74

478 43 14
                                    

Jisungův pohled:

Tak jo, jsem doma a za chvilku mám být u Minha. To znamená, že si pro jistotu překontroluji všechno, co bych měl mít sebou.
Kraťasy- mám, škrabošku- mám, kartáček- mám,  masážní olej- mám. To by mělo být všechno.

Sešel jsem dolů a šel do kuchyně si vzít něco malého na zub než odejdu. A hle, tu máma na dozoru.

,, Ahoj zlatíčko, ty někam jdeš?"

,, Jo, dneska budu spát u Minha."

,, Tak fajn, hádám, že máte v plánu si udělat hezký večer."

,, Mami!" To snad není možný.

,, No co, když jsem byla stejně stará, tak jsem si taky užívala. S tvojí tátou-"

,, O detaily nemusím vědět."
Nic si napředstavuj!
Nic si nepředstavuj!
Nic si nepředstavuj!

,, Jenom chci říct, ať si to užijte. Kdyby ses chtěl na něco zeptat, tak toho vím spoustu, jeden můj kamarád a kolega je gay, takže mě zasvěcuje o rady a typy😉"

🙄🤦‍♂️

S ní se musí mluvit proště upřímně. Jisungu, seš zvyklí se bavit i o horších věcech, takže tohle ti vadit nemůže.

,, Fajn, dneska chci udělat Minhovi zajímavý večer. Potřebuju z něj dostat informace pro Felixe."

,, Myslíš o tom, jak se Felix opil na té akci a že si skoro nic nepamatuje?"

,, Jo, ale to co si pamatuje je, že se s Chanem políbili. Upřímně bych chtěl znát celou pravdu stejně jako Felix."

,, Ty dva by se měli už dát konečně dohromady."

,, To mi povídej. Dneska si chtěl Chan s ním o něčem promluvit, takže doufám, že si to vyjasní."

,, No to by bylo fajn. Jinak máš už plán, jak budeš svádět Minha?"

,, No mám pàr nápadů, takže uvidím, jaká bude situace a podle toho se rozhodnu. Copak, máš pro mě nějaké rady?"

,, Zkoušel si nikdy lap dance?"

,, Ještě ne, ale mám ho na seznamu. Myslíš, že funguje?"

,, Na tvého otce ano."

,, O- fuj! Tuhle představu musím dostat co nejrychleji ven. "

,, Ježiš, aby ses nezbláznil. Vlastně si mi vnikl nápad na dnešní večer, dlouho jsme nedováděli, takže doufám, že se do zítřka nevrátíš. Nechápej mě špatně, ale dle tvé reakce nechceš slyšet svoje vlastní rodiče, jak si to rozdávají."

,, Rozhodně mě uvidíte odteďka až ráno. Už radši půjdu než uslyším další zníku jak to dělate."

Utíkal jsem k botníku a snažil se si co nejrychleji názoru boty.

,, Tak se měj a pozdravuj Minha. Jo a doufám, že máte lubrikant, kdyžtak můžu půjčit!"

,, To je v pohodě, Minho ho má!"

Křikl jsem těsně než jsem odešel.

Ach... tohle byla traumatizující konverzace.

___________________________________

Pokud nikdo z vás nikdy neslyšel své rodiče, nebo jednoho z nich, to dělat, tak máte ale ukrutný štěstí a o traumatizující zážitek míň. Brrr fuj.

Každopádně doufám, že se vám kapitola líbila a příští kapitolou si zaručím lístky první třídou do pekla. Doufejme, že se budu krotit jinak to dopadne... no sami uvidíte.

Přeji hezký zbytek dne.

Mucq💜

NAŠE OSUDYKde žijí příběhy. Začni objevovat