Jisungův pohled :
Když Felix odešel dolů zavibroval mi mobil. Kouk jsem se, kdo mi píše a byl jsem celkem překvapený.
Bangchan
Ahoj Jisungu
Ahoj
Měl bych jednu prosbu
Záleží co to je
Týká se to Felixe
Ojo joj 😏
Tak ven s tímPoslední dobou mi příde že
moc nejí. Hlavně vynechává snídaně. Jenom se zmiňoval
o tom že teď budete mít nějaké
zkoušové období a chci aby
jsi na něj dohlídl když nebudu moct já.Zase jsem odběhl od tématu
To je fukKaždopádně bych byl rád kdyby jsi mě každé ráno informoval o tom jestli měl snídani.
Vím zní to pošetile a divně a
možná si dělám zbytečně starosti
ale chápeme se.Chvíli jsem přemýšlel, Chan si dělá o Felixe starosti?! OMG! Vím co to znamená. Otázkou je, jak to bude u Felixe?
Můžeš se na mě spolehnout.
Díky.
Mám jednu otázku.
Ptej se na cokoliv.
Kdo byl první kdo uslyšel tvou
novou písničku?Felix, proč?
Ale jen zvědavost.
Jksnhshn. Dobře... U Chana jsem se jistý, že k Felixovi něco víc cítí. Komu dává úmělec první poslechnout svojí tvorbu? No přeci osobě, na které jí záleží a je pro něj důležitý její názor.
Do pokoje už přišel Felix a mě užírala svědavost.
,, Mám jednu otázku a ty mi na ní odpovíš pravdivě."
,, Dobře."
,, Co cítíš k Chanovi?"
Bylo vidět, že jsem ho tím trošku zaskočil.
,, No...je to můj kamarád. Mám ho samozřejmě rád-"
Že by?
,,- jako tebe."
Uhodil jsem se do čela. Očividně věci co byly očividné jsou neviditelné.
,, Takže je pro tebe jenom kamarád."
,, Je to pro mě matoucí. Je to zvláštní, je pro mě něco víc než kamarád jako ty. Samozřejmě ty jsi můj nejlepší kamarád, ale u něj se cítím jinak. Člověk když je sním, tak má pocit bezpečí v každém jeho objetí a maličkosti, které dělá, jako když ti řekne, že ti to sluší a tak. Dokáže mě vždycky rozesmát. Je jako velmi dobrý přítel, ale není to jako ty, je to jiný pocit."
ČTEŠ
NAŠE OSUDY
RomanceFelix je normální mladík, kterého baví tanec a hudba. všichni v jeho věku obdivují jednoho velmi známého zpěváka Bang Chana, on ne. Proto se také liší od ostatních. sledujte jak jim osud skříží cestu. Změní Felix svůj názor? Potká někdy Chana? Čti a...