אהובות ממש ממליצה לכן לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק תהנוו❤️
התעוררתי לתחושת החול החמים שעוטף את גופי ביחד עם שמיכת הצמר, הסתובבתי ופגשתי את מבטו, פניו קרנו מאושר בזמן שאני עטופה בזרועותיו, גרגירי החול נמצאים בכל מקום בגופי, אבל אני מרגישה בחלום, הכל מרגיש לי לא אמיתי, כאילו אני אתעורר בכל רגע ואבכה את חיי שזה היה רק חלום טוב, אבל לא הוא פה, אני איתו.
אתמול זה היה היום הכי טוב שהיה לי בחיים, אני לא מאמינה שאני פאקינג מאורסת. ולא סתם אני מאורסת לטום. אני מאורסת לאהבת חיי, לבן אדם שאיתו אני אחווה את עתידי, מי היה מאמין שאני אמצא אותו, שאני אזכה להיות איתו.
״מממ הלוואי וככה היינו קמים כל בוקר״ הוא אמר ונשק לראשי בזמן שמחזק את אחיזתו בגופי.״אני אוהב אותך״ הוא אמר והרמתי את מבטי בשביל להדביק לו נשיקה
״אני אוהבת אותך יותר״ אמרתי בילדותיות והדבקתי נשיקה לשפתיו האדומות והבשרניות
״אמממ, לא חושב״ הוא אמר בציניות ועשה כאילו הוא חושב
״זה נכון!, אני אוהבת אותך הכי בעולם״ אמרתי וקברתי את פניי בחזהו״רק בעולם?״ הוא שאל בעצב מזויף וחייכתי
״לא רק בעולם אלה בכל היקום, מכאן ועד הכוכבים, מכאן ועד אינסוף״ אמרתי והוא חייך כמרוצה.
שנינו התחלנו לצחוק בטירוף, כמו שלא צחקנו בחיים שלנו, היינו פשוט מאושרים, לא היה יכול להיות כלום שיכול להרוס את הרגע הזה, זה הרגע הכי מדהים שהיה לי בכל החיים, הכל מרגיש כמו בהזיה, זה לא מרגיש אמיתי זה מרגיש פאקינג גן עדן.קמתי מהחול והלכתי לעבר המים בלי להגיד מילה נוספת לטום, שנכנסתי למים המים הקרירים ליטפו את רגליי ועורי הפך לעור ברווז, נאבקתי בתחושה האוטומטית לצאת מהמים ולחזור לשמש החמימה ולחול המלטף ונכנסתי יותר עמוק, כולי רעדתי אבל גם אהבתי את ההרגשה של העקצוצים מהקור על עורי החשוף, צללתי לתוך המים והשקט תקף, הכל היה שקט, כל צליל של רוח נושבת נעלם, כל ציוץ של ציפור נעלם, לא שמעתי כלום, המחשבות שלי מיהרו להצטרף, ופתאום הכל היה נראה ברור.
אני הרגשתי הכל, כל עצב קטן, כל אושר, כל כעס, הכל.
הכל בזכותו, בלעדיו אני הייתי עדיין לבד, הייתי עדיין כועסת על כל העולם, הייתי כועסת על אמא שלי, הייתי כועסת על אלוהים, הייתי כועסת על האבא שמעולם לא הכרתי, אבל שהוא פה זה כאילו הכל נמחק, שאני איתו הכל נעלם, רק תחושת האושר והאהבה נשארת איתי.הוצאתי את ראשי מהמים בשביל לקחת קצת אוויר והרגשתי את זרועותיו עוטפות אותי מבטני ומקרבות אותי אליו אפילו יותר, נשענתי את ראשי על חזהו הקשיח והרגשתי את פעימות ליבו החזקות, הרחתי את ריחו הגברי והממכר, חום גופו התפשט גם לגופי וזה הרגיש כל כך טוב.
״אני אוהבת אותך״ אמרתי בזמן שהסתובבתי בשביל להביט בפניו, כרחתי את זרועותי סביב צווארו והסתכלתי עליו
YOU ARE READING
עד שפגשתי אותו
Romance**אזהרה הסיפור עלול להכיל תכנים מיניים מפורטים, אונס, קללות, ואלימות טליה: טליה עוד נערה מתבגרת בת 16 שהולכת לפי אמונתה , היא עקשנית , אמיצה ומוכנה להתמודד עם כול מכשול שעומד מלפניה. אף פעם לא האמנתי באהבה, מאז שהייתי קטנה גדלתי בבית עם הורים גרושי...