שאלות

4.3K 118 6
                                    

הגעתי לבית שלו, הוא ענקי.
היה שקט כאילו אף אחד לא היה בבית או שאולי הם ישנים והאמת שעכשיו אני חושבת על זה אף פעם לא יצא לי לשאול אותו על המשפחה שלו, אני לא יודעת איך קוראים להורים שלו ,מה הם עושים,מי הם אבל כרגע רק שאלה אחת עוברת בראשי,
אולי הם ישנאו אותי?.

״ווטפאק״ אמרתי והסתכלתי על הבית עם עיני פתוחות לרווחה,
״תסגרי את הלסת שלא יכנס לך זבוב״ טום אמר בטון עוקצני וצחק, ״דיי למה אתה צוחק עליי, תפסיק !״ דרשתי ניסיתי לאיים עליו
״את מאיימת עלי?!״ הוא שאל
״אולי״ אמרתי וגילגלתי לו  עיניים
״את גלגלת לי עניים עכשיו״ הוא אמר ולפני שהספקתי לענות הוא התחיל לדגדג אותי באזור הצלעות, צחקתי כול כך חזק שלא יכולתי לנשום

״דיייי תפסיק״ אמרתי וצחקקתי
״זאת הפעם האחרונה שאת מאיימת עליי ועוד מגלגלת לי עיניים״ הוא אמר והתקרב לשפתי ונתן לי נשיקה קצרה, גאדדד אני כול כך צריכה אותו.
״מה אתה עושה!?, תעזוב אותי!!״ אמרתי בזמן שהוא הרים אותי על כתפיו

״דבר ראשון את צריכה ללכת לישון ודבר שני את מוכנה להוריד את הטונים שלך לפני שאת מעירה את כול הבית?״ הוא אמר וצחקתי.
שהגענו לחדרו הוא זרק אותי על המיטה באגרסיביות ובעדינות באותו הזמן, איך זה פאקינג אפשרי,מה שהוא גורם לי להרגיש זה מטורף אף פעם לא הרגשתי ככה, תמיד שאני רואה אותו יש לי מין עקצוץ בבטן ואני לא מפסיקה לחשוב עליו, והחיוך שלו אמלההה אני מאוהבת הוא פשוט מושלם.

״קחי נסיכה קטנה שלי״ הוא אומר בזמן שמביא לי חולצה שחורה ובוקסר שלו.
נכנסתי לשירותים שבחדרו כדי להחליף בגדים ואומייגאדדדד הריח שלו דבוק אליהם, ואני כבר לא יכול זה מרגיש כמו סם אני פשוט בעננים.
״הכול בסדר?״ הוא שאל ונשמע קצת דואג
״כן הכול מושלם״ אמרתי שפתחתי את הדלת וחייכתי אלי
״וואי אני מכור לחיוך היפה שלך״ הוא אמר ונישק אותי באיטיות בזמן שלשונו עוברת על כול הפה שלי, לומדת את הטעם שלי.

לאחר כמה דקות הוא משך אותי ממותני והרים אותי בזמן שהשחלתי את רגליי מסביב למותניו ואת ידיי מסביב לעורפו, בזמן שמתקדם לכיוון המיטה, יושב עליה בזמן שאני עדיין מעליו לא מנתקת את שפתיי משפתיו, ״את צריכה ללכת לישון״ הוא מילמל בין נשיקה לנשיקה, ״אני לא עייפה״ אמרתי מפרידה את שפתיי משפתיו, בזמן ששיפשפתי את עניי כדי להשאר ערנית, והייתי כול כך עייפה שברח לי פיהוק קטן ועצרתי אותו באמצע.
הוא שתק לכמה דקות ופשוט השכיב אותי על המיטה תופס במותני מאחורה ,מצמיד את גופו החם לשלי ומכבה את האור הקטן כדי שהיה חושך.

״ את צריכה להתקשר למישהו להודיע שהכול בסדר?״ הוא שאל מדאגה
״לא״ עניתי בקול רועד מהדמעות שבאות, הוא סובב אותי לכיוונו ,הדליק את האור, והרים את פניי כך שיוכל לראות אותי.
״מה קרה״ הוא שאל בלחש ודאגה
לא יכולתי לעצור את עצמי יותר והתחלתי לבכות, בזמן שאני מתחפרת לחזה שלו.

עד שפגשתי אותוWhere stories live. Discover now