האודישן

1.4K 62 40
                                    

**ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק, תהנו אהובות שלי❤️

השעות עברו, בחוץ כבר החשיך, טום עוד לא חזר ואני מתחילה לדאוג, אני יודעת שיש לו אודישן, אבל הוא הבטיח שיחזור מוקדם, אני כבר שלחתי לו איזה עשר הודעות והתקשרתי אליו חמש פעמים ובכל הפעמים הוא לא ענה ולא ראה אף אחת מההודעות, הדאגה לא עוזבת אותי אפילו לא לרגע, אני יושבת בסלון ובוהה בטלפון שלי, מתחננת שיהיה איזה שהוא סימן לגבי טום, הסבלנות הורגת אותי, אני לא יודעת אם אוכל לעמוד בזה יותר.

מליון מחשבות עוברות בראשי, אולי קרה לו משהו, אולי פשוט נגמרה לו הסוללה, ואולי הוא פשוט לא שם לב לשעה, בבקשה שהכל בסדר איתו, אני עוד שניה אתפוצץ מרוב מתח.
דלת הבית נפתחה שלפתע טום נכנס לידו עמד דניאל וטום היה נראה שונה, הוא היה נראה יותר מעופץ פחות בשליטה, הוא התהלך לאט ומידי פעם מעט מעד, התרוממתי והתקדמתי לכיוונו, ״מה לזעזאל עבר עליו״ שאלתי את דניאל שראיתי את מצבו, ריח האלכוהול נדף ממנו ומילא את הבית.

״הוא לא עבר, אני לא הייתי שם אבל הוא התקשר אליי בוכה מאיזה בר וביקש שאני אבוא לאסוף אותו, פשוט תכניסי אותו למיטה, אל תתני לו לעשות שטויות״ הוא אמר ואני הנהנתי, הוא יצא מהדלת וטום נעזר בי בשביל לעמוד, ״אני- אני כזה טיפש״ הוא מילמל בזמן שהובלתי אותו לכיוון המדרגות ״לא אתה לא״ אמרתי, ״אני כן״ הוא אמר ופשוט בחרתי להתעלם מזה, הוא יצא מזה מחר, אף פעם לא יצא לי לראות את טום מתפרק ככה, קשה לי לראות אותו ככה אבל אני מכבדת אותו ואני מבינה שהוא פשוט היה צריך את זה.

״טומי אני צריכה שתעזור במעקה גם אתה קצת כבד לי״ אמרתי בזמן שעלינו את המדרגות וכך הוא עשה, ״הם אפילו לא רצו אותי״ הוא מילמל וליבי נשבר, אני אדבר איתו על זה מחר, אני רוצה לשמוע כל זה ממנו, אני יודעת כמה זה היה חשוב לו.
הגענו לחדר השינה והכנסתי אותו למיטה, עזרתי לו להוריד את הג'ינס שלבש ואת החולה שעל גופו, הוא היה נראה גמור, ברגע שנשכב על המיטה עיניו נעצמו, אבל הוא לא הפסיק למלמל דברים.

״לא מגיע לך אותי, תראי אני פשוט השתכרתי בגלל אודישן מזויין״ הוא אמר וציחקק, ״אני פשוט בן זונה אנוכי״ הוא אמר והסתובב במיטה בחוסר נוחות, ״אלוהים אתה מדבר שטויות, אתה הבן אדם הכי טוב שאני מכירה, אתה הכי לא אנוכי שיש הם אלו שאיבדו אותך זה ממש לא שווה את האנרגיה שלך, כרגע אתה רק צריך לנוח קצת, זה יעבור״ אמרתי והדבקתי נשיקה לשפתיו, ריח האלכוהול החזק עבר לפי, אבל זה לא הפריע לי, שנינו צריכים את זה.

ניסיתי להתרחק מהנשיקה אבל הוא התקרב והשאיר את שפתינו צמודות, הוא לא ניסה להעמיק אותה הוא פשוט נישק אותי ברכות ועייפות, אחרי דקה הוא כל סוף שיחרר משפתיי ואני נשכבתי לידו, הנחתי את ראשי על חזהו וניסיתי לעצום את עיניי, היום הזה היה מטורף, ולא מספיק כל מה שקרה היום הבטן שלי מציקה לי, כל כך קשה לי לישון שהיא תקוע בני לבין טום, אני רוצה לחבק אותו להצמיד אותו אליי, ואני לא יכולה.

עד שפגשתי אותוWhere stories live. Discover now