זה לא הזמן לשמור סודות

2.5K 74 15
                                    

״מה קרה אתמול בלילה?״ שאלתי את טום ושברתי את השתיקה שהייתה באוויר
״על מה את מתכוונ-?״ הוא שאל בבלבול וקטע את עצמו שהבין על מה דיברתי.
כל הבוקר לא עשינו כלום התעוררנו לפני כמה שעות אבל עדיין נשארנו במיטה ופשוט התחבקנו, משום מה שנינו היינו צריכים את זה.
״טום, בבקשה אל תשמור ממני סודות״ אמרתי בשקט והרמתי את ראשי מחזהו והבטתי בפניו המתלבטות.
עיניו נצצו ברצון עז לספר לי מה קורה אבל שפת גופו הייתה שונה כל כך הוא היה נראה לחוץ ואולי אפילו טיפה מפוחד אבל אני מכירה אותו הוא יכול להיות עקשן שהוא רוצה אז אם זה משהו שהוא מאמין שאני לא צריכה לדעת הוא לא יספר לי, הוא לא ילך נגד אמונתו.

״טום בבקשה?״ שאלתי והתרוממתי לגמרי ממנו
״טליה א-״ הוא התחיל לומר אבל הפעם לא נתתי לו
״מה טום מה אתה לא יכול לספר לי?,אני לא יכולה כל הזמן לחיות בבועה, לחשוב שכל הזמן הכל מושלם אתה לא יכול להסתיר ממני דברים״ התפרצתי לא יכולתי להחזיק את זה יותר,עבר עלינו כל כך הרבה ואני לא מוכנה שבגלל שטות כזאת הוא יחשוב שכלום כבר לא בטוח לי ושהוא צריך להגן עליי מפני כל דבר, אני יכולה להסתדר לבדי אני לא צריכה את העזרה של אף אחד אפילו לא שלו.
״לא זה לא ככה, אני יודע שאני יכול לספר לך הכל ותאמיני לי שכרגע זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם אני פשוט מפחד לאבד אותך שוב.״ הוא אמר ושתקתי, לא ידעתי איך להגיב, אני יודעת שהוא מנסה להגן עליי במיוחד אחרי מה שקרה אז אני מבינה אבל אני לא יודעת מה קורה פה.

״זה הכל אני בסך הכל רוצה שלא תעזבי אותי״ הוא אמר בכנות ודמעה ברחה מעיניי אני אפילו לא יודעת למה אני בוכה הוא פשוט מרגש אותי,לא משנה מה קרה, העובדה שיש מישהו שדואג לי ואוהב אותי זה פשוט בילתי יאומן.
״מלאך את יכולה להגיד משהו?״ הוא שאל ורק הסתכלתי עליו וחייכתי
״פשוט תשתוק״ אמרתי וחיברתי את שפתיי לשלו לקח לו כמה רגעים להגיב הוא היה בהלם אבל שהגיב הוא החזיר לי בנשיקה אגרסיבית ודביקה ולקח שליטה על הנשיקה, אבל לא יכולתי פשוט להתעלם מהמחשבות שרודפות אותי ולשכב איתו, לא.
אז התנתקתי מהנשיקה ופשוט נשכבתי לידו מצמידה גופי לגופו ופשוט התמסרתי לחום שעוטף את גופי והחלטתי להגיד משהו.

״טום, אני לא כועסת, אני בסך הכל רוצה לדעת מה עובר עלייך״ ניסיתי להסביר את עצמי טוב יותר בתקווה שיבין והוא נאנח אנחה כבדה ואמר
״תקשיבי מלאך שלי אתמול מי שבא זה היה הסוכן שלי״ הוא התחיל לומר והבטתי בו בבילבול זה עדיין לא מסביר מה קרה שם ולמה לעזאזל הוא היה בבית שלנו אתמול בלילה
״יש לו מפתח למקרה חירום, זה לא אני זה שבחרתי אותו זה אבא שלי״ הוא אמר כאילו הוא קורא את מחשבותיי, כאילו אני ספר פתוח ניסיתי לעכל מה הוא אמר ואז שהבנתי שאבא איכשהו מצא דרך להרוס ולהפריע גלגלתי עניים אפילו שאביו לא נמצא לידינו הוא איכשהו מתערב בחיים שלנו, הוא תמיד ימצא את הדרך להרוס ולהתערב, בקושי יצא לי להכיר אותו אבל מהההיכרות הקצרה שהייתה לנו בוא נגיד שהתחלנו ברגל שמאל.

עד שפגשתי אותוWhere stories live. Discover now