נופלים

1.6K 60 42
                                    

**ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק, תהנו אהובות שלי❤️

״טום, אנחנו רק רוצים לדבר״ אמא של טום אמרה, אומנם לא יכולתי לראות את טום אבל אני יודעת שהוא כועס, ״אני לא חושב שיש לנו על מה לדבר״ הוא אמר בזלזול ״בבקשה רק תקשיב לי״ היא התחננה ״אני לא רוצה לדבר אני מבקש שתלכו מכאן״ הוא המשיך ״טום תתנהג כמו בן אדם מבוגר פעם אחת בחיים שלך״ אבא של טום נזף בו ורציתי לצאת עליו, באיזה קטע הוא מופיע בבית שלנו מאמצע שום מקום ועוד יורד על הבן שלו, ״אני לא אבקש את זה פעמיים עכשיו עופו מפה״ הוא אמר ואמא של טום הביטה בו בדמעות, כואב לי עליה, היא נכנסה לעולם הזה בלי לדעת כלום, היא חשבה שהיא התחתנה עם הבן אדם המושלם, אני כל כך מרחמת עליה.

היא לפעמים נראת לי יותר מידי טובה לעולם הזה, לא מגיע לה יחס כזה, ״טום תרגע״ אמרתי בלחש והוא הסתובב אליי, הפרצוף שלו היה מתוח, הלסת שלו התעדקה ונשימותיו נהיו מהירות, ״אני לא יכול, אלוהים כל החרא הזה לא מסתיים״ הוא אמר ביאוש ומיד לקחתי אותו לחיבוק חזק, ״אנחנו ביחד בזה״ אמרתי בשקט שרק שהוא יוכל לשמוע, ״טום״ הקול של אביו קטע את שנינו ״אתה צריך ללמוד לכבד את ההורים שלך״ הוא אמר והתקדם לעבר היציאה, אין לי כוח אליו, הראש שלו כל כך תקוע בתחת של עצמו שאפילו לא אכפת לו מה עובר על הבן שלו, שמישהו יעזור לי.

״אה, אני צריך ללמוד לכבד אותכם?״ הוא זרק בזלזול ״תן לי סיבה אחת טובה למה אני צריך לכבד אותכם?״ הוא שאל ״אני עשיתי בשבילך כל כך הרבה, מצאתי לך תפקידים, קבעתי לך ראיונות, ואתה לא עשית כלום מאשר לזלזל בי כל ‏חייך״ הוא הרים את קולו והתקרב אל טום, ״נכון, אבל אף פעם, אף פעם אתה לא שאלת אותי איך אני מרגיש, לא לקחת אותי למקומות כייפים שהייתי קטן, לא דאגת לי, ואמא, אמא פשוט עמדה מהצד ושתקה״ הוא התפרץ, ״והכל זה באשמתך, אמא כל כך פחדה ממך שהיא לא אמרה כלום״ ‏הוא המשיך ולא נתן לאבא שלו להוציא מילה, ״אני כל כך פחדתי ממך שפשוט לא עשיתי כלום חוץ מלהקשיב לך״ הוא סיים, איזבלה יבבה בצד ונראתה שבורה.

״אז אל תזיין לי את השכל על כמה דאגת ואהבת כי הכל זה בולשיט אחד גדול, אני סיימתי להקשיב לך, אני סיימתי להיות הבובה הקטנה שלך״ הוא אמר ואבא של טום קפא, ״אני רואה שהזונה הקטנה שלך עשתה לך אחלה שטיפת מוח״ הוא אמר וטום נהפך לאדום, הוא צריך לשתוק, ״אל תעז להוציא את השם שלה מהפה שלך ולעולם אל תקרא לה ככה״ הוא אמר בכעס אבל אבא של טום גיחך ״איך? ז-ו-נ-ה״ הוא איית את המילה האחרונה והביט בי מעבר לכתף של טום, הרגשתי את הזעם נצבר בגופי, דמעות עלו לעיניי, אני עוד שניה מתנפלת עליו, אבל טום כבר מיהר להקדים אותי, הוא התקרב אליו והעיף לו אגרוף לפנים, אבא שלו נפל על הריצפה ואמא של טום פלטה צווחת התפעלות, ״אלוהים טום!״ היא צעקה.

עד שפגשתי אותוWhere stories live. Discover now