15.

183 15 0
                                    

Pár perc elteltével, Levi megjelent az ajtóban. Fürdőnadrágban, és egy pólóban. Lábán egy papucs volt. Sosem láttam még így Levit. Elmosolyodva végig néztem rajta, míg Levi a vállára vette a kosarat, és felém biccentett, mire megindulva felé még utoljára Sasha felé fordultam, mire csak egy intést kaptam. Az ajtóhoz érve, Mikasa lelépett a lépcsőről és megszólalt.
-Jó szórakozást-mosolygott kedvesen, mire elmosolyodva intettem egyet felé, majd Levi oldalán kiléptem a napfénybe. Levi az autóhoz lépett, és a csomagtartóba betéve a kosarat, beült a kormány mögé, míg én mellette foglaltam helyet. A férfi beindította a motort, majd kihajtva a birtokról, az erdő felé kanyarodtunk. Levi keze görcsösen szorította a kormányt. A váltón elhelyezkedő kezére raktam a tenyerem, és elmosolyodva a férfire néztem.
-Minden oké?-kérdezem, mire bólint egyet.
-Csak izgulok.-mondja, miközben az erdőbe beérve, lekanyarodik egy földesebb útra. Lassan oldalra fordítom fejem, ahol észre veszek egy nagyobb tavat, aminek a felszínét, a nap sugarai világítják be. A kilátásban gyönyörködtem, miközben Levi leparkolt egy kisebb faház elé. A férfire néztem, aki közben kiszállt az autóból. Én is így tettem, és a tó parthoz menve, a gyönyörű vízfelszínt vizslattam.-tetszik?-kérdezi Levi átkarolva derekamnál, mire dadogva megszólalok.
-Levi e-ez valami gyönyörű.-mondom, és szembe fordulok a férfivel.-h-hogyan?
-A családomé ez a ház, és gondoltam kihozlak ide-mondja, átölelve. Kezeimet átvezettem a férfi hónalja alatt, és átkaroltam.
-Köszönöm.-mondom, mellkasába nyomva arcom, miközben a férfi a tarkóm simogatja.
-Hagy segítsek-enged el, és lehúzza a cipzárját a ruhámnak. Finoman lecsúsztatja a ruha pántját vállamon, és levéve rólam az anyagot, magával szembe fordít. Végignéz rajtam, és elmosolyodva megszólal.-gyönyörű vagy-simít egy tincset a fülem mögé, és óvatosan megcsókolja fülem. Testem megremegett, miközben Levi karjaiban voltam. Levi elhajolt tőlem, és egy lágy csókot lehelt ajkaimra, majd levéve pulcsiját, a vállára kapott. Felsikítva, lógtam Levi válláról. Levi hátát ütögettem gyengéden, miközben a víz felé araszoltunk. Amint már a vizet láttam magam alatt, Levi az ölébe húzott, mire átkaroltam lábammal derekát.
-Ez nagyon hideg-mondom, mivel Levi közben leguggolt a víz alá, velem együtt, ami mellesleg talán ha elérte a 22 fokot. A férfi felé spricceltem, aki vízcseppekkel teli arccal lenyomott a víz alá, de egyből vissza is rántott magához. Köhögve figyeltem a férfit, miközben hátrafésültem vizes hajam. Levi meglátva vizes ajkaim, egyből rájuk hajolt, és közben levezette kezét fenekemre, és ott húzott közel magához. Pár másodperc elteltével, Levi nyelvét éreztem meg ajkaimon. Finoman végig vezette érzékszervét alsóajkamon, majd mohón átdugta nyelvét számba, és megtalálva enyém, kis köröket kezdett el írni köré. Testem megborzongott, és már nem fáztam. Levi elengedte ajkaim, és a vízre fektetett, majd mellem közé csókolva lebukott a víz alá. Lábaimra állva, Levi kibukott a víz alól, mire vizes haja a homlokára omlott. Elmosolyodva arrébb söpörtem a tincseket, amit Levi lehunyt szemmel élvezett. Amint ezzel megvoltam, arrébb úsztam. Levi kérdően nézte műsorom. Felfeküdve a víz felszínére, élveztem a nap sugarait, míg Levi a lábaim nézte. Pár másodperc keretein belül, Levi mellém úszott, és karjaiban megtartva a lábaim kezdte el simogatni.
