Minhův pohled:
Měl jsem namířeno ke škole vyzvednout Jisunga. Chan dneska vezme Felixe někam pryč a ani se mi neráčil říct kam. Jedinou věc, co jsem z něho dostal bylo, že jedou z města. Původně jsme měli dneska dolazovat věci okolo jeho narozen, ale to se dokáže o den posunout, aspoň mám volný večer, který strávím se Sugiem.
Blížil jsem se ke škole a už zdálky jsem viděl mojí čekající veverčičku. Zastavil jsem u něho a čekal něž naleze.
,, Čau brouku."
,, Ahoj Minie"
Malá pusa na pozdrav a mohli jsme jet.
,, Mohl bys mě ještě vysadit doma? Potřeboval bych si odložit tašku a přeclíct se."
,, Tvé přání je mi rozkazem."
Bylo to trochu neobvyklé přání, protože většinou jedeme rovnou ke mně. Ale co už, je stejně jedno.
Zastavil jsem před jeho domem a čekal. Doufám, že bude rychlý.
Po pár minutách jsem měl zase Sugieho vedle sebe převlečenýho v teplácích a mojí mikině, které mu obzvlášť slušela.
,, Co se stalo, že jsi byl tak rychlý, tvoje mamka není doma?"
,, Ne, dneska bude v práci dýl a potom má ještě nějaký program, takže doma bude až pozdě večer."
,, Škoda, chtěl jsem jí pozdravit."
Zatvářil jsem se smutně a utřel si imaginární slzu.
,, Občas mám pocit, že máš mojí mamka radši než mě."
Tady je někdo žárlivka...
,, To není pravda, tebe mám nejradši na celém světě, tvoje mamka je potom na druhém místě."
,, Ježiši, radši mlč a jeď."
Poslechl jsem a popojel autem kus, protože bydlím od Jisunga kousek.
Takový rituál, který pokaždé Jisung dělá je, že první co, když vejdeme do domu, jde k mým kočkám, se kterýma se mazlí půl hodiny, potom mi skočí do postele, nebo případně na mě, pokud se nacházím v ní.
Mazlíme se do doby, dokud se to nepřevrhne v souboj lechtání. Bohužel oba jsme lechtivý jako něco, takže je to vždy zajímavé.
Tímhle způsobem dokážeme zabít skoro 2 hodiny času.
Teď nastává ta nejprodávanější část, teda pro Jisunga.
Dělání domácích úkolů.,, Jej, tašku s učením mám doma."
Já věděl, proč se chtěl stavit předtím doma.
,, A co musíš přesně udělat?"
,, Vypracovat úlohy zadané v učebnici matiky, z biologie vyplnit pracovní list."
,, A to všechno máš v batohu ?"
,, Jo, jaká to škoda, že? Asi to byl osud, věděl, že dneska ty úkoly prostě neudělám."
Šibalský úsměv zmizel z tváře, když jsem začal vstávat z postele.
,, Kam jdeš?"
,, Jenom na záchod, Copak? Chceš se přidat"
,, Jako povzbuzovat tě v tlačení hovňouska a po sléze tě pochválit za vydatnou nadílku? Ne, dík."
,, No dobře, jak myslíš"
Odešel jsem z pokoje, potichu si vzal klíčky od domu a vyblížil se z domu jako ninja. Samozřejmě, že jsem nepotřeboval na záchod, ale byla to výmluva, aby se mnou nešel Jisung a věděl, že to bude na dlouho. Co si budem, každý z nás to má vždy na dlouho, když chce hodit kládu.
Jsem rád, že Jisung bydlí blízko mě, u domu jsem byl za pár minutek.
Klíče pod kobercem, ale jak znám Jisunga, tak možná zapomněl zamknout. Zkusil jsem kliku, Cvak, a jsme doma.
Překvapila mě ale jedná věc, zvuky z kuchyně.,, Haló?"
,, Minho? "
Z kuchyně vylezla Jisungova mamka.
,, Zdravím, myslel jsem, že tu nikdo nebude. Jdu Jisungovi pro úkoly, jinak by se na to vykašlal."
,, To seš zlatíčko. Popravdě jsem měla jít na zumbu, kterou mi zařídil Jisung, ale dneska nějak nemám čas. Prosim tě, ty asi víš, co má dneska Jisung zalubem, že jo?"
Nejistě jsem se na ni podíval.
,, Sice mi to ten malý pacholek neřekl, ale dostatečně mi stačilo zajít do jeho pokoje. Naplánoval si to fakt skvěle, ale ta trubka si to nechala vystavené v pokoji, že to na mě svítilo."
Nachvilku se odmlčela než zase spustila.
,, Nevím teda jak jste na tom, ale buďte opatrný. "
,, Dobře?"
,, Fajn, tak mu vezmi už ty úkoly vždyť tě tady pořád zdržuju."
,, Jasný "
Úplně jsem nevěděl kam tímhle rozhovorem míří, ale podle všeho se to dozvím až v kročím do jeho pokoje.
No na první dobrou jsem viděl tak maximálně odhozenou tašku u stolu. Sehnal jsem se tedy k ní a vzal potřebné materiály. Avšak, když jsem zvedl pohled na kalendář nad stolem se zakrouškovaným dneškem a poznámky u toho, vše mi došlo.
Poznámky;
-Nezapomenout se zbavit rodičů,
-vypnout vyzvánění,
-zařídit Felixovi a Chanovi rande
-Nezapomenout lubrikant k MinhoviTo je kulišák jeden, tak dneska asi nebude filmový večer. Program tedy trochu poupravíme.
___________________________________
Zdravím !Jelikož mi blbne mobil a jsem chudá na to si koupit nový mobil, tak teď budu trpět do Vánoc. Anyways...
Dneska jsem byla zařizovat si brigádu v mekáči. Ano, v mekáči. Mohla jsem jít do KFC, ale v mekáči mi chutná víc.
Byla jsem celý den rozkládá jak něco a sežral půl tucet čokolády, protože jsem mega bál jít tam sama. Suma sumárum, šla tam nakonec se mnou moje spolužačka, která schodou okolností tam pracuje a pomohla mi. Zlatíčko moje😘.
Jakožto největší debil světa jsem vyplnila 2× papír špatně a ta manažerka vypadala, že mě za živa pozře. Nakonec šel dopadlo vpohodě. Odcházela jsem traumatizovaná, ale s úsměvem na tváři, protože bude ze mě budoucí pracovník v mekáči a čekala na vhodné místo, kde se budu moci posléze zhroutit studem.
Doporučiji 🤌Mucq🤯
ČTEŠ
NAŠE OSUDY
RomanceFelix je normální mladík, kterého baví tanec a hudba. všichni v jeho věku obdivují jednoho velmi známého zpěváka Bang Chana, on ne. Proto se také liší od ostatních. sledujte jak jim osud skříží cestu. Změní Felix svůj názor? Potká někdy Chana? Čti a...