**חזרתי!!, ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק, תהנו אהובות שלי❤️
״טומי אתה יכול לעזור לי רגע, היא לא מפסיקה לבכות״ אמרתי בזמן שאני מחזיקה את ריילי בידיים ומקפיצה אותה מעט, שבוע עבר מבית החולים, ריילי נהפכה אפילו לדומה יותר לשנינו, זה לפעמיים כל כך מוזר אבל זה פשוט טבעי, כאילו תמיד נועדנו להיות הורים, ״את ניסית להאכיל אותה?״ טום שאל בזמן שנכנס לחדר התינוקות, ״כן, וכלום לא עובד״ אמרתי ביאוש וטום חייך, ״למה אתה מחייך?״ שאלתי בחוסר כוחות, ״כי אני כל כך אוהב לראות אותך איתה״ הוא אמר והפרפרים שהיו בבטן גדלו, אלוהים איך הוא משפיע עליי.
מאז הלידה כמעט ולא היה לי זמן לעצמי, אני לובשת חולצת טריקו רגילה ומלוכלכת ושיערי המלוכלך אסוף בגולגול, לא שזה יעזור למצב שלי, אני חייבת להתקלח, אני לא מתלוננת על זה, האמת שאני די אוהבת לטפל בריילי אני פשוט מרגישה כל כך מוטשת פיזיות ונפשית, לפעמים טום מציל אותי, הוא מצליח להוציא אותי מהמצב הזה, הוא היחיד שיכול לעזור לי.
״את יודעת מה?, תביאי לי אותה אני אנסה להרגיע אותה תכנסי למקלחת וקחי לעצמך את הזמן״ טום הציע ואני נאנחתי בהקלה, הוא היחיד שיכול להבין אותי, ״תודה טומי״ אמרתי והושטתי לו את ריילי, ברגע שהיא עברה לזרועותיו היא התחילה להירגע והפסיקה לבכות, חייכתי למראה שלהם ביחד, זה הדבר הכי יפה שאי פעם ראיתי, הוא כל כך טוב איתה, הוא פשוט האבא הכי טוב שאי פעם קיים.
״קדימה לפני שהיא תתעורר״ הוא לחש ואני ציחקקתי ״טוב בוס״ אמרתי ונכנסתי לשירותים, פשטתי את בגדיי ונכנסתי מתחת למים הרותחים, הם שטפו את כל הלכלוכים מהשבוע הזה, את כל הפחדים, הם חידשו אותי, אני מרגישה כל כך טוב, יצאתי מהמקלחת שמגבשת עטופה סביב גופי, התקדמתי לכיוון החדר וראיתי שטום יושב על כיסא הנדנדה עם ריילי בזמן שהיא בין זרועותיו, עיניה עצומות והוא מדבר אליה, ״את יודעת רייל, את המתנה הכי גדולה שאי יכולתי לבקש, תמיד תדעי שאבא אוהב אותך, אני מבטיח לך שלעולם לא אעזוב״
דמעות עלו לעיניי, הכינוי שהוא נתן לה ואיך שהוא מדבר אליה, הוא כל כך אוהב אותה, אני כל כך אוהבת אותו, הוא הצליח להבטיח לה משהו שאבא שלי לעולם לא הצליח, הוא הצליח להבטיח לה משהו שלעולם לא היה לי, בהתחלה אני כל כך פחדתי שהיא תצטרך לעבור את אותם החיים כמוני, אבל הבטחתי לה ולעצמי שאני לא נופלת, אני תמיד אהיה לידה, לא משנה מה, אני איתה.
ניגבתי את הדמעה שברחה והמשכתי להתקדם לכיוון חדר השינה, נכנסתי ולבשתי במהירות הלבשה תחתונה ואת הפיג׳מה הראשונה שראיתי, חזרתי לחדר של ריילי, טום עדיין ישב איתה על הכיסא אבל הפסיק לדבר רק בהה בה ונשק לראשה בעדינות, שהוא הבחין בי הוא חייך והניח את ריילי בעריסה, הוא התקרב אליי ועטף את ידיו סביב מותניי, החזיק בי חזק והצמיד אותי לחזהו, הרגעים האלו, אני חיה בשביל רגעים כאלו.
YOU ARE READING
עד שפגשתי אותו
Romance**אזהרה הסיפור עלול להכיל תכנים מיניים מפורטים, אונס, קללות, ואלימות טליה: טליה עוד נערה מתבגרת בת 16 שהולכת לפי אמונתה , היא עקשנית , אמיצה ומוכנה להתמודד עם כול מכשול שעומד מלפניה. אף פעם לא האמנתי באהבה, מאז שהייתי קטנה גדלתי בבית עם הורים גרושי...