,, Tak povídej, přeháněj, jaké to bylo?"
,, No bylo to fajn, bohužel jsem se tam trochu nalil."
,, Děláš do prdel!"
,, Ne, Hyunjin mi dal na ochutnání šampáňo a ono bylo fakt dobrý, no a potom to mám v mlze, pouze pár úryvků se mi vybavuje. Ale je to divný, moc jsem toho neměl, teda myslím si."
,, Takže to byl důvod, proč si mě nechal na pospas matikářovi. Víš jak jsem trpěl? A ty jsi příjdeš v pohodě na druhou hodinu, zase máš na sobě Chanovo oblečení. Jsi u něj tak často, že by sis tam mohl vymezit místečko pro svoje věci a nemusel by jsi pokaždé jeho věci."
Koukl jsem se na černou mikinu a usmál se, měla menší nápis na hrudi.
,, Víc jak závislost na jeho oblečení je závislost na jeho parfému. On voní tak krásně...",, Vážně? Uka."
Doslova mi strčil hlavu do hrudníku a čuchal jako nějaký pes. Myslím, že podled na nás dva musel být záživný.
Po důkladně očuchání se posadil zase na svojí židli a vypadal jako kdyby nad něčím přemýšlel, ale nenechte se oklamat, dělá pouze dramatického.
,, Něco na tom bude, ale jeho vůně se nevyrovná Minhovi. Čuchni."
Poukázal zase na svojí mikinu. Zvědavost mi nedala a taky jsem si čuchl, nebudu lhát.
,, Hm... taky dobrý, ale myslím, že se shodneme, že každý má svého favorita."
,, Když jsem u favoritů, už jsi odevzdal projekt o Bang Chanovi? "
Já na něj úplně zapomněl.
,, Ještě ne, ty snad Jo?"
,, Jasně, nebylo to zas tak těžký, když jsem to odevzával učitelce, tak říkala, že jsi poslední, kdo ho ještě neodevzadl. "
,, Ouu no tak já se na to někdy vrhnu, ale tenhle týden si nejsem jistý heh.. "
,, To je jedno, stejně jí budeme mít teď, tak se s ní o tom domluv."
Jako na zavolanou zazvonilo a učitelka vtrhla do třídy.
,, Takže, abych do uzavřela. Dnes jsem doprobrala vaše projekty a mohu říct, že se vám velmi povedli. Jsem si vědoma, že jsem řekla, že to budu chtít do konce roku, ale blíží se konec pololetí a já bych známku z toho zařadila do něho. Jediný, kdo zde neodevzdal projekt je Felix. Felixi, potřebovala bych to co nejdřív."
Kývl jsem na souhlas, ale najednou jsem dostal nápad. Vstal jsem a došel učitel a pošeptal jí:
,, A mohla byste udělat vyjímku, že bych neodevzádaval svůj projekt na papír, ale byl by ve živém formátu?",, Jak to myslíš, Felixi?"
,, Mohl bych pozvat Chana, jestli by se to počítalo."
Chvilku na mě civěla překvapivě a potom se usmála.
ČTEŠ
NAŠE OSUDY
Storie d'amoreFelix je normální mladík, kterého baví tanec a hudba. všichni v jeho věku obdivují jednoho velmi známého zpěváka Bang Chana, on ne. Proto se také liší od ostatních. sledujte jak jim osud skříží cestu. Změní Felix svůj názor? Potká někdy Chana? Čti a...