Kdo by to řekl, že dnešek skončí tak, že bude mít v ortéze zápěstí, studený obklad na koleni, ležet na pohovce a koukat se s Chanem na film. Jisungem a Minhem jsme e už dohodli na sobotní večeři. Mně bohužel došlo, že díky mému zraněnení teď dlouho nebudu moct jít na sál zase a vypustit trochu páry. Kdybych tam šel, třeba bych potkal Hyunjina? Jak se asi má? Moc dlouho teda nezůstal v tajnosti. Asi toho má teď chudák dost.
,, Nad čím přemýšlíš?"
Vytrhl mě z přemýšlení Chan.
,, Že teď nějakou nebudu moc tančit."
,, Ty tančíš?"
,, Jo, tanec miluju už odjakživa."
,, A seš v tom dobrý?"
,, No... To nevím, nikdy jsem před nikým netančil, takže mě nikdo neviděl. "
,, Ani Jisung?
,, Ten samozřejmě jo, ale s ním dělám kraviny. Nejlepší bylo, když jsem se ho snažil naučit sestavu na Fancy od twice."
Nad tou vzpomínkou jsem se musel zasmát, bylo to extrémně vtipný.
,, Nemáš žízeň?"
,, Trošku, mohl bys mi prosím přinést vodu?"
,, Už běžím."
Když tak nad tím přemýšlím, jak to bude vypadat ráno? Doufám, že budu mít vcajku koleno a budu moct normálně chodit.
,, Tady máš"
,,Díky"
Potom jsem další hodinu strávili koukáním na nějaké anime.
,, Ty jo, to už je tolik hodin? Měl bych jít asi už domů."
Ale vůbec se mi nechtělo. Teď jsem byl v tak pohodlné pozici. Měl jsem položenou hlavu na Chanově klíně a on mě vískal ve vlasech.
,, Tak já tě hodím. Nechtěl by jsi rovnou i ráno hodit do školy? Já jen kvůli tomu kolenu."
To by asi znamenalo nějaký ten čas navíc spánku a tyhle příležitosti se jentak nevyskytnou.
,, A nezasahovalo by to do tvého programu?"
,, Ne."
,, V tom případě by to bylo super."
Chan mě hodil domů a potom celý zbytek dne jsem strávil v učebnicí a knížkách než jsem šel spát.
*Crrrrr crrrr
Nesnáším tenhle zvuk!
Čapl jsem mobil a vypnul budík. Hned se ozvalo moje zápěstí, prože jsem se o něj opřel.
,, Au!"
Sykl jsem v polospánku s naprostým minimem chutí žít.
Vyhrabal jsem se z postele a moje chuť se na dnešek vykašlat byla čím dál tím větší. Šel jsem do kuchyně a tam se napil vody. Chtěl jsem se dneska vykašlat zase na snídani, ale zase vím, že budu mít potom hlad. Takže toto rozhodnutí bylo moudré, kašlu na snídani.Až teď jsem si uvědomil, že koleno mě víceméně nebolí, super.
Šel jsem ze sebe udělat člověka. Prvně jsem spáchal ranní hygienu a potom si vybral prostý outfit. Modré rifle, bílé tričko, šedá mikina a jako doplněk stříbrný řetízek.
Dnes jsem váhal nad tím, jestli si mám vzít makeup nebo ne. Ve škole si nejsem jistý svýma pihama, protože mě docela dost dělaj jiným. Přece jenom, jentak nenarazíte na asiata, který má pihy.
ČTEŠ
NAŠE OSUDY
RomanceFelix je normální mladík, kterého baví tanec a hudba. všichni v jeho věku obdivují jednoho velmi známého zpěváka Bang Chana, on ne. Proto se také liší od ostatních. sledujte jak jim osud skříží cestu. Změní Felix svůj názor? Potká někdy Chana? Čti a...