-Mit csinálsz?-kuncogok, hisz érintése csikizi lábam.
-Szeretem a lábad, a karjaid, a hasad, az arcod,-mondja, miközben ujjbegye simogatja bőröm.- a feneked, a melleid-folytatja, mire elvörösödök.-mindened szeretem.-mondja miközben szemembe néz. Elmosolyodva letöröltem az éppen lefolyni készülő könnyeim, és halkan megszólalok.
-Én is szeretlek Levi. Mindennél jobban-mondom, és Levi szemeibe nézek, aki összetapasztja homlokaink. Letörli könnyeim, és egy lassú, romantikus csókot nyom ajkaimra. Lassan elváltunk egymástól, majd a part felé kezdtünk el igyekezni. Kiülve a köves partra, Levi rám terített egy törölközőt, majd leült mellém. Oldalra fordítva fejem, Levi haja csurom vizesen omlott fejére, míg szempilláján, is elhelyezkedett pár vízcsepp. A nap sugarai, megvilágították Levi arcát, ami a vizes bőrének köszönhetően, csillogott.
Kimondta, hogy szeret. Ezt sose felejtem el. A szavaira mindig emlékezni fogok, ahogy kifejtette szerelmét irántam. Elmosolyodva figyeltem továbbra is Levit, aki a vízfelszínét vizslatta. Lassan felém fordította tekintetét, és elmosolyodva megszólalt.
-Nem eszünk? Fél tizenkettő van.-kérdezi, mire bólintok egyet, és közénk rakva a kosarat kipakolok belőle. Az alánk azóta leterített lepedőn ültünk, miközben kezeinkben egy-egy szendvics volt. Levi időnként beleharapott az ételbe, de a szemét nem vette le a víz felszínéről. Levi hirtelen felindulásból, a kosár felé fordult, és elővette a bort, és mellé kettő borospoharat. Mindkettőbe töltött egy keveset, majd felém nyújtva a szemembe nézett. A kezembe véve, koccintottam Levial, és belekortyoltam a vörös borba.-Mit csináljunk?-kérdezi, mire megrázom a fejem.
-Nekem elég az, hogy itt vagy.-mondom elmosolyodva, mire Levi összekulcsolta kezeink. Vállára hajtva fejem kortyolok bele a borba, miközben az összekulcsolt kezünket néztem.-Mesélnél nekem az múltadról?-kérdezem halkan, mire bólint egyet.
-Mikor megszülettem, még nem volt édesanyám a trónon, hisz trónfosztás következtében, elvették tőle az uralkodói posztot. Viszont amikor megszülettem, anyám felettébb nagy erőre tett, méghozzá a hataloméra. Az emberek nem tisztelték az akkori királyt, hisz ő csak a saját érdekeit nézte. Ezért is követelték a leváltását-mondja, miközben kézfejem simogatja.-Anyám visszakapta a trónt, amikor betöltöttem a 18-at. Engem elküldött katonai táborba, miközben ő titkon betegeskedett, ami végül a vesztét is okozta. A katonai táborban másfél évet töltöttem gyakornokként, ahol megismertem Hanget és Erwint. Az első nagyobb harcunknál, engem kitüntettek hadnagynak, és alám egy osztagot állítottak. Ennek az osztagnak volt a tagja Petra is. Pár hónap kiképzés után, az osztag eléggé erős lett, és így el is küldtek minket a harci zonába, méghozzá Oroszországba. A harc alatt, az osztag engem követett, aminek következtében, mindannyiuk meghalt. Csak én éltem túl.-mondja szomorúan.-ezek után engem hazarendeltek, miszerint át kell vennem a trónt, hisz anyám pár napja meghalt.-csuklik el hangja, mire szembefordítom magammal és átölelem.
