58

500 50 0
                                    

,, Děláš si prdel?! Takže jste nakonec pekli! To je skvělý!"

,, Řeknu ti hochu, byl to nářez."

,, Jak povedený dort?"

,, Jako ten nejlepší, co si kdy ochutnal."

Felix doslova skákal na mé posteli.

,, A bylo něco, co tě překvapilo? Nějaká novinka, která ti byla zatajena?"

,, No..."

Flashback

Ležel jsem v posteli, kde jsem přišel o své poprvé a vedle toho nejúžasnějšího člověka, kterého jsem kdy potkal. Před chvilkou jsem se probudil. Koukal jsem na Minha, jak spokojeně spí. Musí být něco kolem 8 hodiny ranní.

,, Líbí se ti, to co vidíš?"

,, Samozřejmě."

Netušil jsem, kdy se probudil, ale jeho ranní chraplák je k nezaplacení.

,, Každopádně, dobré ránko přeji."

Dostal jsem pusu na čelo.

,, Já též."

,, Nechci nic říkat, ale dneska není víkend a je-"
Koukl na hodiny na nočním stolku.

,, Je 8:37  a ty jsi měl být už dávno ve škole."

Chvíli mi trvalo než mi to došlo.

,, A sakra!"
Chtěl jsem vstávat, ale Minho mě zastavil v pohybu.

,, Možná bys dneska měl vynechat školu."

,,Proč?" Nechápal jsem ho.

,, Protože dneska trochu těžší v pohyb-"

,, Ale já musím do školy!"
Chtěl jsem si sednout, ale projela mnou hrozná bolest.

,, Kdyby jsi mě nechal to domluvit, tak bych tě na to upozornil."

Moje prdel! Co mi to s ní udělal. Syčák jeden!

,, No skvělý udělal si ze mě mrzáka, asi to vypadá, že tvůj dnešní program bude mě všude odnášet." Usmál jsem se na něj a on mi úsměv opětoval.

,, Bude mi potěšením, Každopádně první na seznamu je sprcha, neboť jsme se včera neumyli."

,,Wa!- co to děláš?" Lekl jsem se, když se najednou zvednul a vzal mě do náruče.

,,První věc na dnešním programu je společná sprcha."

End flashback

,, Ani ne."

,, Takže se mám těšit až bude řada na mě?"

,, Určitě! Doufám, že to Chanovi dlouho nebude trvat."

Byl pátek a hned po škole jsme šli s Felixem ke mně domů. Nebo spíš nás odvezl Minho.

 
,, C-co?"

,, Ale nic, kam tě vlastně vzal Chan?"

,, Vzal mě na jedno představení v divadle, kde jsem  bohužel usnul. Potom jsem se probudil v autě přikrýtý dekou. Bylo mi to strašně líto, ale Chan mě potom uklidnil, že jsem o moc nepřišel. Pak mě vzal na jídlo a jeli jsme k němu."

,, Ty jsi vážně trubka, víš to?"

,, Říká ten, který si do kalendáře
, nezapomenout na lubrikant '
, tak to náhodou Minho nepřehlédnul, včetně tvojí mamky."

,, Jak to víš?!"

,, Sama mi to řekla, když byl Minho pro tvoje úkoly, tak ho potkala a upozornila ho na to."

Cože?! Mám pocit, že budu muset mít s mamkou vážný rozhovor o mojem soukromý.

,, Tak to jsem netušil, ach jo....
Asi si začnu zamykat pokoj."

Pobavení z mého trápení bylo dost zřetelné, Felix se doslova  svíjel smíchy.

,, Tohle je naprosto vážná situace! Nemáš se čemu smát! Nebo aspoň ne tolik."

,, J-já se o-omlou-uvám , ale t-to nejde!"

Já ti dám, že nejde. Doufám, že až půjde na záchod, tak mu dojde toaletní papír.

Buch!

Ten šašek se válel na zemi a byl ještě víc vysmátý než předtím. To už byl moment, kdy jsem vybuchl smíchy taky.

___________________________________

Zdravím ve spolek!

Trochu kratší kapitola, ale neměla jsem teď momentálně moc času. Důvodem je škola.
Teď budu vydávat asi kratší kapitola, aby byla aspoň jedna za týden. Doufám, že máte pochopení.

Přeji hezký zbytek dne😘

NAŠE OSUDYKde žijí příběhy. Začni objevovat