75

737 46 15
                                    

Upozornění 18+ čtete prouze na své vlastní nebezpečí.

Sundal jsem si boty a došel ke dveřím do ložnice, kde jsem se zastavil.

Schválně, kdy si mě všimne.
Hrál si s dětmi a vypadal, jako kdyby byl ve svém světě. Nebýt Dori, která za mnou běžela se pomazlit, taky si mě ani nevšimne.

,, Oh baby, ty jsi tu? Neslyšel jsem tě přijít."

,, Tak jsem nechtěl, aby jsi mě slyšel. Chtěl jsem na tebe bafnout, ale zželelo se mi nad tebou, tak jsem ti udělil milost."

,, Jak velkorysé."

,, To tady mám stát se stožárem, kde napsaný " chci pusu na přivítanou" nebo mi ji už konečně dáš a řádně se se mnou přivíráš."

,, Nemusíš říkat dvakrát." Vstal z postele a došel k mně. Vzal mi batoh a položil ho vedle nás. Rucemi sjel na moje boky a přitiskl si mě na sebe. Ruce jsem dal za krk a čekal než něco udělá.

On je zvyklý, že jsem to většinou já, kdo to začne, takže čekal než udělám něco já, ale dlouho mu to nevydrželo a vrhl se mi na rty. Vášnivý polibek, který má grády.

Začal mě tlačit víc k posteli a na poslední chvíli jsem prohodil naše pozice a vyhoupl se nad něj.

Tozpojil jsem polibek a on neslouhladsně zamručel.

,, Mám otázku."

,, Ptej se na co chceš."

,, Co ti řekl Chan?"

,, Ach..  Jisungu, už jsme se o tom bavili. Je to můj kámoš, měl bych ctít jeho soukromí a nechat to jako tajemství."

,, Já ti ale řekl, co řekl Felix."

,, To je jenom zlomek toho, co se dělo ten večer."

,, Tys mu o tom řekl?"

,, Jo."

,, Proč?!"

,, To mělo být tajemnství?"

,, Měl sis to nechat pro sebe. Skvělý, tak teď to ví Chan. Ale je to o to větší důvod, abys mi to řekl. Co ti řekl?"

,, Neřeknu."

,, Ale řekneš."

,, Mě nepřesvědčíš."

,, To se ještě uvidí."

Přiblížil jsem se k jeho obličeji tak, že naše rty byly jenom kousek od sebe. Měl zavřené oči a očekával polibek, ale já se odtáhl a poplácal ho po rameni.

,, Žádné odpovědi, žádné pusy."

Slezl jsem z něho a vyšel z pokeje směrem do kuchyně.

,, Takže ty takhle?"

Ignoroval jsem ho a napustil si vodu do sklenice a opřel se o linku. Sledoval jsem jak za mnou došel až do kuchyně a sledoval mě oblíbenými oči.

,, To není fér."

,, Spoustu věcí není fér. Dokud mi to neřekneš, tak máš zákaz dotýkat se mýho zadku."

,, Né! Jen to ne!"

,, Tak mi to řekni." Vypadal, že se dost přemáhá.

,, Jisunguuuu, proč mi tohle děláš?"

,, Já nic nedělám. Ale ty bys mohl, dlužíš mi pizzu."

+

Byl už večer já pojídal pizzu a koukal se s Minhem na nějaký film.
Přišel mi vhodný čas udělat další krok mého plánu.

NAŠE OSUDYKde žijí příběhy. Začni objevovat