Čekal jsem, že Minho s Jisungem vyberou horor, protože se Jisung zmiňoval o tom, jak Minho miluje horory, ale zase je tu Jisung a nefalšovaný láska k animákům. Nebudu říkat odkud to má (ode mě😉).
Proto došlo ke kompromisu a pustila se nějaká romanťárna.
Jisung spokojeně ležel na Minhovi, který vypadal, že pozorování Jisung je pro něj daleko lepší zábava, než film takový.
Díky bohu, že má Chan tak velký gauč, neboť ti dva se roztahovali, jako kdyby zapomněli na naší existenci vedle nich.
Naštěstí nás ani trošku netrápilo.
Chan mi ležel v klíně a já ho vískal ve vlasech.Děj filmu nebyl nějak zajímavý, zkrátka typická romanťárna s šťastným ,,žili šťastně až do smrti,,
Po skončení filmu jsme se rozdli, že je dost pozdě a nemá cenu nikam chodit, takže přepíše u Chana.
Samozřejmě, že Chanovi to nějak nevadilo a prostoru tu měl habaděj. Jisung a Minho, kterého se muselo nejdřív vzbudit, protože usnul u filmu, měli pokoj pro hosty. Minho vyžadoval pokoj, co byl úplně na druhé straně Chanova pokoje, ale tomu Chan zatrhl. Argumentoval to tím, že nebudou dělat žádné opičárny v jeho domě.
Dostali pokoj pod Chanovým a upozornění, že stěny jsou tenké.Popisovat Jisungovu rudou tvář, když se Minho s Chanem dohadovali asi nemusím.
,, Chceš spát jako vždycky?"
Optal se mě Chan na otázku, na kterou už dávno znal odpověď.
,, Jo"
Znamenalo to ,,Jo,chci spát s tebou v posteli jako vždycky,,
Předtím, než jsme si popřáli dobrou noc, tak Chan půjčil Minhovi a Jisungovi něco na spaní. Pak jsme se rozdělili a dál o sobě nevěděli.
Usedl jsem na Chanovu postel a zezadu se zapřel loktamy. Nějak jsem se snažil přehrát si celý dnešek a zastavil jsem se u toho, kdy nám nechtěli Jisung, ani Minho uvěřit, že spolu nechodíme. Toto tak moc vypadá?
S Chanem jsme jenom přátelé. Když jsem nakousl ty dva, tak jsme za ně moc rád. Taky jsme rád, že to konečně řekli nahlas. Konečně budu moct škádlit Jisunga a on mi to nebude moct oplatit.,, Vypadáš do zamyšleně. Děje se něco?"
Chanova ruka mých stehnách mě vytrhla z přemýšlení.
,, Ale nic, jenom jsem přemýšlel o dnešku. Jsme rád, že e konečně Minho a Jisung přiznali."
,, Jo, já taky. Teď mi ale příde nebezpečné je dávat dohromady na jeden pokoj. Když budu teď zticha, tak je uslyšíme."
,, Au! To byla moje prdel!"
,, Já vím"
,, Ty dáváš vždycky velký perdy div nespadnu."
,, Nemůžu za to, že máš tak hezké pozadí. "
,, To se ti jako líbí na mně jenom můj zadek?"
,, Ne jseš celej pěknej, nechceš spát nahý, abych mohl obdivovat tvojí krásu."
,, Ne díky, číco, ale rád spím v pižamu. A ještě než stihneš něco říct, tak si vezmeš na spaní aspoň spodek. Vím totiž, že rád spíš nahý."
,, Fajn, ale pod podmínkou, že si můžu ještě jednou plácnout. "
,, Děláš jako kdyby si se někdy ptal-au! Ta byla velká!"
ČTEŠ
NAŠE OSUDY
RomanceFelix je normální mladík, kterého baví tanec a hudba. všichni v jeho věku obdivují jednoho velmi známého zpěváka Bang Chana, on ne. Proto se také liší od ostatních. sledujte jak jim osud skříží cestu. Změní Felix svůj názor? Potká někdy Chana? Čti a...