetek le.-mondja, mire hálásan bólintok. A keveredő teát a kezembe fogtam, és szelni kezdtem a lépcsőfokokat, ezzel megindulva a szobám felé. Amint kinyitottam az ajtót, a szoba még üres volt, így a teát leraktam az íróasztalra, majd lefeküdtem az ágyra, és egy könyvet vettem a kezembe. Hátra dőltem az ágyon, és a jobb kezemet a hasamra raktam, míg a könyvet a másik kezembe tartottam. Már a negyedik oldalon tarthattam, mikor Levi megjelent az ajtóban. Felül meztelen volt, hisz csak egy nadrág volt rajta. Mikor végignéztem rajta, a mellkasomra raktam a nyitott könyvet, és végignéztem ahogy felém kúszik. Arcomhoz érve, átkaroltam vállánál, és szemeibe néztem.
-Ott van az asztalon a tea-súgom, mire elmosolyodva az ajkaimra súgja.
-Szeretlek.-mondja, és leszáll rólam, de nem megy el, hanem a hasamra rakja kezét, és a fejét egyszerre. Elmosolyodva figyelem, ahogy a baba morajlásait figyeli. Pár percen keresztül fekszik hasamon, mire azt hiszem, hogy elaludt, de ekkor felém fordítja fejét, és csillogó tekintettel tekint rám.-érzem, hogy mozog-mondja, mire nevetve megrázom a fejem.
-Az a hasam. Elég éhes vagyok-nevetek kínosan, mire megforgatja szemeit.
-Nem arra gondolok.-mondja idegesen, mire megfogom arcát, és felhúzom magamhoz.
-Azt ilyenkor még nem hallani. De nemsokára biztos mozogni fog.-mondom, mire sokkos állapotban lenéz a hasamra.
-Tehát csak éhes vagy?-kérdezi, mire elmosolyodva bólintok. Levi csallódottan nézi hasam, mire megbököm vállát. Felém fordul, s én lassan egy csókot nyomok ajkára, mire meglepődve nézi, ahogy eltávolodok tőle. Nem hagyja annyiban, hisz hátam alá nyúl, és megemelve az ajkamra hajol. Kezeit lecsúsztatja csípőmre, s közben én egyre jobban magamhoz préseltem, hisz a nyakánál fogva húztam le, ezzel az egész teste nekem nehezedett. Nem nyomott össze, hisz tartotta magát. Mégis közelebb voltunk egymáshoz, mint az lehetséges lenne. Levi elválik ajkamtól, és nyakamra hint csókokat, mire hátrahajtottam fejem, ezzel jobban hozzám fért. Oldalam cirógatta, mire egy sóhaj hagyta el a szám. Levi ekkor a bőrőmbe mosolygott, s kissé megharapta azt. Kócos hajába túrtam, és halkan felsóhajtottam. Kulcscsontomhoz hajolt, és végig csókolta rajta a bőröm. Kezével a combomra simított, miközben ajka felfele kezdett el haladni. Az államra nyomott egy csókot, majd alsó ajkamra tapadt, és kissé beleharapott. Fedetlen hátára csúsztattam kezeimet, és ujjbegyeimmel köröket formáztam Levi hátára.
-Levi-mondtam két csók között.-le kéne mennünk-lihegem, mire Levi szemembe néz és felvonja a szemöldökét.-sajnálom.-felelem, mire hátra tűrt egy tincset a fülem mögé, majd egy puszit nyom az ajkamra, és leszáll felőlem.-Hange főzött kaját-mondom, és Levi elmosolyodva felvonta szemöldökét.
-Éhenkórász.-jegyzi meg, mire sértődötten elfordulok.-Jó jó, ne sértődj meg.-jön mögém, és a vállamon megtámasztja fejét.-én is éhes vagyok.-mondja, mire oldalra fordítom fejem, és bólintva egyet, felkelek. Levi szintúgy utánam lépked. Felveszi a teáját, és együtt levonulunk a konyhába. Az asztalnál már ott ült Armin, miközben Hange már szedte ki a levest amit csinált. Armin arcára pír szökött, amint észrevette Levi félmeztelen testét. Kínosan elmosolyodva leültem az asztalhoz, és hálásan néztem Hangera mikor kimerte nekem az ételt.
-Köszönöm-mondom, mire Hange mosolyogva bólint, majd Levinak és magának is mer, és leül.
-Holnap sok dolgunk lesz.-kezd bele, miközben kanalazza a levesét.-Elkell mennünk korán reggel, hisz az első komp és vonat korán itt lesz, így köszönteni kell a visszaérkezett civileket.-mondta.-ezután esküvői ruhát kell neked szereznünk, addig Levi és Armin elmennek valahova-bök felém, mire Levi elmosolyodva megfogja az asztal alatt a kezem. Szemem sarkából rá pillantok, és elmosolyodom.-ezután alá kell írnod pár papírt a koronázásról.-fejezi be, és folytatja az étkezést.-este meg vissza megyünk Londonba.-csend telepedett közénk. Csak a kanalak és tányérok ütközését lehetett hallani. Amint már alig maradt valami a tányéromon, hátradőltem, és a hasam fogtam.
-Ez nagyon finom volt Hange-mondom, mire a nő büszkén kihúzza magát.
-Egyél még-mondja Armin, mire Levi féltékenyen a fiúra pillant.
-Ha ennél többet eszek, rosszul leszek-rakom nyugtatóan a kezem Leviéra, mire kezemre néz, és egy mély levegő után rám nézett. Tekintete ekkor nyugodt volt, mire bólintottam.
-Pihenjetek, holnap hosszú napunk lesz-feleli Hange, mire Levi kitolja a székét, és felsegít. Lassan lépkedünk az emeletre. Levi az utolsó lépcső foknál megáll, és velem szembe fordulva a karjaiba fogott. Derekamnál ölelt, és a szemembe nézett. Megsimította hajam, és elmosolyodva hátrálni kezdett. Apró léptekkel araszoltunk a szobám felé, s közben nem kaptuk el tekinteteink. Én az acélkék szemébe, míg ő az én kék íriszeimbe figyelt. Lassan Levi hátranyúlt, és a kilincset lenyomva beléptünk a szobába.
YOU ARE READING
A Herceg Bája
FanfictionIgen igen. Levi könyv újra. Sajnálom. Túl nagy fan vagyok ^^. Na de kezdjünk bele. A háború végénél járunk már. Viszont Párizsban nem olyan fényűző a helyzet, mint azt gondolná az ember. Az emberi szükségletek nem elegendők az országban lakók számá...