-Sajnálom.-mondom, és hátát simogatom, miközben Levi óvatosan megszorít.-sajnálom, hogy ennyit szenvedtél.-Levi a nyakamba fúrja fejét, mire megérzek pár nedves cseppet lefolyni nyakamon.-nem kell aggódnod. Mostmár itt vagyok veled, és együtt megoldunk mindent-mondom arcára fogva, és felém fordítom fejét. Letörlöm könnyeit, mire Levi még szorosabban ölelt magához.
-Köszönöm.-motyogta nyakamba, mire tarkóját simogattam.
-Ez csak természetes, hisz te is mindig mellettem vagy.
Azok után, hogy Levi kissé lenyugodott, és a nap is kezdett már lemenni, én újra a vízbe merészkedtem, miközben Levi összepakolta a kosarat. Mivel a hajam már teljesen megszáradt, így úgy döntöttem, hogy felkötöm a fejem tetejére, és nem bukok le a víz alá. Így is tettem, addig besétáltam, míg a fejem kiért a vízből, majd Levi felé fordultam, aki kíváncsian nézett engem. A vízbe vonulásom közben végig éreztem Levi tekintetét magamon, méghozzá nem is akárhol. A víz a korábbinál, hidegebb volt, így kissé vacogva próbáltam megszokni a víz hőmérsékletét. Lábam a tó homokos alját épphogy érezte. Selytelmesen figyeltem a parton ülő férfit miközben a vízben úszkáltam. Levi kidolgozott felsőtestét, még megvilágították a lemenő nap sugarai.
-Nem jössz be?-kiálltok oda neki, mire megrázza fejét.-és mi van, ha véletlen beverem valahova magam, és nem fogok tudni úszni?-mosolygok továbbra is.
-Megoldod-feleli flegmán, mire tettetve egy sérülést, egy vékonyabb sikítás következtében lebuktam a víz alá. Na ennyit a száraz hajamról. Hallok egy hangos csobbanást, és már tudom, hogy Levi közeledik. Két kezével megfog derekamnál, és fel húz a víz felszínére.
-Na mégis csak bejössz?-kérdezem, miközben átkaroltam vállát.
-Nem kockáztathattam-mondja, mire felnevetek.
-Csak mond ki, hogy megijedtél!-mondom határozottan, mire Levi megforgatja szemeit.
-Gyere. Menjünk be. Hűvös van.-mondja, és az ölében velem, megindul a part felé. Amint kiértünk, azt hittem letesz, de tovább menve belépett velem a házba. Nem volt időm körbe szemlélni a szobában, hisz Levi az emeletre sietett velem. Pár lépés után megálltunk, s Levi kinyitott egy ajtót. Méghozzá a fürdőét. Lerakott a földre, és megnyitotta a csapot, így a kád elkezdett megtelni vízzel.
-Fürödjünk-mondja, és bikini felsőm zsinórjához nyúl, amit lassan kiköt, de közben egész végig szemembe néz. A felső leesik rólam, és Levi a nyakamhoz hajolva, csókolgatni kezdi a bőröm. Felsóhajtva Levi hajába túrok, míg a férfi levezeti kezét csípőmre, ahol az fürdőruha alsóját, finoman elkezdi lehúzni lábamról. Én sem vagyok tétlen, hisz Levi nadrágjának kötőjéhez nyúlok, és lassan kikötöm, majd lassan lehúzom róla. A kád eközben megtelt vízzel, és Levi hátrálni kezdett felé, miközben újra ölébe emelt. Elállítva a vizet, csókolgatta továbbra is nyakam. A férfi beült a kádba, velem együtt, így én az ölében ültem. Combjain ültem, de alattam éreztem vágyakozó tagját. Levi elhajolt nyakamtól, és közelebb húzott magához, így megéreztem férfiasságát, amire fel is nyögtem. Levi kajánul elmosolyodva felvezette kezét, melleimhez, és kényeztetni kezdte. Halkakat sóhajtva élveztem Levi érintését, miközben a férfi lassan ráhajolt ajkaimra. Mohón átdugta nyelvét számba és megtalálva érzékszervem, táncba hívta. Eközben lassan végig simított testemen, és combjaimra markolva magára húzott, aminek a következtében, hangosan felnyögtem.

A Herceg BájaWhere stories live. Discover now