טום

7.3K 179 138
                                    

**התמונה למעלה זה טום

מי זאת? שאלה שעוברת בראשי ולא מפסיקה לחזור, מי שהיא לא ‏תהיה היא גורמת להרגיש דברים שבחיים לא הרגשתי לאף אחד יכול להיות שאני אוה.. לא אני לא זה סתם טיפשי אפילו לא דיברנו איך מרק כמה דקות שראיתי מישהי והיא משגעת לי את הראש אני פשוט לא יכול להתמודד אני צריך אותה עכשיו.
אני מרגיש שברגע שהיא הלכה גם האוויר שלי הלך איך נתתי לה ללכת? פשוט ככה היא עזבה?

"טום" קול עמוק ורציני קטע אותי מחשבותי זה אבא שלי הרי ברור שזה היה הוא הוא אף פעם לא עוזב אותי כול מה שחשוב לו זה הכסף וההצלחה שלי לא יותר מזה לא אכפת לו ממני,
אבל וודפאק מי הוא שיפריע לי נמאס לי לשמוע אותו כול יום מקטר על מה שהייתי צריך לעשות שונה שילך לעזאזל
״טום אתה מקשיב״ אבי שאל בקול קטנוני
״כן מה אתה רוצה״ שאלתי בחוצפה נראה שהגישה שלי הפריע לו אבל הוא בחר להתעלם מזה..
״אני הולך עם כמה מהחברים שלי למועדון חשפנות ואתה תבוא איתנו נעשה לך מין טקס חניכה״ אבי אמר ודרש לא שאל.

ווטפאק מי הוא שיחליט לי מה אני הולך לעשות ולחשוב שהחרא הזה זה אבא שלי לא בא לי להיות חלק מהכנופיה המסריחה שלו.
איפה אמא שלי שצריך אותה שזה לעיתים רחוקות אבל עדיין..
היא אף פעם לא אהבה את כול הקטע של העולם תחתון והיא היחידה שיכולה להוריד אותו מכול העיניין הזה
למרות שלפעמים לא אכפת לה כול עוד נכנס לה כסף לכיס שהיא יכולה לבזבז על עוד תיקים ובגדים.
פאקינג נמאס לי אין לי כוח למשפחה הזאת היא כזאת דפוקה אני רוצה כבר לצאת מהבית הזה אני פאקינג בן18 אני יכול לשלם על האוכל של עצמי, אבל אבא שלי אף פעם לא יתן לי סתם לצאת מהבית יש לו חוקים ותנאים משלו רק אלוהים יכול לעזור לי עכשיו .

״טום אתה צריך להתקלח ולהחליף בגדים אל תעשה לי בושות״ אבי אמר וגלגלתי לו עניים פאקינג נמאס לי ממנו.
שעה אחרי השיחה שהייתה לנו נכנסתי להתקלח אני פשוט רוצה לשטוף את היום המסריח הזה ממני לא כי בא לי לצאת עם אבא שלי זה הדבר האחרון שאני רוצה.

בזמן שאני במקלחת אני עוצם את עני כדי לנסות להזכר בה שוב ונזכר בעניים הירוקות והבוהקות  שלה שיערה החום והגלי אני פאקינג מאוהב שיט ואני לא מכיר אותה אבל דבר אחד אני יודע אני רוצה אותה! אני פאקינג רוצה אותה ,רוצה את היידים שלי על כול הגוף שלה, אני רוצה לנשק כול חלק וחלק בגופה הקטן והיפה
אני כול כך מאוהב פאק ,קשה לי לראות אותה בוכה אני רוצה לראות אותה מחייכת אני רוצה לקחת ממנה כול סוג של כאב שיש לה .

מי העז להשאיר אותה לבד שם במועדון ,אולי יש לה חבר?  אני חייב להפסיק להכניס את עצמי לסטרס ומחשבות מיותרות.
״טום צא מהמקלחת אנחנו מאחרים״ אבי דרש
יצאתי מהמקלחת עם מגבת שמכסה את אגני ועניתי
״יוצא יוצא למה להתעצבן״ עניתי בחוצפה
כבר נמאס לו ממני הוא התקדם לעברי וראיתי בעיניו אש הוא לא ראה בעניים ופשוט הצמיד אותי לקיר בכול הכוח שהייתי בטוח שהוא שבר לי משהו.

עד שפגשתי אותוWhere stories live. Discover now