49

554 44 0
                                    

,, Jedeme s předstihem, takže stíháme."

Řekl Chan a nikam zabočil autem. Seděl jsem vklidu na sedačce, převlečený, upravený a připravený na směnu. Chan mi půjčil nějaký hnědé kalhoty tričko  a svetr, celkově to vypadalo dobře. Když tak nad tím přemýšlím, tak mi Chan půjčil více kusů oblečení a já mu to stále  nedal zpátky  dokonce jsem si udělal poličku z jeho oblečení a mám pocit, že tam pořád něco přibývá😅.

,, Jakou recenzi má kavárna, ve které pracuješ?"

,, Nevím ale lidi jsou spokojení a pochvalují naší kávu."

,, Hm"

A opět položil ruku na moje stehno, asi to prostě ve zvyku dělat všem, nebo já nevím. Ale nestěžoval si!

,, Máš toho dneska hodně na práci?"

,, Od jedné se asi nezastavím, myslím, že toho dneska budu mít celkem dost. Čekají mě další interview a potom budu ve studiu."

,, Baví tě interview?"

,, Jo, celkem jo, ale občas se mě ptají na dost soukromé otázky a to je potom nepříjemný."

,, To chápu."

Najednou Chanovi začal bzučet mobil, ale ne jako kdyby mu někdo volal, ale jako příchozí zprávy.

,, Mohl by ses podívat, kdo mě spamuje? Já teď řídím."

Podal mi mobil, který bzučel jako o život.  Odemkl jsem ho byly to upozornění o nových událostech, instagram, Twitter. Rozklikl jsem tedy události  a  zarazil se.

,, Jak se tohle dostalo na internet?"

,, Co?"

Fotka mě a Chana jak spíme z dnešního rána, vypadá roztomile, ale jak se k sakru dostala na internet.

,, Je tam fotka tebe a mě, jak spíme z dneška."

,, Vážně?"

,, Jo."

Chan nevypadal, že ho to nějak trápí a nelámal si nad tím hlavu.

,, Nenapadá tě jak se to dostalo ven?"

Chvíli to vypadalo, že myslí, než si povzdechl.

,, Koukni se na můj profil, jestli tam ta fotka není, a jestli není, tak se koukni na svůj ig."

Nechápal jsem kam tím směřuje, ale poslechl jsem ho. On nic nového na profilu neměl, tak jsem se koukl na můj a vytřeštil oči.

,, J-jak?"

,, Lehce, Minho kdysi udělal podobný vtípek. Vím, že jsi ti nebyl ty, kdo to tam dal. Jak by si nás asi vyfotil, když si spal? Nijak. Minho se musel spiknout s Jisungem ach...."

Nakonec se tomu začal smát. Proč se směje ?

,, Tobě to příde vtipné?"

,, Jo, celkem jo. Nedělej si z toho hlavu, už to na internetu stejně je. "
Měl pravdu, tak jsem se nad tím jen uchechtl.

,, Ale ostatní si myslí díky téhle fotce, že s tebou teď vážně chodím."

,, A vadí to? "

,, N-no já myslel  že tobě to bude vadit. Jakože by jsi z toho mohl mít problém."

,, Mě je to celkově jedno, ikdyž..."

,, Ikdyž?"

Teď jsem se bál.

,, Vadí ti, že si myslí, že spolu chodíme? "

,, Mě je to celkem jedno, občas se i pobavím nad těma článkama. Taky bylo dobrý, když nám Minho s Jisungem nevěřili, že spolu vážně nejsme. Asi to beru spíš jako pobavení."

NAŠE OSUDYKde žijí příběhy. Začni objevovat