**ממש ממליצה לשמוע את השיר בזמן קריאת הפרק, תהנו אהובות❤️ (בפעם האחרונה לספר הזה)
-כעבור 18 שנה
אני יושבת במרפסת ליד טומי, ובוהה לכיוון השקיעה שצובעת את השמיים, זה כל כך יפה, ״אני אוהב אותך מלאך שלי״ הוא לחש והדביק נשיקה לשפתיי ״אמא!״ הקול של ריילי גרם לנו להתנתק ״מתיאו לא מפסיק להרביץ לי״ היא התלוננה ואני וטום התחלנו לצחוק ״אני אלך אליו״ הוא אמר ואני גיחכתי ״באיזה עולם חשבנו שהם יסתדרו במיוחד שיש בניהם הפרש של שנה״ אמרתי ביאוש והוא נאנח וקם, ״אני באמת לא יודע״ הוא אמר ולפתע נשמע קול של אנדרה נשמע מאחורינו, ״אמא, אני יכול ללכת לרון?״ הוא שאל ואני נעמדתי, ״וזה הסימן שלי ללכת״ אמרתי וטום גיחך, נכנסנו שנינו בחזרה לבית והתפצלנו.
אני כבר בת 36 הזמן עבר במהירות שבקושי יכולתי למצמץ ויש לי כבר שלוש ילדים, ריילי, הבכורה היא כבר בת 18, מתאו הוא נולד שנה אחריה בן 17, ואנדרה הוא הכי קטן בן 15, הם ילדים כל כך טובים, אני אוהבת כל אחד מהם כל כך, האהבה שלי כלפי טום אפילו גדלה עם השנים, אנחנו נשואים וחיים באושר.
מעולם לא חשבתי שככה הסיפור שלי מסתיים, תמיד חשבתי שאחיה בסבל, שלעולם לא אמצע מישהו שיגרום לי להיות שמחה, שלעולם לא אמצא את המישהו הזה, אבל אז פגשתי את טום, פגשתי את האור בחיי, מצאתי מישהו שיגרום לחיים שלי להפוך למתוקים, שיגרום לי לקום כל בוקר בחיוך, למדתי שבשביל שדברים אמיתים יגיעו פשוט צריך לחכות, כי שזה יגיע זה יגיע, אלוהים אני אוהבת אותו אפילו יותר משאהבתי לפני 18 שנה.
שגילינו על מתיאו ושהוא יהיה בן, טום היה בשמיים, הוא אמר שהוא תמיד ידע שמתישהו יהיה לנו בנים, והוא צדק, כי שנתיים אחרי אנדרה הגיע, אני כל כך שמחה שזכיתי בילדים האלו, כל אחד שונה בדרך שלו, אבל הם גם כל כך מיוחדים ומלאי חיים.
ריילי היא הילדה עם הכי הרבה טוב לב שאי פעם הכרתי, תמיד אכפת לה מכולם, והיא תמיד תהיה פה בשביל לעזור, היא מאוד דעתנית, כמוני, אבל גם צייתנית ומנומסת, לעומת זאת יש את מתאו, מתיאו הוא ילד כל כך רועש ובעל נוכחות, הוא מאלו שלעולם לא שותקים, אומרים הכל בפנים, ולבסוף אנדרה, אנדרה הוא ביישן, מאוד אפילו, הוא אוהב, אבל מאוד קשה לו להיפתח לאנשים חדשים, זה בדיוק מה שאני אוהבת בו, כי הוא תמיד בוחר להיות בסביבה של האנשים הכי טובים.כל אלו הם שילובים מדויקים שלי ושל טום, בדיוק כמו שחלמנו במשך כל כך הרבה זמן, תמיד דיברנו על זה, ואני לא יכולה להאמין שזה כל סוף קרה, שזכיתי לגדל ילדים כאלו.
נכנסתי למטבח וראיתי את אנדרה מחזיק את הטלפון שלו, ״מה שאלת חמוד שלי?״ שאלתי ״אני יכול ללכת לרון?״ הוא שאל, רון היא חברה שלו, האמת שהיא ילדה כל כך מתוקה, אני התאהבתי בה מהרגע שהוא הביא אותה, ״ברור״ אמרתי וניצלתי את ההזדמנות שאני במטבח בשביל להכין אוכל, הוצאתי פסטה מהמזווה והתחלתי להכין.
YOU ARE READING
עד שפגשתי אותו
Romance**אזהרה הסיפור עלול להכיל תכנים מיניים מפורטים, אונס, קללות, ואלימות טליה: טליה עוד נערה מתבגרת בת 16 שהולכת לפי אמונתה , היא עקשנית , אמיצה ומוכנה להתמודד עם כול מכשול שעומד מלפניה. אף פעם לא האמנתי באהבה, מאז שהייתי קטנה גדלתי בבית עם הורים גרושי...