תשובות

4.3K 129 69
                                    

״מה קרה?״ שאלתי שראיתי על פניו פחד ולחץ, האמת שהוא
מלחיץ אותי מה כבר שאלתי סך הכול מה הוא עושה לא משהו רציני, אבל זה די ברור שמשהו מפריע לו.
״תקשיבי אני לא רוצה לפגוע בך אבל אני אספר לך, אני רק רוצה שתביני שכלום מזה לא ישנה את מה שאני מרגיש כלפייך, באמת את הדבר הכי חשוב לי בעולם ואני אוהב אותך״ הוא אמר וגרם לי להלחץ שפשוט לא יכולתי לחכות אין לי סבלנות יותר.

״נו״ אמרתי בחוסר סבלנות
״ טליה אני שחקן מאוד מפורסם בהוליווד והאיש שחטף אותך הוא היה איזה שחקן שנתנו לי את התפקיד שלו, הוא לא עשה את זה רק בגלל זה הוא פשוט מטורף.״ הוא אמר ופשוט הייתי בשוק
  ״אבל כמו שאמרתי כלום לא ישנה את מה שאני מרגיש כלפייך , אני לא רציתי שתפגעי ובגלל זה אמרתי את מה שאמרתי באותו הערב לא כי אני לא אהבתי אותך או לא היה לי אכפת ,אבל אז הבנתי שכבר לא אכפת לי מהתקשורת או מהסביבה.
את הדבר הכי חשוב לי ואני יבין אם את לא תרצי להיות איתי יותר״ הוא אמר בעצב

״ למה לא סיפרת לי קודם? שאלתי בלחש
״ פחדתי לאבד אותך״ הוא אמר והלב שלי התחיל לפעום במהירות
״אני אבין אם את רוצה ללכת א-״ קטעתי אותו בעזרת נשיקה ארוכה ומלאת תשוקה מסמנת לו שאני אוהבת אותו.
״שום דבר, אבל שום דבר לא יכול לשנות את מה שאני מרגישה כלפייך ,אני אוהבת אותך כול כך עד כדי כך שזה כואב, כואב״ אמרתי והדמעות החלו לבוא

הוא הצמיד את ראשי לראשו ואמר
״את הנסיכה שלי ואני פאקינג אוהב אותך״ אמר ונישק אותי ברכות.
אני אשכרה זכיתי אני לא מאמינה איך לא פגשתי אותו קודם, בזכותו אני מאמינה באהבה, אני אשכרה משלימה עם העובדה שיש דבר כזה שנקראה אהבה.

טום ניתק את הנשיקה לאחר מספר רגעים כאשר אבא שלו התקדם לכיווני נרתעתי וניסיתי להתרחק שהוא התקרב יותר ויותר, עיניו היו מלאות בכעס כאילו הוא רוצה להרוג מישהו.
״אוואווו תעזוב אותי בבקשה אתה מכאיב לי״ אמרתי לאבא של טום בסמן שהוא תופס בזרועותי ומתקדם לכיוון הדלת
״מה אתה חושב שאתה עושה!?״ שמעתי את טום צועק בכעס
״אני לא מוכן שהיא תהייה בבית הזה ותהרוס את כול מה שבנינו״ אבא של טום צעק, וישר הבנתי למה הוא מתכוון.

״ רק תעזוב אותי אני ילך לבד!״ אמרתי בכאב, והשתחררתי מאחיזתו, לא רציתי לעזוב אבל זה די ברור שאני לא יכולה להשאר פה.
עכשיו לאן אני אלך, הדבר האחרון שאני רוצה זה לחזור לגהינום הזה שנקרא ׳בית׳.
התקדמתי לכיוון הדלת אך פתאום טום משך את ידי ועטף אותי בזרועותיו החמות.

״את לא צריכה ללכת, אני לא אתן לך לעזוב בגלל האבא המטומטם שלי״ הוא אמר והניח את סנטרו על ראשי.
״ אל תדאג הכול בסדר״ ניסיתי להרגיע אותו ולרמוז לו שאני לא עוזבת אותי
״ אני אוהב אותך״ הוא לחש בכאב ועצב
״אני אוהבת אותך גם״ אמרתי והשתחררתי מזרועותיו.
שיצאתי החוצה לא יכולתי להחזיק את עצמי יותר והתחלתי לבכות, בכיתי כול כך חזק שעיני שרפו שמצמצתי.
״לא יכולת להתאהב במישהו אחר״ מילמלתי לעצמי, ופתאום נתקעתי במישהו

עד שפגשתי אותוWhere stories live. Discover now